*21.část*

555 39 16
                                    

Dnešní část je věnována pro CarneyGirl, užij si tenhle díl :) :*

*Amálie*
Proč to sakra udělal?! Ještě k tomu měl na puse rtěnku!! Si jako myslel že to nezjistim? Ještě mi zavolá a pak se diví!! Ehm, klid, to chce klid..

*Petr*
Už jsem dlouho nic nezveřejnil na instagramu, tak jim něco zazpívám.. Nastavím si mobil, a začnu..
Guess it's true
I'm not good
At a one-night stand
But I still need love
'Cause I'm just a man
These nights never seem to go to plan
I don't want you to leave
Will you hold my hand?

*Vadim*
Bože, proč? Co jsem kur*a udělal?! Nechápu to.. Kvůli tomu že jsem jí omylem zavolal? Nebo já nevím.. Musím zavolat mamce..
Vyzvánění...
Vyzvánění...
Vyzvánění...
Vyzvánění...
Vyzvánění...

Hm super, nebere mi to. Co mám sakra dělat? Autobus mi jede až za hodinu a třičtvrtě. A vypadá to, že začíná pršet, bezva...
Běžim abych se na zastávce mohl zchovat pod tu stříšku. Rozhlížim se u silnice a slyším můj telefon.. Příchozí hovor - Mamka.. ,,Mami? Mohla by jsi pro mě při...."

*Vadimova mamka*
Mám nepřijatý hovor od Vadima, co asi chce? Zavolám mu.
Vyzvánění...
Vyzvánění...
,,Mami? Mohla by jsi pro mě při...." Ozvala se do telefonu hrozná rána. ,,Vadime?! Haloo, Vadime!!? Co se děje?! Váďo? Kde jsi?!" Volám do blba. Co když se mu něco stalo?! Zavolám Amče. Ještě že mám její číslo. ,,Prosím..?" řekla Amča celkem otráveně. ,,Je u tebe Vadim?" ,,Ne, odešel." ,,No dobře. Díky." típla jsem hovor. Co mám dělat?! Stalo se mu něco?! Bože ne, prosím!

*Vadim*
Srazilo mě auto. Přelítl jsem přes kapotu. Začal jsem se smát, a asi za dvě minuty přijela záchranka. ,,Pane, co vás bolí?" ,,Mě moc nebolí nic. Možná trochu ruka, hlava a krk." ,,Ehm. No dobře, zavážem vám tu ruku a hlavu. Můžete malinko nadzvednout hlavu? Dám vám límec.. Výborně.. Za chvilku budeme v nemocnici." ,,Je mi divně, motá se mi hl..." ,,Sakra!! Ztrácíme ho!!!"

Tadáá.. Další part.. :) Zase tam máte text, takže můžete hrát o věnování :* Opět název písničky + kdo to zpívá :)
Pokud se Vám část líbí, můžete zanechatnebo komentář :)
Ahoj :* <3
#We_Love_Hoggy

That's my boyfriend!Kde žijí příběhy. Začni objevovat