Už uběhly tři dny od našeho incidentu s Calinem..
Je zrovna středa sedm hodin večer. Měl sem jít nahrávat do studia ale ležím ve své posteli a jenom mě zase napadají mé špatně myšlenky.."Co kdybych odešel?"
"Chyběl bych mu?"
"Haha ty bys nikomu nechyběl!!"Mám slzy v očích, nejradši bych si teď nějak ublížil..
Vzpomenu si na jednoho dealera
Nikdy sem nějak moc nefetoval. Ale mí kámošky ze střední jo, a občas sem si s nima něco dál.
Už ale mám v ruce mobil a hledám známého člověka.19:23
Zrovna vycházím s domu, s typkem sem se domluvil u nějakého spotu kde nás nikdo neuvidí, sem celkem nervózní a nevím jestli to chci pokoušet, už sem to dlouho nedělal a na mé prášky to není vůbec dobré..
Vidím typka co mi má prodat údajnou trávu"Tak 500"
Dám borcovi prachy a bez jakýchkoliv slov uklízím pytlík a otáčím se směrem dům19:43
Uz sem skoro doma ale zase mě poceste napadají špatně myšlenky.
Je mi příšerně a proto projdu kolem paneláku kde bydlím a jdu směr rybník u kterého rád sedávám..19:57
Hned jak k němu dorazím vypustím ze sebe všechnu bolest,
je mi příšerně..
Nechce se mi čekat a proto vyndám kouzelný pytlík..
"Petře?"
Když se podívám vedle sebe, stojí tam ta osoba co by tu opravdu teď být neměla.. Calin
" Ca- caline...hel-"
"Petře co děláš! Zbláznil ses?"
Calin mi vytrhne pytlík s ruky a já vstanu a rychle si utřu slzy
"Vrať mi to!"
"Petře co se sakra děje? Měl si dneska přijít nahrávat a ty se na to vyseres aby si se šel zhulit?
Děláš si prdel!"
Calin je nasrany a já nevím jak dlouho takový nátlak zvládnu..
"Já.. "
"Najednou nemáš slova? Petře co to zase s tebou je, snad máš brát prášky tak proč se furt chováš jak debil?"
Hned jak tohle dořekne neudržím své emoce.. Mám slzy v očích, strčím do něj a odchazim už doopravdy směr dům..
Slyším Calina jak řve něco ve stylu ať zastavím a nějaký zasrany promiň.
Já jenom rychle běžím a
stýkají mi slzy.
Všechno jenom poseru
jak řekl Calin..Zdar
Doufám že to aspoň někoho stale baví :D
ČTEŠ
Růže
Romance"vyběhl jsem ze svého domu a běžel po schodech, uviděl jsem ho, nechtěl jsem s ním mluvit, už tak mě to ničí.. sklopím hlavu zpět na podlahu a probíhám kolem něho, on mě chytne za ruku, otočím se na něj. Dívá se mi do očí a já do těch jeho, v těch j...