𝐓𝐞𝐤𝐥𝐢𝐟 𝐕𝐞 𝐆𝐢𝐳𝐞𝐦

31 6 0
                                    

Soğuk havaya rağmen terliyordum. Kalbim göğsümde gümbürdüyordu... Az önce belki de hayatımın en zor teklifini yapmıştım. Adını bile bilmediğim bu dedektife, katili birlikte yakalamak için onunla çalışmayı teklif etmiştim. Bu her ikimiz için de riskli bir girişimdi. Katil hala serbestti ve her an herkese zarar verebilirdi.

Dedektif ise karşımda dimdik duruyordu. Gözlerinin altında yorgunluk halkaları belirgindi. Bu dava onu da derinden etkilemişti. Teklifimi kabul edip etmemek konusunda tereddütleri vardı. Ama içimden bir ses İnşAllah kabul eder diye dua ediyordu. Biraz durdu ve konuştu. "Adınız ne?" dediğinde fısıldayarak konuşuyordum. "Ceylan, sizin?" dedim. Beni fazla bekletmeden "Demir." dedi.

"Ceylan" dedi, sesinde hem kararlılık hem de endişe vardı. "Teklifini kabul ediyorum." kabul ettiğini belirten sözleriyle neredeyse sevinçten havaya uçacaktım. Çok sevindiğimi belli etmemeye çalışarak gülümsedim ve "Teşekkür ederim, pişman olmayacaksınız." dedim. Bu sırada yanımıza gelen Defne'yi fark ettim, meraklı gözleriyle bizi süzüyordu. Ona dönerek "İyi misin?" diye sordum.

Başını salladı. "Evet, iyiyim," dedi. "Ama neler oluyor?" dedi.

"Sana sora anlatırım yani... eve geçince. Görüşürüz Dedektif!"

"Görüşecek gibiyiz Ceylan." Ses tonunda hem bir tehdit hem de bir vaat vardı.

𝒜𝓃𝓁𝒶𝓉ı𝒸ı𝒹𝒶𝓃

Ceylan ve Defne oradan uzaklaşıp evlerine giderken dedektif demir onların hangi eve girdiklerini görmüştü, artık onların nerede yaşadıklarını biliyordu. Demir yaptığının doğru mu yoksa yanlış mı olduğunu bilmiyordu. Bu kız onu bir şey düşünemez hale getirmişti. Bir Gazeteci ile iş birliği yapmak normal miydi??? Demir'e göre belki de kız yalan söylüyordu ve Demir ile çalışarak her şeyi öğrenip haberlere yayacaktı, ve böylece de bilgileri sızdıracaktı. Demir artık hiçbir şeyden emin değildi ve kimseye de güvenmiyordu. Acaba o genç kız neden dedektiflere söylemediği şeyi Ceylan'a söylemişti? Demir, Ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Ceylan'a güvenmeli miydi? Yoksa onu bir tehdit olarak mı görmeliydi? Bu soruların cevabını bulmak için Demir'in daha fazla bilgi edinmesi gerekiyordu. Demir katilin bulunması için her şeyi soğukkanlılıkla yapmaya hazırdı.

Demir'in geçmişi karanlık ve gizemli bir sisle kaplıydı. Küçük bir kasabada büyümüş, zor bir çocukluk geçirmişti. Ailesi yoksuldu ve onu geçindirmek için çok çalışmak zorundaydılar. Demir sokaklarda büyüdü, hayatta kalmak için her türlü mücadeleyi verdi. Bu zorlu deneyimler onu güçlü ve bağımsız bir adam yaptı.

Demir, adalete olan inancını kaybetmeden polis akademisine girdi. Eğitimi sırasında en iyilerden biri oldu ve birçok ödül kazandı. Zorluklara karşı koymaktan asla vazgeçmedi ve her zaman doğru olanı yapmaya çalıştı.

Ancak Demir'in ilk cinayet soruşturması hayatını sonsuza dek değiştirdi. Yakın bir arkadaşını kaybetti ve bu olay onu katil zanlılarına karşı daha sert ve acımasız hale getirdi. Bu travmatik deneyim, Demir'in ruhunda derin izler bıraktı.

Demir zeki, kurnaz ve inatçı bir adamdı. Hedeflerine ulaşmak için her şeyi yapmaya hazırdı. Zorluklara karşı koymaktan asla vazgeçmez ve her zaman doğru olanı yapmaya çalışırdı...

𝐶𝑒𝑦𝑙𝑎𝑛'𝑑𝑎𝑛🐢

Eve girer girmez üzerimize bir ağırlık çöktü. Dağınık ve kirli ev adeta bir yük gibiydi. Biraz olsun rahatlamak için evi temizlemeye karar verdik. Ben paspası elime alıp ahşap yerleri silmeye başladım. Tozlar her yere yayılmış, evin her köşesi kirle kaplanmıştı. Defne ise mor perdeleri açmış, camları siliyordu. Elimizdeki işlere odaklansak da, benim aklımda tek bir şey vardı: Dedektif Demir'in ofisine yapacağım ziyaret. Dedektifin ofisine giderek onunla sabah tam olarak konuşamadığımız konuyu konuşacaktık. Temizlikte bir saate biterdi zaten.

Son Haber: Cinayet KasabasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin