*4.část*

835 57 8
                                    

*Pořád Vadim*
Při přemýšlení, jak jí to říct jsem usnul.

Další den:

*Bára*
Vzbudila jsem se a šla jsem se vysprchovat. Byla jsem ve sprše asi dvacet minut. Vylezla jsem ze sprchy a jeden ručník jsem si obmotala kolem těla. A ten druhý jsem použila na turban.
Šla jsem po schodech dolů pro nový fén který ležel na stole. Vzala jsem ho a běžela zase spátky. Na schodech jsem uklouzla a narazila si nohu. Ale snad to bude v pohodě.

*Amálie*
Vzbudila jsem se s velkou bolestí břicha, s bolestí v krku a zad. Nejspíš mám nějakou chřipku.. Ale co Váďa?! Sakra..
Vyzvánění..
Vyzvánění..
Vyzvánění..
,,Copak Amál?"
,,Ahoj Váďo. Víš.. Mám asi chřipku.. Nikam nemůžu. Mrzí mě to."
,,To je v pořádku.. Chraptíš, máš doma rodiče?"
,,Ne, vždyť jsem ti říkala, že jedou na dva měsíce do Turecka k tetě.."
,,To je pravda... Tak se oblíkni a do půl hodiny čekej před domem. Zatím pa." típnul hovor aniž bych mohla něco namítnout.
Šla jsem se tedy obléct a udělat si hygienu.. Malování jsem nějak neřešila.
Šla jsem před dům a tam už byl Petr s Váďou v autě. Vadim otevřel okýnko a řekl ať si nasednu. Šla jsem ke dveřím auta ale najednou se mi zatmělo před očima a já spadla. Slyšela jsem Vadimovi slova: Co se děje Amál!
Pak jsem slyšela zvuk otevírajících se dveří. Potom už nevím nic.

*Bára*
Fénuju si vlasy, když v tom mě někdo vyruší. Volal mi Petr.. Proč? ,,Prosím?" ,,Ahoj. Přijeď do nemocnice, něco se stalo Amálce. Neptej se. Pak ti to vysvětlíme."
--Konec hovoru--
,,Cože !? Co se jí stalo!?

*Amálie*
Probudila jsem se v bílé místnosti. Pootevřela jsem oči. Vedle mě byli tři doktoři a Petr, Váďa a Bára která za mnou přijela. Dootevřela jsem moje oči a chytla jsem se za hlavu. Strašně mě bolela.
Začal na mě mlivit doktor.
,,Kolik prstů ukazuju?"
Viděla jsem divně.. ,,Čtyři."
Doktor se podíval na ostatní doktory a pak zase na mě. ,,Slečno, máme podezření na vážnou nemoc, na leukémii."

Ne, nejsem tak chytrá :D ..Na internetu jsem si našla příznaky na leukémii.

Tahle část je pro ElaSolcova ..
Děkuju ;))

Nevím, proč mě napadl takovýhle děj, ale nemůže všechno být šťastné, bez problému.

Pro dnešek je to vše. :))
Ahoj :3
#We_Love_Hoggy

That's my boyfriend!Kde žijí příběhy. Začni objevovat