*6.část*

777 57 4
                                    

-Toho pocitu se prostě nemůžu zbavit..
Zaťukala na dveře sestřička. ,,Potřebuješ něco?" ,,Ne, děkuju.." ,,Za dva dny tě pustíme domů, jestli teda chceš, ale to je asi hloupá otázka, že?" ,,Jasně že chci.." ,,Dobře, tak dobrou noc, hezky se vyspi.." ,,Děkuju, dobrou.." odešla..
Vzala jsem si telefon a šla jsem na fb.. Jupíí! Je tu Váďa!

V: Ahoj lásko, jak ti je?
A: Ahoj, no, bylo mi líp .. A co ty?☺
V: Já se mám hrozně, protože tu nejsi se mnou..
A: Neboj se, za dva dny mě pustí.. Budeš doma se mnou, že jo?
V: Jestli si to přeješ, tak ano..
A: Dobře.. Už půjdu spát.. Přijdeš za mnou zítra?
V: Jasně že jo.. ♥
A: Moc se těším! Miluju tě, dobrou noc..
V: Taky tě miluju.. :* Dobrou noc, krásně se vyspi..

Zamkla jsem telefon a během deseti minut jsem usla..

*Petr*
,,Čau lidi! Dneska tu se mnou je moje holka, Bára!" ,,Ahoj" ,,A dneska, budeme dělat, Girlfriend TAG! Jdeme na to!" Teď si Bára vzala mobil a šla se kouknout na otázky.. ,,Jak jste se poznali?" Oba jsme se začli smát.. A já jsem začal.. ,,No, takže já s Vadimem jsme šli ke mě, a u parku stála Bára s Amálkou, kterou můžete znát z videa Nesměj se.. No a lízali tam spolu zmrzlinu.. A měli jí úplně rozteklou. A tady Baruška," začal jsem se smát. ,,Neříkej to!!" vyhrkla Bára.. Podíval a usmál jsem se na ní. "No a přišla za námi Amálka jestli nemáme kapesníčky.. My jsme jim je dali, pak jsme se seznamovali a pak jsme šli všichni do kina. Takže tak.."
_______________________
Zodpověděli jsme ještě deset otázek a vypli jsme kameru..

Bára vykřikla.. ,,Tak a teď na můj kanál!" ,,Fajn, a co chceš točit?" ,,Nikdy jsem.." ,,Oo, ty se nezdáš." usmáli jsme se a dali jsme si pusu, ktetá se později proměnila v líbaní, který se po chvíli proměnilo v milování..
Potom jsme se oblekli a šli jsme natočit to video.. Šel jsem pro vodku..
*Bára*
,,Ahoj všichni! Dnešní video bude tady s Petrem.." ,,Čau!" ,,A ano, jsme spolu.. A bude to video, jak jste si mohli podle názvu všimnout, Nikdy jsem! Můžeme začít.." Peťa přečetli první otázku.. ,,Nikdy jsem nespal s youtuberem/ youtuberkou." s Petrem jsme se na sebe podívali a poté jsme se napili ...



Dnešní část jsem chtěla udělat z Petrovo a Báry pohledu, protože tam nebyli až tak často..
Děkuji moc za přečtení, ★ či komentáře..
Chce někdo v příštím díle věnování? (=Pište do komentářů)
Mám vás ráda.
Ahoj.. :)
#We_Love_Hoggy

That's my boyfriend!Kde žijí příběhy. Začni objevovat