Už uběhl měsíc.
S Calinem jsme spolu skoro dva měsíce. A proto mě napadlo jed za mámou a oznámit ji že mám přítele.Calina už zná od doby co jsme se začli bavit, ale asi by ji nenapadlo že s mého nejlepšího kamaráda je teď můj přítel.
Chci ji říct že se mi teď líbí obě pohlaví, a že sem teď šťastný.
Tátu už nemám, nebo ani nevím.. v 19 letech mě vyhodil s domu, spíš mě šoupnul do domu k babičce od té doby se s ním už nebavím, mamka s ním taky není v kontaktu, po roce se rozvedli, už spolu nežijí.12:21
Calin si ještě dává rychlou sprchu
Včera jsme se rozhodli že pojedeme. Máme tam být v jednu, bydlí ve vesničce Telnice což je od Brna půl hoďka.
Včera sem psal mamce že přijedu s Calinem, nepřijde ji to divné, občas jme tam přespávali kvůli show, celkem se bojím. Máma to doufám pochopí, ale co když ne?Haha zjistí že její syn je gay, bude nadšená!
Už zase ten hlas..
"C: Tak můžeme jed?.. Neměj strach, znám tvoji mamku dlouho. Ona to určitě přijme s úsměvem."
Sedím na posteli, přisedne si ke mně. Dá mi ruku na záda a začne mě po nich hladit.
"Co když ne? Já se prostě hrozně bojím její reakce.. nevím co jí řeknu"
"C:Ehmm.. že se do tebe tvůj nejlepší kamarád zabouchnul a ty si zjistil že si na tom stejně?"
Calin mě celkem rozesmál, vstal jsem s postele a nastavil mu ruku.
" Tak vstavejte pane. Jedeme!"
"C: no vidíš, budu tam s tebou. Nemusíš se ničeho bát"
Calin vstane chytne mě za ruku a dá mi pusu. Má pravdu, čeho se bát? Asi by mě dost mrzelo kdyby to mamka vzala špatně.
Můj názor ale nezmění, s Calinem chci zůstat.13:10
"Tak jsme tady.. seš v pohodě?""Asi jo. Neřekl sem ji proč sem jedem, bude se ptat, chci to mít co nejdřív za sebou.."
Z hluboka se nadechnu.
Calin mě chytí za ruku"Petře, budu tam s tebou, kdyby to dopadlo špatne, což se nestane, hned můžeme odejít dobře?
"Děkuji.. jsem rád že tě mám."
Kdyby nás teď někdo viděl, culili jsme se na sebe pár sekund. Teď už ale stojíme před dveřmi světle žlutého domu.
"Ahoj Petře, ahoj Caline. Tak ráda vás zase vidím. Pojďte dál"
13:15
Sedíme u stolu v kuchiny, mamka nám a sobě udělala kávu a sedá si na proti mně a Calinovi."Tak proč tady jste? Nemáte žádné tašky takže koncert asi nemáte, a kvůli mé výborné kuřecí polévce to asi nebude že?"
Všichni se zasmějeme.
Podívám se na Calina, je to tady. Nikdy bych nečekal že se
tohle bude dít."Mami já.. Už měsíc mám vztah..
s Calinem, oba dva jsme bisexuálové. Chodíme spolu, a už taky spolu bydlíme.""Petře. To je úžasné, moc vám to přeju chlapci. Vůbec jsem to nečekala."
14:50
Zrovna jsme se rozloučil s mojí mámou, a sedíme v autě. Mamka nás samozřejmě vyspovydavala, ale dopadlo to úžasně."C: noo.."
Otočím se na Calina a obejmu ho.
"C: no tak vždit mě umačkáš."
"Aaa promiň.. chápeš to? Ona to přijmula."
"Já vím, byla to hrozně hezká reakce. Říkal sem že to dopadne dobře"
Jsem hrozně šťastný, proto beze slov Calina políbím.
Odtáhnu se od Calina abych se nadechl, sem ale pořád pár
metrů od něj"C: miluju tě.."
"Já tebe"****
Tak mamča je s tím v pohodě😻
ČTEŠ
Růže
Romance"vyběhl jsem ze svého domu a běžel po schodech, uviděl jsem ho, nechtěl jsem s ním mluvit, už tak mě to ničí.. sklopím hlavu zpět na podlahu a probíhám kolem něho, on mě chytne za ruku, otočím se na něj. Dívá se mi do očí a já do těch jeho, v těch j...