*32.část*

589 44 11
                                    

Ahoj, mám před sebou docela dlouhou cestu autobusem, tak jsem se rozhodla, Vám něco napsat :) Včera dva díly, a dneska další? Proč ne, že jo:D

*Petr*
Líbali jsme se asi tři minuty. Dokud.. Jsme si nevšimli Martina. V tu chvíli jsme se od sebe hned odtrhli.

*Martin* (Teď točí s tou Barčou.)
,,Lidi, chtěli by jste tady na chvíli i Ho.. Petra, a ještě mojí nejlepší kamarádku? Můžete psát dolů do komentářů, jestli by jste je tu chtěli." řekl jsem do kamery. Hned se objevovali komentáře: ,,Jo!" ,,Že váháš, běž pro ně!!" ,,Šup, chceme je!" a tak. ,,Barčo, odpovídej jim na otázky, já pro ně jdu." ,,Dobře."
_________________________________________
Už jsem na pláži, ale co nevidím. Ti dva se tu cucají. Pravdou je, že se mi Nika hodně líbí. Nenechám to takhle. Já chci Niku, a taky jí mít budu. Petr má Báru, tak ať se sakra stará o Báru!.. Jdu zpátky za Bárou.

,,Co je? Oni nechcou?" ,,Eh. Ne, nechcou." ,,Co se děje?!" ,,Nic, tak se koukneme na další otázky." odbočil jsem od toho. ,,Fajn. Máte spolu něco? Popravdě, nevadí nám to." přečetla Bára. ,,Jestli to nevíte, s Bárou je Petr. A já mám rád někoho jinýho. Takže ne, nic spolu nemáme." ,,Martine, koho chceš?!" zase přečetla Bára. ,,No. Ty to nejsi, promiň." řekl jsem. ,,Ne fakt Martine. Já to chci taky vědět."

,,No fajn. Kamarádku." ,,Začíná její jméno na 'En'?(výslovnost)" ,,Jo. Jdeme dál." Barča se usmála. Začl jsem číst. ,,Je Petr dobrý v posteli?" ,,No jasně že jo, ještě aby 22cm bylo něco špatnýho." (Ty víš:D) ,,Petrovo pták měří 22cm?!" přečetl jsem. ,,No mluvíme přece o dostřiku ..." uculila se. ,,Jo jasný." řekl jsem a začal jsem se smát.

*Amálie*
,,Kam sakra mohl utéct?!" ,,Já nevim Amčo!" ,,Sakra!"

Váďa šel koupit Bubbleology, a já smutně seděla na lavičce.

Najednou mi někdo zaklepal na rameno. ,,Není to tvůj pes?" byl to nějaký,celkem pěkný kluk, a držel v ruce Dennyho. ,,Jo, je! Děkuju!" řekla jsem a brala jsem si ho z jeho náručí.
,,Děkuju moc!" ,,Nemáš zač." sladce se usmál. Mohlo mu být tak patnáct.

,,Jak se jmenuješ?" ptal se. ,,Amálie. A ty?" ,,Dominik."
(Jestli tohle čte Evička, tak ne, nemyslim Chlupa:D)
,,Těší mě." ,,Mě taky. Kam chodíš na školu?" ,,Teď jdu na střední do Prahy. A ty?" ,,Taky." zase se sladce usmál. ,,Nezlob se, už jde můj kluk, už musím jít." ,,Dobře, nevadí, ahoj." ,,Ahoj." Šla jsem za Vadimem, a dala jsem mu pusu. Dominik furt seděl na lavičce a koukal na mě. Po chvilce odešel.

*Vadim*
,,Kdo to byl?" ,,Dominik." ,,To je kdo?" ,,Někdo, kdo našel Dennyho. Jestli sis nevšiml, už ho mám." ,,Ahá, dobře."

*Amálie*
Štve mě, jak je žárlivej. Hlavně jak říkal, že mu nevadí, že mu nevadí,že se bavim s klukama. Jenže já mám více kamarádů, než kamarádek. Prostě si víc rozumím s klukama. Nevím co to řeší. No nic. Teď jsme na cestě k Vadimovi. Musim si zbalit věci, a přijede pro mě táta. Přeci jenom je zítra škola, a musim se připravit a malinko si zopakovat učení.
_____________________________________
,,Už mam připravený věci." ,,Dobře. Kdy pro tebe přijede?" ,,Za hodinu by tu měl být." ,,No. Tak toho času musíme využít, ne?" ,,No. Podle toho jak."

