Bohužel, to nikdo neměl zprávně. Ale nebojte, budu dělat ještě jiné soutěže ;),,Ty jsi mi taky ch..." Ani jsem nic nedořekla a on spojil naše rty v jedny.
Je to celý jako sen.. Jako nádherný sen, kdy doufáte, že nikdy neskončí. Nechápu, jak já, můžu potkat v mém nudném životě takovou lásku, takové štěstíčko který mě chrání. Hřeje mě u srdce pocit na něho..
Z básnění o Váďovi mě vyrušilo pípání telefonu. Vadim se odtrhl ze sladkého polibku. Jednou rukou mě chytil a tou druhou popadl telefon.
,,Prosím?.." ,,No kde jsi?!" ,,Ehmm.. Potřeboval jsem se projít.." ,,Ve čtyři hodiny ráno?!" ,,Ehm.. Jo." ,,Tak laskavě hned přijď domů." ,,No jo furt.." Típl jsem hovor.. ,,Lásko, kdo to byl?" ,,Ach jo.. Máma.. Budu muset jít." ,,To nevadí. Jen běž." ,,Dobře. Zítra mi prozvoň až budeš doma, a já přijdu, dobře?" ,,Jojo." dal mi ještě krátký polibek. ,,Miluju tě, pa.." ,,Já tebe taky. Ahoj."13:00 odpoledne
--------------------------------
*Petr*
Konečně. Po dlouhý době, se uvidím s Pavlem.. Jdeme někam do baru.. Báře řeknu že jdeme k němu něco natočit, snad to neprokoukne.. Je u mě, a měli jsme domluveno že dnešek ztrávíme spolu. Tak jako včerejšek..*Bára*
Nevím jak mám Peťovi říct, že chci jít s kámoškou do baru. Co když se naštve? Nevím..
Z přemýšlení mě vyruší volání z ložnice. ,,Baruu?" přijdu do ložnice k němu a on zpustí.. ,,Za chvilku pojedu k Pavlovi, budeme něco natáčet, a asi tam přespim.. Bude ti to vadit?" V tu chvíli se mi strašně ulevilo.. ,,Nene, v pořádku, já taky chci jít pryč.." ,,Kam?" ,,Ehm, ke kámošce, taky u ní spim."
Snažila jsem se být nenápadná co jen to šlo. ,,Dobře, tak pa, kočko.." uculil se a dali jsme si pusu. Odešel..*Vadim*
Konečně mi napsala Amálka že už je doma. Napíšu ji. Převlíknu se a vyrazim..*Amálie*
Byla jsem doma a hledala jsem nějaký film, na který by jsme se s Váďou mohli podívat. Vybrala jsem film Hvězdy nám nepřáli. Po pravdě, já ho nikdy neviděla, takže uvidíme. Zapla jsem film a hned jsem ho stopla. Šla jsem nám udělat popcorn. Když ho sypu do misky, slyším zvonek. Konečně! Je jako droga, nikdy se ho nemůžu nabažit. Přivítali jsme se, dali jsme si pusu a šli jsme ke mě do pokoje kde jsem zapla film. Dělali jsme různý kraviny. Hráli si na psy, potom jsme hráli překážkovou dráhu. Vadim se snažil zkočit ze židle na polštář, ale "drobet" se mu to nepovedlo. Povedlo se.mu hodit hubu..
Dělali jsme kraviny a nevnímali jsme čas, už bylo devět hodin večer, naštěstí tu Váďa spí.*Petr*
Jsme pěkně ožralý. Celej večer se okolo mě motá jedna kočka. Jdu za ní.. ,,Ahojky, nechceš nějakej drink?" udělala divnej pohled a začla mi líbat krk. Už protože jsem byl pořádně ožralej, a nevnímal jsem to, tak jsem ji nechal. Tahala mě na záchodky. Začla mě slíkat a pak si ho strčila do pusy.. Moc nechybělo a bylo by to, ale ona přestala. Vlezla si na mě a dělala kroutivý pohyby.. Ale co se nestalo. Někdo nám otevřel dveře od záchodu. Najednou jsem se strašně vylekal.. Myslím, že jsem i vystřízlivěl. ,,Ehm, ahoj Baru.. Co tu děláš?" ,,Co tu děláš ty ty prase!!" ,,Já.. Lížu kombajn.. Teda.. Ehm.. Nic tu nedělám." rychlosti blesku jsem se oblíkl a Bára mě táhla ven před ten podnik. ,,Tak ještě jednou, a srozumitelně.. Co to mělo znamrnat?" ,,Promiň.. Mrzí mě to, už se to nestane.." ,,A jak si to teď jako představuješ?!" ,,No, tak třeba že půjdeme domů a pustíme si nějakém film, co ty na to?"
*Bára*
Úplně se mi vařila krev v žilách.. Nevím co mám dělat. Stekla mi po tváři slza. ,,Je konec! Jsi jen děvkař, co nemá city!!" z jedny blbý slzy se stal vodotrysk. Běžela jsem na autobus, abych mohla jít domů. Ke mě domů ..Tak fajn.. Jelikož mě jedna holčina vyhecovala, (Zdravím, Adel_Sajvaldova :D) Tak tady máte další část. :))
Pro dnešek opravdu všechno!
Ahoj :))
#We_Love_Hoggy