George kısa bir süreliğine dream e bakmıştı sonrada geri frank in ölü bedenine dönmüştü elindeki kanlı bıçagı kenra birakmıştı.
Dream: George gel beni takip et.
Dream yerde duran Frank in cesedini kucana almıştı ve bir tarafa doğru gidip kapıyı açmıştı kapı bir alt kata yani bodruma iniyordu dream merdivenlerden inmeye başlamıştı George'da arkasından geliyordu George düşünmeye başlamıştı dream neden bu cesedi sanki kendisi öldürmüş gibi saklicakti ki ve neden bukadar rahat dı kormasi yada George'dan korkup kaçması gerekmezmiydi George bunları düşünürken dream bodrumdaki bir odanın önünde durmuştu cebinden anahtar çıkarmıştı ve odanın kapisini açmıştı oda derin dondurucu gibi bir şeydi George içeri ye göz gezdirirken içeride 3 ölü beden daha görmüştü.
George daha yeni anlamaya baslamisti neler olduğunu George daha dikkatli baktığında içlerinden birinin o gün onları takip eden adam olduğunu anlamıştı. Dream George'a yalan soylemişti ama George dream'in haklı oldugunu düşünmüştü neden ben yaptım desinki deilmi.
Dream kucağındaki Frank i diger cesetlerin yanına koymuştu sonrada George'un elinden tutup odadan çıkarmıştı ve kapıyı geri kitlemisti.
Dream George'un elini birakmadan bodrumdan çıkmıştı mutfağa gitmişti bir bez almıştı George'un frank'i oldurdugu yere gelmişti biraz eğilip yerdeki ve duvardaki kanları silmişti sonrada bezi çöpe atmişti.
Dream: George bir daha birini öldürmeye kalkışma tamammı.
George anlamayan gözlere bakmıştı dream zaten 3 kişi öldürmüştü neden George'un bir daha böyle bişi yapmasını istemiyordu ki.
George: tamam.
Dream George'un ellerine ve kıyafetine bakmıştı ikiside kan içindeydi dream George'u kendi odasına çıkarmıştı ve odasındaki lavaboya sokmuştu.
(arkadassaklar eğer bu dream in annesi hangi alemde derseniz o AVM de bunlar yaşanırken🌚)
Dream George'un iki elinizde tutup musluğu açmıştı sanki kendi cocuguymus gibi ellerini sabunlayip yikamisti George sadece izliyordu dream in ne yaptığını.
Dream George'un ellerini kurutup yandaki dolaptan siyah bir sweat almıştı George'un üstündeki pembe sweat i çıkarıp siyah'ı giydirmişti. Sonrada geri George'un elinden tutup kendi odasındaki yatağa oturtmustu.
Dream: işte oldu.
Dream yaklaşıp George'un dudağına minik bir öpücük kondurmustu.
Dream: artık temizsin ve Frank i de bulamazlar.
George: dream teşekkür ederim.
Dream: bebeğim asıl ben teşekkür ederim sen uyarmak için gelmeseydin bu sefer gerçekten ölebilirdim.
George: dream nasıl bu kadar rahat olabiliyorsun bodrumunda 4 tane ceset var.
Dream: kolay aslında ölen insanları düşünmek benim için fazla saçma geliyo okadar.
George dream e sımsıkı sarılmıştı.
Dream: eğer rahat deilsen bebeğim dışarı çıkabiliriz.
George: güzel olurr.
Dream George'un elinden tutup kaldırmıştı ve evden çıkarmıştı. Emrick yine kapının önünde dikiliyordu.
Emrick: dream neden beni dinlemiyosun.
Dream: dinlemem mi gerekiyo.
Emrick: başkalarının öldürdüğü cesetlerini saklama dediğimi hatırlıyorum.
Dream: O BASKASİ DEİL.
Dream yine sinirden yumrunu sıkmıştı ama Emrick e zarar veremezdi elinin tersiyle Emrick i ittirip George ile beraber sokagin ilk dönüşünden dönmüşlerdi.
George: babanın bunlardan nasıl haberi oldu ki.
Dream ses cikarmamisti hala siniri yüzünden burnundan tütüyordu.
George: Dream cevap ver iyimisin.
Dream; iyiyim ben George tatlı yiyelimmi.
George: olurrr.
Dream daha önce gittikleri tatlıciya girmişti bu sefer kendi favori tatlı sından almıstı. George u bir masaya oturtmuştu oda önüne oturmuştu.
Dream: daha önce bunu denedinmi bebeğim.
George: yoo denemedim
Dream: bı önceki geldiğimizde senin favorini soylemistik şimdi buda benim favorim.
George'un yüzünde küçük bir gülümseme olmuştu.
George: sen seviyorsan mükemmeldir.
Tatlılar gelmişti masaya koymuşlardı George bir kaşık almisti tadı gerçekten mükemmeldi.
George: 2. Favori bu.
Dream: ehehe.
İkiside tatlilarini yemislerdi cafe den çıkıp geri eve gitmek için yola gitmişlerdi.
George: bu sefer benim evime gidelimm film izlerizzz.
Dream: tamamdır.
İkili el ele George'un evine gitmişlerdi George eve girdiğinde annesi yoktu.
George: garip annem evde deil .
Dream: ne güzel rahatız işte.
George: eheh mis.
Geroge dream in elinden tutup koltuğa oturtmuştu ve film seçmişti romantik bir film di aradan yarım saat geçmişti film in daha yarısi bile bitmemişti George dream e dönüp biraz süzmüştü sonrada dayanamayıp dream e dönük bir şekilde kucana oturmuştu.
Dream:A-
George direk dream'in dudaklarına yapışmıştı birbirlerini karşılıklı öpmeye başlamışlardı George dilini dream'in azına sokmuştu ve dream'in dilini diliyle kavramisti. Dream'in boynuna kollarını dolamıştı ve 10 dakika buyunca bunu yapmaya devam etmişlerdi en sonunda George nefessiz kalıp geri çekilmişti sonrada kafasını dream in gogusune gomup sarılmıştı ve derin nefesler alıp gülumsemişdi.
Dream aynı şekilde büyük bir gülümseme yapıyordu ve George'un saçlarını oksuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Event Blur / Dnf
FanfictionMafama göre takılıyorum işte. Açıklama yok. Event Blur=Olay Bulanıklığı