*3.část*

961 61 24
                                    

*Bára*
Dozpívali jsme. ,,Wow, zpíváš nádherně, Baru.." ,,Děkuju, ale ty zpíváš líp." ,,Ale prosim tě.. Jsme na tom stejně." řekl a začal se ke mě přibližovat. Dal mi jemný polibek na ústa a přestal. ,,Ehm, promiň, nechal jsem se unést."
Nic jsem neřekla a přibližovala jsem se k němu. Už jsem to nevydržela, byl tak strašně sexy. Spojila jsem naše rty. Nebylo to žádný cucání, byl to krásný polibek. Miluju ho. Mám mu to říct?

*Petr*
Je strašně nádherná. Boží. Co to sr mnou dělá?? Doufam že se mi nepostaví.. Líbá nádherně.

*Vadim*
Proč si se mnou takhle hraje? Asi nechápe, že jsem se do ní zamiloval. Proč? Bojím se jí to říct, co když ona mě ne..? Co když se mi vysměje? Tak to ibčas bývá.. Zítra jí někam pozvu a řeknu jí to.. Tečka.

*Amálie*
Nevím.. Asi ho mám ráda. Má rád on mě? Nechci mu to říct, protože kdyby on mě neměl rád, zkazilo by nám to přátelství. A to nechci..

*Vadim*
,,Už pujdu.. Jsem unavenej."
,,Uhm, dobře.."
,,Pujdeš zítra do kina?"
,,Jo, proč ne.."
,,Tak fajn."
,,Ahoj a pozdravuj Petra, jestli se s nim ještě uvidíš."
,,Jojo, uvidím, musim jít protože u něho spim a on už odjíždí od Báry. Tak ahoj.."
,,Pa."

*Amálie*
Obejmuli jsme se a on už odcházel. Zamávala jsem mu a zavřela jsem dveře.. Šla jsem do kuchyně. Otevřela jsem ledničku a hned jsem jí zavřela.. Neměla jsem hlad ani chuť k jídlu.. Chtělo se mi spíš zvracet. Je pozdě.. Jdu spát.

*Bára*
Petr už dávno odešel.. Šla jsem nakrmit mýho papouška a šla jsem si lehnout.

*Petr*
S Tlačenkou jsme dorazili ke mě domů. Zítra natáčíme video, takže spí u mě.. ,,Vadime, pustíme si nějakej film?"
Vadim čumí do zdi a nevnímá.. Co se mu stalo?
,,Vadime! Huu!" zamával jsem mu před očima. ,,Uhm, co?"
,,Co se stalo?" ,,No, zamiloval jsem se do Amálky a nevím jestli ji to mam říct.. Co když ona mě ne?" byl smutný. Bylo mi ho líto..
Chtěl jsem ho trochu uklidnit.. ,,Prosim tě.. Teď mi řekni jaká holka tě kdy nechtěla.." ,,Za život jsem měl dvě holky, takže." (Nevím to, prostě jsem napsala dvě..:D) ,,Tak ji někam pozvi.. Kup kytku, to vždycky pomůže."
,,Fajn, díky." ,,No neděkuj.. Pustíme si ten film?" ,,Jo, klidně."

*Vadim*
Jsem rád že mam Petra jako kámoše. Vždycky mi zvedne náladu. Různým způsobem, buď řekne něco co mě uklidní, nebo ze sebe dělá pako jako ve videích. Je to super kámoš. Když jsme sledovali film, přestal jsem na ni aspoň na chvíli myslet. Tak počkat.. Teď na ni myslím.. Takže to taky nepomohlo.. Musim ji to zítra říct, prostě musim.



Ahoj, dneska skoro 500 slov :O

Dnešní díl bych chtěla věnovat CarneyGirl .. Ještě jednou bych ji chtěla poděkovat. :)

Dnešní část jsem psala už včera. Bylo to ještě delší než teď. Když jsem chtěla tu část zveřejnit. Vypl se mi telefon a celá část se odstranila. -.- Neměla jsem včera náladu to napsat znovu. Takže se omlouvám, že včera nic nevyšlo.
Ahoj :3
#We_Love_Hoggy

That's my boyfriend!Kde žijí příběhy. Začni objevovat