*20.část*

604 41 12
                                    

Jestli někdo uhádne textpísničky (Jak se písnička jmenuje, od koho je) Tak u příští části věnování :))

*Vadim*
Dělali jsme velký kraviny.. Malovala mě poslepu. Všechno šlo dolů, jen rtěnka mi tam drobet zůstala.. Nejde to moc vidět.
,,Ájo, já už pujdu, nevadí?" ,,Ne ne, taky jsem ti to teď chtěla říct." řekla a usmála se. ,,Tak pa, snad se ještě teď o prázdninách uvidíme." řekl jsem. ,,Jo, doufám v to.. Tak ahoj." obejmuli jsme se. ,,Ahoj."
Rozpustili jsme se. Šel jsem rychlím krokem k Amče. Po cestě jsem se nudil, a přeci jenom k Amče půjdu ještě patnáct minut. Tak jsem si pustil písničky.

What would I do without your smart mouth?
Drawing me in, and you kicking me out
You've got my head spinning, no kidding,
I can't pin you down.

Miluju tuhle písničku. Zaposlouchal jsem se, a hrála mi pořád dokola. Už jsem před Amči barákem. Vidím tam moje věci, co se stalo? Zazvoním. Otevře její mamka.. ,,Ahoj Vadime, pojď dál. Proč jsis tahal věci s sebou?" ,,Uhm, nevím. Děkuji." šel jsem nahoru za Amčou. ,,Ahoj, co se děje?" ,,Co mi lezeš na oči?! Vypadni!" ,,Ale.." ,,Vypadni!!!"
Upřel jsem na ní pohled a odešel jsem. ,,Nashledanou." ,,Vadime, kam jdeš?" ,,No, já už musím jít.." ,,Aha, tak ahoj." zabouchl jsem dveře a odešel jsem.

*Amálie*
Stojíme s Peťou před autem a bereme věci z kufru. Jdeme dovnitř a hned k nám radostně přiběhne Peťovo mamka. ,,Ahooj, moc jste mi chyběli!" ,,Ahoj mami." ,,Dobrý den." ,,Tak co tu stojíte, mezi dveřmi, pojďte dál."

Dobře, tak teď narychlo, protože za pár minut jedu pryč :D Prosím jestli se Vám to líbí, zanechtea komentář :)
Ahoj :*
#We_Love_Hoggy

That's my boyfriend!Kde žijí příběhy. Začni objevovat