Nic neřekl, a začal mě líbat. Hned jsem začla spolupracovat, a prohrábla jsem mu vlasy.

Během pěti minut jsme byli oba nazí.

,,Opravdu to chceš?" ,,Pokud to stihneš, tak ano." uchechtla jsem se, a na krku jsem mu udělala pár cucfleků. ,,Já stihnu všechno, miláčku."

Nic jsem neřekla, a už do mě vnikl.

Trochu to bolelo. Přeci jenom, to nebyl malý kamarád. (:D)

,,Dobrý?" ptal se. Já jsem přikývla. Začal mě líbat, a u toho dělal "svou práci."

Přišla mu smska. (:DD)
,,Nebudu se na to koukat." vylezlo z něho. ,,Dobře." jeho oči směrovali na noční stolek.

*Vadim*
Koukl jsem se na stolek. Táta. (Pro změnu:D)
Rychle popadnu mobil, a otevřu zprávu. ,,Vadime, nechceš být trochu potichu?! Mám tu jednání."
Doprdele.
,,Amčo, musíme být potichu, vedle je táta, a psal mi ať jsem ticho." ,,Jako vážně? Trapas."

Neodradilo nás to, a pokračovali jsme. Ale už jsme byli trochu víc potichu.

*Amálie*
Asi po dalších deseti minutách byl konec. Lehli jsme si vedle sebe, a já si dala hlavu ja jeho hruď, a prsty jsem kroužila okolo sexy buchet.:D
,,Miluju tě." ,,Já tebe taky."

Volá mi taťka. ,,No tati?" ,,Už jsem před barákem, tak pojď." ,,Ok, tak čekej. Rozloučim se." ,,Nojo. Do deseti minut buď dole." ,,Fajn, zatim."
Ukončila jsem hovor.

,,Už je tu táta." ,,Ach jo.." ,,Budeš mi chybět." ,,Ty mě taky, a moc."
Bez dalších slov jsme se začli líbat.

Dobře. Uběhlo osm minut. Už vážně musím jít.

,,Váďo, už musím." ,,Pa, zlato. Miluju tě, moc." ,,Já tebe taky, pa."

Ještě jsem mu dala jemný polibek na pusu, a odešla jsem.

,,Ahoj tati." ,,No, nazdar." ,,Co je?" ,,Za celé prázdniny, jsi s náma doma byla dohromady čtyři dny. Není to trochu málo, na to, že prázdniny mají dva měsíce?!" ,,Tati, už nejsem malá, mám taky někoho, s kým chci být." ,,No jo."
____________________________________
Jsem doma. Pozdravila jsem mamku, a šla jsem nahoru do mého pokoje. Šla jsem do sprchy, a pak jsem si vzala notebook, a zapla jsem Facebook a YouTube. Na YT jsem si zapla písničky, a na Fb jsem se přihlásila, a pak jsem kontrolovala zprávy.

Dobře, Amčo. A teď se jde učit.
Matika.
Nakouknu do pracovního sešitu.
,,Dobře, tak dneska ne."
Šla jsem ke skříni, a připravila jsem si hezké oblečení do školy. Pak jsem šla zase na notebook, a sledovala videa.
Takhle to šlo asi až do desíti do večera, a pak jsem šla spát.

*Petr*
Už jsem dávno na hotelu. Martin to vykecal Barče, a já spim na gauči. Ten Martin je vážně super kamarád. Dost mě naštval.
Přišla mi smska od Barči, že je těhotná, a že přemýšlí o tom, že pujde na potrat, a prý to asi udělá. Sakra! Odpovím jí. ,,Barčo ne! Já tě miluju. Nevím co se to se mnou stalo. Přece jenom jsem pořádně nevystřízlivěl!" ,,To vykládej někomu jinýmu, zlato." jo, tak to asi myslela ironicky. Co budu dělat?! Určitě pujde na potrat. Jak tomu mam sakra zabránit?! Miluju jí, a chci mimčo! Jsem kretén. Nevím, co jsem to udělal.

Ták, tady to máte!:) Můžete zanechat ★:))
Ahoj:*
#We_Love_Hoggy



That's my boyfriend!Kde žijí příběhy. Začni objevovat