*23.část*

619 43 19
                                    

Ahojdaa :) Předem říkám, že jestli je někdo slabší povahy, nebo věřící, tak to raději nečte.. Tento díl, bude 13+ a dokocne psaný amatérem. Budu to hodně roztahovat :X Byli jste varováni!! :D

*Petr*
Ještě chvíli jsme si povídali s Fílou, a pak jsme šli do obýváku, koukat se na Simpsny. Udělali jsme si popcorn. Máma jela k tetě, protože teta potřebovala pohlídat její dceru, tak tedy mojí sestřenku. Je jí pět let, a nemůže být přes noc sama, takže tam máma bude spát. Celkem úleva. Ale ještě Filip. Jdu za Filipem. ,,Fíloo? Už vypni ten počítač." ,,Ještě chvílii!" ,,No tak dobře. Buď si na počítači, jak dlouho chceš, ale neruš nás, jasné?" ,,Jasné, děkuju!! Jsi nejlepší brácha, a víš proč?" ,,Ne, proč?" ,,Protože teplouši jsou vždycky hodní!" ,,Ty seš kokos." s těmito slovy jsem odešel. ,,Lásko? Máma odjela, přez noc tu nebude, a brácha má dovoleno, být na počítači, jak dlouho bude chtít."

,,To znamená?" ,,No, přeci půjdeme brzo spát, Barunko." řekl jsem ironicky. ,,Ahá, tak to jo.."
Dojedli jsme popcorn a vypli jsme televizi. Šli jsme nahoru. Šel jsem ještě zkontrolovat Filipa, a ten spal u počítače, tak jsem ho přemístil do jeho postele, a šel jsem za Bárou. ,,Spí." ,,Tak mi pujdeme taky, ne?" smála se. ,,Ehm. Když chceš."
Sednu si na postel, a sedím zády k Barče. Vezmu si telefon, a čtu si komentáře u minulého videa.

Najednou ucítim jemné polibky na krku. Otočím se, a začnu spolupracovat..

Líbáme se už asi pět minut, a já jí začal dělat cestičku z jemných polibků, až k prsům. Slyším jak zasténala. To mě rozrušilo ještě více..
Přesunu se znovu k jejím měkkým rtům, a sednu si na ní obkročmo.
Cítím její tep, její dech.. Cítím se úžasně. Pomalu začínám uciťovat v kalhotách silný tlak. Barča se uculí..
Sundal jsem Báře tričko, následně kraťásky, a následně to samé udělala Barča mě.. Pokračovali jsme v líbání. Naše jazyky byli ve válce. Dvouma prsty, jsem jí rozepl podprsenku, ale nepřestávali jsme se líbat. Bára pomalu táhla ruku čím dál víc dolů. K mému rozkoru.. Když se dostala na dané místo, jemně zmáčkla. Byl jsem v sedmém nebi..
Pak jsme si navzájem sundali spodní prádlo, a já do ní vnikl.. Bára se snažila být co nejvíc potichu, aby nezbudila Filipa, ale ticho moc dlouho nevydržela.. ,,Petře!!" zakřičela. Naštěstí jsme daleko od Filipa, tak to nemohl slyšet, snad..
Už jsme zkončili. Svalim se vedle Báry. ,,Jsi úžasná, miluju tě.." řekl jsem udýchaným hlasem. ,,Já tebe taky."
Políbil jsem jí, a šel jsem do koupelny.
,,Do prdeleee!!!!" křičel jsem.. Museli to slyšet všichni z Budějovic...


Mám se cítit trapně?? Mám se jít zahrabat? Asi jo, co? :DD Můžete hádat v komentech, co se stalo, že Petr tak křičel :) :D Samozřejmě o věnování :)
Slečna Nika mi říkala, že je strašně SWAG, když křičí jeho jméno.. Tak křičí jeho jméno :D Zdravím, NikiKovarikova, děkuju moc :DD
Pro dnešek vše :)
Ahoj :*
#We_Love_Hoggy

That's my boyfriend!Kde žijí příběhy. Začni objevovat