*Amálie*
Neuvědomila jsem si jednu věc, a táta zřejmě taky ne.. Zítra mám nastoupit do tý nemocnice.. Ale co Váďa? ,,Váďo, počkej tady, jo? Jdu za mamkou." ,,Jojo, počkám tu, ale chvátej, pujdeme to natočit, už jsem napsal scénář, zlato.." ,,Neboj se."Jdu za mamkou. ,,Mami?" ,,Copak zlato?" ,,Zítra mám jít do té nemocnice, ne? Ale já na to úplně zapoměla.. A co Váďa?" ,,Neboj, volal doktor, že teď na tebe nemají místo, takže se to odkládá o měsíc." ,,Aha, to je dobře.." ,,Jojo.. Hele, co budete chctít k večeři?" ,,Palačinky." ,,No, když si je uděláte." ,,Jo, uděláme. Ty jdeš teď do práce?" ,,Jo, i taťka." ,,Jo, tak fajn.." ,,Né že tady budete dělat nějaký kraviny!" ,,No jo.. Čau." ,,Ahoj." běžela jsem za Váďou.
,,Hele, Vadímku.. Za chvilku odejdou rodiče, tak to půjdem natočit, já pak půjdu dělat večeři, a ty to zatím sestříháš?" ,,Jasně.. Hele, tak jdeme na tu terasu? ,,Jo, mam vzít tu kameru?" ,,Nebráním ti.." ,,Fajn, tak mi to dej.." ,,Lásko, máme na čem sedět?" ,,No, je vytáhlá jen jedna židle, ostatní jsou ještě ve sklepě." ,,Jedna stačí."
*Petr*
Jsem na cestě na tu akci.. Strašně se těším na Petříčka.. Na jeho výraz.*Amálie*
Právě jsme s Petrem v autobuse a jedeme na tu akci. Nechápu pár věcí.. Proč je Petr tak žárlivej? Proč mu vadí, že se kamarádim s Petrem? Proč když mu chci odpustit, odejde? ..Nechápu to.
Vezmu si do uší sluchátka a nechávám se unášet tím nejkrásnějším hlasem..
,,Čím blíž jdu k tobě, tím si dál, vím že ve tvým náručí, strácím lhůtu záruční.."*Peter (Expl0ited)*
Super, plán mi vychádza. Teraz ešte, aby sa na tej akci pohádali. Chcem jej. A tiež jej mať budem..*Vadim*
,,Zdravim všechny, a vítám vás u nového videa. Dnešní video bude tady s mojí holkou, Amálkou." ,,Ahoj.." ,,A bude to video, Girlfriend tag.." ,,Jdeme na to!"Ahoj, dneska krátká část :/ Nemám dneska moc náladu na psaní..
Můžete dát ★ a napsat názorový komentář :)
Tak ahooj
#We_Love_Hoggy