Esmer olan bir süre emdiği ve yumuşattığı delikten sesli bir şekilde ayrıldı, elini kemerine atıp kemeri çıkartmaya başladı. Kemer sesini duyan küçük, çoktan kendisinden geçmeye başlamıştı, duyduğu kemer sesi onu oldukça heyecanlandırmış olsada hareket edemiyordu. Esmer tamamen çıplak kaldığında şişmiş, damarları belirgin olan penisini çekiştirmeye başladı. Bir süre sonra çocuğun üzerine eğildiğinde penisi çocuğun kalçasında yer edinmişti, ikiside inlediğindi esmerin tek masum amacı ilerde ki yağı almaktı. Esmer aldığın yağ ile geri çekildi ve yağı eline damlattı, ardından tekrar penisini kavrayıp çekiştirdi. Penisini iyice kızarmış deliğe bastırdı, ikiside odaya büyük bir inleme bırakırken esmer ani bir hamle ile kendisini küçüğün içine itti. Küçük olan kendisini tutamayarak büyük bir çığlığı atıp kafasını geriye yatırdı. Esmer olan hırıltılı bir şekilde inleyerek küçüğün boğazını tuttu ve kemikli parmakları ile kavradığı boğazı sayesinde küçüğün dudaklarına kapandı, küçüğün dudaklarını hırçın bir şekilde emmeye başlarken dar duvarların alışmasını beklemeden hareket etmeye başladı.
🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲
Esmer küçük deliğin içinde sıkışmış gibi hareket eden penisini yüzünden ardı ardına inliyordu, bu sırada küçügün yanakları kızarmış ve gözleri dolmuştu, tek eliyle ağızını kapatıyor ve inliyordu. Esmer çocuğun boğazına ellerini yerleştirdi ve çocuğun kendisine bakmasını sağladı.
"Jungkook."
Küçük olan baygın gözleri ile esmerine baktı.
"Yüzünü görmek istiyorum."
Esmer sözünün ardından küçüğün içinden çıktı, küçük olan boşluk hissi ile derin bir nefes aldı, deliği yanıyordu ve bu yanma hissini dindirebilen tek kişi Tae'nin damarlı aletiydi. Esmer olan çocuğu belinden tuttu, oturduğu yatak gibi olan sedyede küçüğünü kucağına aldı. Küçüğü belinden tutup hafif kaldırdı ve penisini tekrar deliğine bastırdı, içine sert bir giriş yaptıktan sonra, küçüğün belinden bastırdı ve penisinin tamamını içine almasını sağladı. Küçük olan kafasını geriye attı ve kendisini tutulmayarak çığlık attı. Keskin gözleri küçüğün dudaklarına giden esmer hızla elini küçüğün dudaklarına bastırdı.
"O eşsiz inlemeni benim dışımda başka bir varlık duyarsa onunda seninde canını yakarım, inlemeni bana özel kıl."
Esmerin sözleri ile küçüğün penisi seğirmişti, bu sözler onun o kadar hoşuna gitmişti ki daha çok inlemez istiyordu artık. Esmer, küçüğün dudaklarından elini çekti ve küçüğünü kucağında ağırca zıplatmaya başladı. Küçük olan biraz eğleneceden sorun çıkmayacağını düşünerek çığlık tonunda bir inlemeyi odaya bıraktı, esmer anında küçüğün gözlerine kilitlendi, tam konuşacağı sıradan kapıdan yoonginin sesi geldi.
"Lan n'oldu? Tae?"
Esmer olan elini alnına vurdu ve iç çekti. Küçük olan alt dudağını ısırıp ürkerek kucağında olduğu bedene baktı.
Kapı kulupu bir kaç kez zorlandıktan sonra Tae konuştu.
"Buradayım Yoongi, sorun yok."
"Bağırdığını duydum sanki? Neyse burada ki lazer cihazı bozuldu, senin odada yedeği vardı onu alacağım. Aç şu kapıyı."
Esmer iç çekti ve dişlerini birbirine bastırdı.
"Yok burada Yoongi!"
"Ya var biliyorum ben, dur bi' bakayım."
Esmer olan küçüğüne baktı ve kulağına yaklaşıp konuştu.
"Üzerini giyin ve kapıpı önünde ki arabama bin."
Küçük olanın hâlâ içinde olan penis yüzünden esmerin dediği şeyleri algılayamıyor, hatta arsızlığı yüzünden hafifçe kendini hareket ettirip penisi içinde oynatıyordu. Esmer çocuğu belinden tutup kaldırdı, çocuğun içinden çıktığında onu yatağa bıraktı. Kendi hızla yerde ki pantolonunu alıp giydi. Küçük olan ise elinden geldiğince hızlı bir şekilde üstünü ve altını giyindi. Esmer olan küçüğüne baktı, giyinmişti lakin önünde ki küçük şişkinlik barizdi, şişkinliğe bakarak sırıttı. Küçük olan esmerin baktığı yeri fark ettiğinde kaşlarını çattı ve esmerin penisini işaret etti.
"Tata sus! Senin daha da belli oluyor!!"
Esmer olan küçük bir kahkaha attı ve tişörtü ile penisini kapattı.
"Büyükte ondan."
Küçük kafasını salladı dalga geçerek.
"Hıı aynen aynen."
Esmer tek kaşını kaldırıp konuşacağı sırada Yoongi konuştu.
"Aç şu kapıyı oğlum. "
Esmer sinirle derin bir nefes alıp kapıya gitti ve kapıyı açıp yoongiye baktı.
"Ne var oğlum ne var!?"
Yoongi onu umursamadan yanda ki dolaba bakınmaya başladı. O sırada küçük olan hızla oradan sıyrılıp esmerin arabasına ilerledi.
🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲
Kısa oldu ama bu aralar pek vaktim olmuyor...
Bu arada, @lusttforlifww hesabımda mükemmel yorumlarınıza dair bir video attım. (Tiktok)
Omegavers yazmayı düşünüyorum, okur musunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lazer. //Taekook//
FanfictionTüm vücut için lazere gelen Jungkook ve mükemmel Yakışıklı lazercisi.