çok sıkıldım ondan yeni bolum

18 5 8
                                    

İkiside aşagıya indiğinde Fred koltukta oturuyordu(babasi) dream E acayip kitlenmişti yixek gibi bakıyordu.

Dream iki elinide ustundeki sweatin ceplerine attı ve Fred in gözlerinin icine bakarak pic gülüşü yapip hafif kıkirdadi.

George bişeyden şüphelenmemişti Fred in yanına oturdu Fred direk Georgea döndü.

Sesi titreyerek Fred:George konuşmamız gerek.

George un kanı dondu busefer birşeyler döndüğünü anlamıştı.

George: peki...

Fred ayağa kalktı ve George un gelmesini işaret ederek mutfağa girdi.

George dream E bakıp ben bittim gibi bir işaret yaptı (hani olurya😞)

Fred: GEORGE.

George ayağa kalktı ve mutfağa yürüdü.

Fred George u sıkıştırdı.

Fred: İBNE MİSİN SEN.
(Evet)

George: hayır...

Fred: YALAN SOYLEME BANA.

George: yalan söylemiyorum.

Fred: az once adını bile bilmediğin adamı öptüğünü gordum inkar edemezsin.

George: yanlış görmüşsün...

Fred George a sağlam geçirdi Jason un parçaladığı taraf tekrar kanmaya başlamıştı.

Fred: ANLAT HERSEYİ ANNENE NE OLDU.

Dream olan herşeyi duyuyordu karışıp karışmamak arasında kaldı karışırsa kendini tutamayıp Fred i öldüresiye dovebilirdi George un babasiyla ilişkisini bilmiyordu ama belki dayanabilirde....

Fred tekrar vurucakken dream Fred i engelledi dream George un yarasının tekrar kanadigini görünce endiselendi Fred i ittirdi.

Dream dalga geçer gibi: hiç yakistiramadum güya(turkusulu) oğlunu çok seviyordun.

Fred yere düşmüştü sinirden gotunden soluyodu.

(Bu arada hikayenin başında söylemem lazimdi ama drim i suanki hali gibi değil benim pfp deki gibi düşünün adam her saniye değiştiği için tabi) 

Dream George u çekip üst kata çıkardı alt kattan babasının bagirdigini duydu ama umursamadı George un odasına girip kapiyi kitledi.

George: hallediyodum ben...

Dream: aynen ondan yaran patladı.

George:...

George acayip kırılmıştı ne olmuştu bu adama böyle.

George yatağa oturdu.

Dream: bez falan varmı sizde.

George: alt katta var...

Dream: kötü oldu ama bekle.

Dream kapıyı açip aşağıya indi alt kattaki bezi buldu yanında pansuman şisesi vardı aldı tam gidicekken.

Elindeki silahla Fred belirdi.

Fred: seni bir kere uyarmıştım...

Dream: o silahı hayatinda kaç kere kullandın.

Fred: yaşından fazla.

Dream: senden fazla kullanmışım.

Fred: ha?

Dream Fred in elindeki silahı çekti yanlisikla tavana ateş etti.

Dream: çok kotu kullaniyosun...

Dream silahı Fred e doğrulttu Fred korkudan geri çekildi anlık dream onun George un babası olduğunu hatırladı.

Dream: şükretmelisin...

Dream silahı indirdi beline koydu.

Dream küçümser bı bakış attı ve yukarı geri çıktı Fred i yeterince korkuttuğu için Fred yukarı çıkmadı.

Dream odaya girdiği gibi George atıldı.

George: SİLAH SESİ GELDİ NAPTİN.

Dream elindeki silahı yere attı.

Dream:baban bana silah çekti ama merak etme vurmadım adamı.

George yerine geri oturdu.

Dream önüne çömeldi.

(Keskesaksocektirebilsem.)

Yakınlaşması gerektiği için George un ayaklarını açtı ve yaklaştı.

Dream: yükselme sakın he.

George: yukselmem...

Dream George un kafasındaki bandajı açtı pansumani bezin ustune döktü hafif hafif deydirdi. Dream onun yarasına pansuman yapmaya çalışırken göğüsleri habire George un malum yerine değip duruyordu George dayanmaya çalıştı.

Dream en son pansumani yaptığında sargı bezini çıkardığı gibi geri sardı.

Dream:oldu gibi.

Dream kalktı kalkmasina ama şuan oldukları durumu umursamıyormus gibi George un kucağına oturdu.

George: napiyon.

Dream: bilmem.

George: olmaz demistim sanki...

Dream: aglarim.

George: mimigin oynamaz.

Dream: of

Dream kalktı.

Dream: evden seni cikarmam gerek.

Aşağıdan cam kirilma sesi gelmişti.

Event Blur / DnfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin