*25.část*

572 46 10
                                    

*Bára*
Je ráno. Petr stává dřív, aby se připravil na to focení s Lukášem.

Vezmu make up, a zakryju mu cucfleky. Samozřejmě nevynecháme smích, kvůli tomu, co se v noci odehrálo.

Chudák Petr. Jede z Buďejovic do Prahy vyfotit se a jede zpátky do Budějovic. To se nemá..

Oba se převlečeme a jdeme dolů do kuchyně, kde sedí Filip, a Petrovo mamka tam připravuje tousty. Přisedli jsme si k Filipovi a on se nám strašně smál.

Já jsem se vražedně podívala na Petra. Hodila jsem na něho pohled alá: To si snad děláš srandu?!

Petr nadzvedl ramena, odvrátil pohled a upil z jeho hrníčku s kávou. Zakroutila jsem očima a podívala se na Filipa, který se mimochodem pořád nemohl přestat smát.

Teď se stalo něco, co jsem opravdu nečekala. Přišla k nám blíže Petrovo mamka, a vlepila Filipovi facku do vlasů, se slovy, ať sní ty tousty, a nedělá kraviny.
S Petrem jsme se nemohli přestat smát.. Málem jsem se počůrala. Filip byl uražený. ,,To je tak nevtipné, až je to vtipné, HAHAHA!" zdůraznil. My se přestali smát, a dojedli jsme tu snídani..

*Filip*
Byla to jako noční můra, slyšet to dělat bráchu.. Nejspíš si mysleli, že jsem je neslyšel, ale to jsou teda na omylu. Slyšel jsem úplně všechno. I ten výkřik bráchovo jména. Brr! Je mi z toho na.. Jak to říct slušně, na zvracení.... Zajímalo by mě, co se jim stalo, že Petr tak křičel. To muselo zbudit celé Budějovice.. No ptát se ho rozhodně nebudu, i když by mě to zajímalo, ale takovej úchyl nejsem, to vážně ne. Není mi nic do toho, co a jak šu.á můj brácha..

*Petr*
Jsem na cestě do Prahy. Rovnou si zajdu domů, pro jednu věcičku. Jakou? To vám zatím neřeknu. Muhaha!

*Amálie*
Před chvilkou jsem se zbudila. Divné, sama od sebe se vzbudím v půl šesté. To se mi snad ještě nikdy nestalo..

Rozsvítim si telefon. Ach ten hroznej jas, takhle po ránu!? Pomyslela jsem si. Stlumila jsem jas, a následně jsem ho odemkla. Šla jsem na Facebook kde mě čekalo nemilé překvapení.

Tadáá! Další část je tu!! Líbí? Hmm? Líbí?? Pište do komentářů :)) Co myslíte, jaké nemilé překvapení čekalo na Amču? :O A pro co půjde Petr domů? :OO =>Hádejte ;)
Můžu vás poprosit, aby jste tenhle příběh nějak, někde sdíleli? Ale to po vás chci asi moc, co? :(
Mám vás ráda♥:*
Dobrouu:')
#We_Love_Hoggy

That's my boyfriend!Kde žijí příběhy. Začni objevovat