Gözlerimi araladım ve adamın elini izledim, esmer elin üzerinde ki tüyler başkasında olsa midem bulanır, kendimde olsa kezzapla eritirdim.
Ama onda o kadar hoş duruyordu ki, kemikli eller üzerinde ki tüyler...Ben bunu düşünürken esmer adamın sözleri kulağıma çarptı.
"Boxerını çıkart, kasıklarında ki tüyleri de alacağım."
Sözler eşliğinde bir an afallamıştım, yetmiyor muydu bu kadar yani? Hayır onu çıkartmaya yüzüm yoktu, zaten utanıyordum. Bir süre durduktan sonra adamın beni beklediğini fark ettim ve hem onu bekletmemek istediğim için, hem de boxerımı çıkartmak istemediğim için boxerımı tutup kasıklarım açığa çıkacak şekilde aşağı çekiştirdim, onun dediği gibi kasıklarımda ki alınacak tüyleri açığa çıkarttım. Ama o bu hareketime ufak bir kahkaha atarak bana baktı, anlamsız bakışlarımı ona tutarken dolgun dudaklarını ıslatıp konuşmaya başladı.
"Hadi ama, çıkartacaksın sadece. Altı üstü ne kadar sürebilir? Böyle işimi rahat yapamam. Benim çıkartmamı ister misin?"
İşini yapmasını engelliyordum sanırım, kafamı sallamayarak gözlerimi kapattım ve yalnızca sustum. Susuşumu onay olarak görmüş olacak ki, indirdiğim boxerımı tutup aşağı doğru çekiştirdi. Eldivene rağmen o sıcak dokunuşlarını hissetmek alt dudağımı sertçe ısırmama sebep oldu. Alt dudağılı uzun tavşan dişlerim ile kemirirken ayaklarımdan çıkan boxerım gitmişti.
Çıplak hissediyordum.Öyleydim.
Dudağımı serbest bıraktım, dudağımda dişlerimin izi çıkmıştı, gözlerim sıkıca kapalıydı ve bu esmer adam yüzünden yanaklarım yanıyordu.
Neden hâlâ işine devam etmiyordu? Tanrım çok utanıyorum. Sanırım makineyi düzeltiyordur..
Gözlerimi yavaşca araladım ve direkt olarak gözlerimle kesişen gözler yüzünden göz kapaklarımı tekrar indirdim. Sessizliğini koruyan bir gülüşü zar zor işittikten sonra makine tekrar kasıklarıma doğru çalışmaya başladı. Bacaklarımı birbirine bastırıp
Dikkat çekecek bir kütlesi olmamasına rağmen penisimi saklamaya çalıştım. O sadece işini yapıp kasıklarında ki tüylerimi alıyor... O sadece işini yapıp kasıklarında ki tüylerimi alıyor... Tanrım utanıyorum işte!! Of neden çıkarttı ki? Çıkartmasa olmaz mı sanki! Kendi kendime esmer adama kızarken onun bir suçu olmadığını ve ona boşuna kızdığımı fark ettim. Sonuçta o işini yapmaya çalışıyordu, empati kur.Sanırım berbat bir karar vermiştim. Empati.
Az önce empati kurmak adına esmerin benim tüylerimi aldığını değilde benim onun tüylerini aldığımı ve mızıkçılık yapıp canımı sıktığını düşündüm. Ama odak noktamı bozan şey onun bana yaptığı gibi boxerını indirdiğimde, kasıklarında ki tüyleri almaya devam ettiğim sırada kaslar ile süslü o bölgede ki tüylerin hissiyatı, ardından kasıklardan aşağı kayan göz bebeklerim...
Jeon jungkook! Kendime yaptığım uyarı ile gözlerimi araladım ve adama baktım, odaklanmış göğüs üstümde gezdiriyordu makineyi, gözlerimi açtığımı görünce gözlerimiz kesişti ve o bana çok yakındı. Utanarak gözlerimi yana kaydırdım.
"Evet bu seans bu kadardı, diğer seanslarda başka bölgeleri alacağım. Şimdi..."
Yerinden kalktı ve sponsorlu olduğu yatıştırıcı nemlendiriciyi alıp yanıma doğru adımladı, kapağını açıp eldivenli uzun parmağını kremin üzerinde gezdirdi.
"Lazer sonrası vücudunu sakinleştirmek adına kullanabilirsin, nede olsa teniniz çok hassas."
Konuşurken duraksadı ve gözleri üstümde gezdi,hafif öksürüp sözlerine devam etti.
"Ayrıca sizi nemlendirip tüylerin çıkmayacağına emin olduğunuzda pürüzsüz bir görüntü sunar."
Bana bir adım daha atıp yanıma yaklaştı.
"Dilerseniz, almak isterseniz lazer sonrası bunu size ben sürebilirim."
Sözlerinin ardından hızla yerimde doğrulup kafamı sağa sola salladım.
"Ah! Evet bunu alıyorum fakat ben evde sürerim, şey ablamın düğünü varda benim gitmem lazım!!"
Hızla üzerimi giyerek elinde ki kremi almayı unutmuş bir şekilde odadan çıktım, kendimi buradan dışarı atar atmaz üzerimde ki alevler ile eve adımlamaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lazer. //Taekook//
FanfictionTüm vücut için lazere gelen Jungkook ve mükemmel Yakışıklı lazercisi.