Dnes je sobota, tři dny od toho co se stalo.. a vlastně i tři dny od doby co jsme s Calinem pár dva měsíce.
Ano jenom, ale jsou to první dva měsíce co jsem opravdu v nějakém vztahu šťastný.
Můj poslední vtah byl hrozný.. Jmenovala se Lucka, podvedla mě, byly jsme spolu rok a tři měsíce, nejhorší bylo že mě s toho 9 měsíců podváděla.. možná proto sem se pak do sebe uzavřel a začla se mi zhoršovat psychika..12:13
Ležíme s Calinem v posetli, opět jsme v objetí. Už jsme asi deset minut vzhůru a povídáme si, vůbec se nám nechce vstávat.Musím za chvíli vsát, jdu do studia.
Vlastne je tu ještě něco na co se chci Calina zeptat"Zlato?"
"Ano?"
"Víš.. jdu dneska do studia. Napadlo mě, co říct klukům o nás dvou? Bude tam David, Marek a Willi, nechceš jim to říct? Je to jenom nápad, aby jsme to před nima nezkrývali."
Caline se odemne odtáhne a sedne si na postel, ale pořád čelem ke mně, proto se taky sednu, nevím co chce říct, možná to byl špatný nápad..
:C: děláš si srandu? Už když sem tam byl minulé chtěl sem se tě zeptat! Ano chci jim to říct"
Calin se na mě usměje, opět ho obejmu, bál sem se že nebude chtit. Však před par dny jsme to řekli mé máme a teď hnedka klukum.
13:47
Už jsme ve studii, zrovna mi David poušti jak zní začátek nového songu na kterém teď pár dní pracuju.
ještě nevím jak se bude jmenovat. Už je tu i Marek, zrovna si spolu s Calinem povídají, furt cítím jak na mně má svůj pohled a nutí mě to se na něj dívat.Upřímně se bojím, už za pár minut tu bude i Willy a hned jak přijde chceme jim to říct, ne vždy se tu sejdeme všichni..
13:58
"W: Čauu.. tvl to jste tu všichni?"Všichni se jdeme s Willim pozdravit, podívám se na Calina, kyvné na mě hlavou, proto se toho ujmu..
(W- Willy C- Calin
P- Petr D- David M- Marek)"Kluci? My jsme vám chtěli něco říct"
"M: kdo my?"
"C: Petr a já"
"W: hej děje se něco? "
"C: ne.. no spíš ne.."
"W: tak co se děje?"
"C: dobře. Už dva měsíce spolu jsme, oba dva jsme Bi.. už i spolu bydlíme. Chodíme spolu, to jsme vám
chtěli říct."Všichni jsou ticho, vypadají zaskočeně..
"D: tvl kluci to je úžasný! Přeju
vám to"
David mě objal a hned na to Calina"M: já sem si říkal že na sebe máte tak divný teplý pohledy. Určitě vám to spolu sluší"
"W: já jsem to věděl že spolu skončíte!"
"P: to jsme vypadali jako teplouši
už dřív?"
"D: no když si dáte pár panáků tak se chováte všichni jak teplý!"Kluci to přijali hrozně dobře, ještě jsme se chvíli bavili a pak jsme rovnou zašli na jídlo. Řekli jsme jim že bydlíme u mě, hrozně
nám to přeji.
Jsem rád že to takhle přijmuli.17:27
Už jsme s Calinem doma.
Zrovna koukáme na nějaký film, je to celkem dobrý, ale chvílemi je to hrozná sračka." Lásko já se chtěl na něco zeptat"
Otočím se na Calina
"Budeš se chtit vyautovat před fanoušky?"
"Vlastně.. ani nevím, já bych to asi zatím nechal být. Však nemusí vědět všechno ne?
Teda pokud chceš mužem..""Huv.. ne že bych nechtěl aby věděli že mám tak úžasného přítele, ale teď fakt nechci žádný ty rozhovori, s otázkymi.
A jak spolu jste dlouho?
Kdy jste si uvědomili že se milujute??""Na to jsem úplně zapomněl, já taky ne, takže to necháme zatim jenom u blízkých lidí??"
"Ano, bude to tak lepší."
Calin mě políbí, pak dal
sledujeme film******
Chtělo by to homofoba, těch je vždy hodněěě :D
ČTEŠ
Růže
Romance"vyběhl jsem ze svého domu a běžel po schodech, uviděl jsem ho, nechtěl jsem s ním mluvit, už tak mě to ničí.. sklopím hlavu zpět na podlahu a probíhám kolem něho, on mě chytne za ruku, otočím se na něj. Dívá se mi do očí a já do těch jeho, v těch j...