*Amálie*
Proč sakra odešel? Domlouvali jsme se že budeme spolu.. Žárlím na něho? Ne, to asi ne. Ale.. No, tak možná trošku ano. Ale jen malinko, možná.. No nic, asi si pujdu uklidit, ať mám co dělat. No, stejně by to tu asi "drobet" potřebovalo uklidit, tak půjdu.. Vstanu z postele, a přijde za mnou mamka. ,,Zlato, za dva dny nastupuješ do nemocnice, na tu transplantaci, tak už si když tak pomalu sbal věci." ,,Nee, já tam nechci!!" ,,Musíš, zlatíčko.." ,,No jo."
Poklidim si pokoj a půjdu si zabalit věci.*Vadim*
Šli jsme na zmrzlinu.. ,,Jakou si dáš?" ptal jsem se. ,,Pistáciovou, a ty?" zeptala se a vytahovala peníze. ,,Já ti jí koupím." ,,To je dobrý." ,,Ne.. Prosím dvě pistáciový." řekl jsem a rychle jsem zaplatil. ,,Ty Vadime!" ,,Promiň." vzali jsme si zmrzlinu a šli jsme si sednout zpátky do parku.,,Vadime? Co Amča?" ,,Jo, super." ,,Tak to je fajn." usmála se.. ,,A co Tom?" ,,Já nevím, pohádali jsme se.." ,,Jakto?" ,,Já jsem za nim přišla, a odcházela od něho nějaká holka, a zapínala si podprsenku." ,,Aha.. To je mi líto, ale přeci jen to nemusí nic znamenat." ,,Jo, určitě je to jen jeho kamarádka která si s nim přišla užít, je mi to jasný." ,,Ájo, to neříkej, nechala jsi ho mluvit? Aby ti to vysvětlil?" ,,No, ne.." ,,Tak vidíš."
Teď bylo mezi námi už asi pět minut ticho, a já si hrál s mými rty. Slyšel jsem pípání telefonu. Vytáhnu svůj telefon, a tam se ukáže tabulka:
Konec hovoru
Trvání hovoru - 2:52A do prdele.. Komu jsem volal? Podívám se do záznamu hovorů. No super.. - Amča....
*Amálie*
Proč mi volal? Abych slyšela že se tam cucaj? Úplně to mlaskalo, museli to udělat schválně, nenávidím ho! Sbalím mu věci, a hodim je před dveře. Nechci ho už ani vidět..Takžee, máte dneska další část :) Měl by vyjít za dva dny, ale píšu ho teď, protože zítra na dva dny odjíždíme na chatu, a tam nejspíš nechytnu Wi-Fi.. Takže tohle berte jako náhradu ;)
Budu vděčná za každý ★, přečtení nebo komentář, jak se vám to líbí, nebo co mám vylepšit. :)
Ještě jednou moc prosím o vaše Instagramy, přidala si mě jen jedna holčina :( Docela škoda, ne? :O :( Můžete to napravit 3:)Chybí jen 1★ do překonání hranice 200★ :') Tak snad to ještě dneska dáme, věřím vám :* Jinak mooc děkuju ♥
Tak pro dnešek vše..
Ahoj :*
#We_Love_Hoggy