George eliyle dreamin onu tutan kolunu tutup geri ittirdi ve okula doğru yürümeye başladı George farkindaydi dream arkasından geliyordu yinede okulun yolu aynı oldugundan George bir şey dememişti.Dream bı anda arkadan gelip George'u kucana aldı.
George: ya bırak
Dream: affedersen bırakırım dedim
George: bende hayır dedim
İkili kavga ede ede okulun önüne gelmişti George zar zor kendini biraktirmişti.
George hızlı adımlarla sınıfa gitti yerine oturdu dream de gelip yanına oturdu. George anlık dream le aynı yerde oturdugunu unutmuştu.
George dream in yanından kalkıp arka sıralardan birine yerleşti. Aslında ondan sadece nefret ediyomuş gibi davranıyordu onu hala seviyordu.
George oturduğu yerde dream olmadığı için rahat edemedi. Tekrar dream in yanına oturdu umursamıyormuş gibi gözükmek için kapsonunu kapatıp kafasını sıraya koydu.
Dream yavaşça elini George un kapsonuna getirdi açtı nazik çe sacini okşamaya başladı.
George hoşuna gittiginden sesini çıkarmıyordu.
Jayson: LAN NOLUYO FWNRİWJRWJDJJWJDJWJDWJDJJWJWJEJWJEJEJEJEJEKWKWKKEKWKEEİİWİEİEİWİEİWİWİEKWKEİWİW.
Dream: ananın amı oluyo Jayson.
George yavaşca kafasini kaldırdı tekrar kapsonunu örttü.
Jayson: şt dream bak ne dicem dün sizin sokağın yanındaki bar da bitane kızı bayıltıp bardan kacirmislar.
Dream:eee gördüm.
Jayson: net George yaptı baksana çok benziyo aynı kıyafetleri giymişler.
Dream: tamam.
Jayson George u cekistirdi.
Jayson: şt George katilmiydin lan sen. He doğru Frank i öldüresiye dövmüştün.
George sakin bir şekilde Jayson döndü.
George: dikkatli olda Jayson o katilin 3. Kurbanı sen olma.
Jayson : şakadan anlamıyorsunuz sizde ya.
Dream: şakani sikim.
Kimse bidaha sesini cikartmamisti.
George artık umursamiyomuş gibi davranmaktan sıkılmıştı.
Yavaşça kafasını dream in omzuna koydu.
Dream George a dogru kafasını çevirdi ve saçlarına küçük bir öpücük kondurdu.
George küçük bir gülümseme yaptı.
Time up
Ders bitmişti Dream ve George okulun arka bahçesinden ayakta karşılıklı konusuyolardı.
Dream George a doğru bir adım attı. Yavaşça dudaklarina eğildi ve öpmeye başladı George da karşılık veriyordu.
Dream in eli George un beline kaydı dream George u kendine cekti.
DUYURU
biliyorum bu bölüm kısa oldu ama aklımda bişiler yok uzun süre yb atmicam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Event Blur / Dnf
FanfictionMafama göre takılıyorum işte. Açıklama yok. Event Blur=Olay Bulanıklığı