Aurelia
Podłączyłam po chwili pendrive'a do laptopa a po chwili ukazała mi się aplikacja do odtworzenia muzyki kliknęłam przycisk startu i usłyszałam pierwsze nuty piosenki która była zapisana jako "Kinderki" odrazu wsłuchałam się w tekst i głownie wyłapałam parę fragmentów
Nie tracę czasu na gierki bo ty wciskasz mi Play, słodka jest jak kinderki i każdy chciałby ją mieć
Początek piosenki i już zaczyna się mocno i odrazu widzę że ta piosenka wsumie nie widzę czuję że będzie o mnie a zresztą na początku odrazu pojawia się tytuł a nie wspominałam o tym ale kinderki to są moje ulubione słodycze więc to też przemyślane.
Znowu gubię czas choć cenny jest, wokół pędzi świat a mój dziś obok mnie a ja olewam wszystko znów tak jak dzieciak sczyl to trudna cecha lecz problemu z nią nie masz ty.
Czy dosłownie na początku piosenki ledwo się rozpoczęła a ja płaczę
Oczywiście że tak, najbardziej trafił mnie fragment że "wokół pędzi świat a mój dziś obok mnie" ta piosenka jest taka urocza a nawet minuty jescze nie przesłuchałam nie wytrzymam zaraz i to w dobrym sensieNie lubię podróży a z tobą chciałabym zwiedzić świat, nienawidze ludzi a z tobą kocham spędzać czas ale ty dobrze to wiesz (bo) mówię ci o tym co dzień.
Cały czas płaczę, dla kogoś to jest normalne ale dla osoby która wie że to do niej jest to strasznie emocjonalne i bardzo do mnie trafia cała ta piosenka i że to wszystko napisał dla mnie i powoli zaczynam mu spowrotem ufać niewiem czy to dobrze czy żle ale zaniedługo się chyba przekonam.
Przy niej zmartwienia lecą na bok kiedy nas wzrok spotka się, śpiewamy razem na cały głos razem co noc na zawsze, jedziemy w trasę nie potrzeba mi nic, wszystko już mam kiedy obok jesteś ty mnie.
I znowu my razem nie liczy się nic słodko wyglądasz szczególnie gdy śpisz, proszę bądź przy mnie i jutro i dziś masz problem na głowie to poprostu pisz, Będę w nocy z tobą mała nie odstąpię cię na krok i nieważne co tam mówią nie uciekne stąd.Ta piosenka z każdą sekundą jest coraz mocniejsza na dodatek ten tekst powala mnie na kolana i czuję takie ciepło w sercu że to serio o mnie i to jest giga urocze i słodkie no kocham go nic innego tak szczerze nie powiem.
Nim się obejrzałam przesłuchałam już całą piosenkę, podsumowując w dużym skrócie rozmazała mi ta piosenka tusz do rzęs i kreski ale tak to zajebista jest i giga urocza, stwierdziłam że skoro i tak mam rozmazany makijaż to go zmyje i jak go zmyje to napiszę do Patryka bo innej opcji nie widzę tak szczerze jeszcze przy okazji wstawię post ale to po kolei
Gdy już zrobiłam swoją wieczorną pielęgnację wzięłam telefon do rąk i drzącymi rękami wyszukałam do niego krótką wiadomość.
WiśniewskaAurelia
Ty , ja spotkanie jutro w parku najlepiej koło 15 bo tylko wtedy mi pasuje
Ps przesłuchałam piosenkę i jest cudownaMortalcioyt
Okej zgadzam się będę równo o 15 w parku nie spóźnię się obiecuję ci to a i cieszę się że ci się podoba piosenka :)
Za godzinę wpadnie na kanał więc możesz wpaść jak chceszWiśniewskaAurelia
Być może wpadnę zobaczę :))Była dopiero 17 a ja już byłam bez makijażu ale to tylko dlatego że się rozmazał a nie chciało mi się na tak mało czasu robić nowego to go zmyłam bo i tak nie potrzebuje go aktualnie najwyżej później pójdę się umyć i resztę czasu będę miała dla siebie i dla gengara.
CZYTASZ
𝗔𝗳𝘁𝗲𝗿 𝗔𝗹𝗹 || 𝗠𝗼𝗿𝘁𝗮𝗹𝗰𝗶𝗼
FanfictionPoczątek:18.01.2024. Koniec:xx.xx.xxxx. Aurelia/Patryk Dla sprostowania Patryk w moim uniwersum jakby tej książki nigdy nie był z wiką ale to nie oznacza że się nie będzie pojawiać genzie bo będzie się pojawiać.