#22

43 1 0
                                    

23:20
Zrovna Calin zpívá jednu se svých písniček. Jsem nahoře u Davida, piju pop star Tea a koukám na něj. Je mi jasný jak moc si ty lidi v davu něco myslí protože jejich divné pohledy s otázkami poznam hned.. když ale zaslechnu blondýnu v davu už mám docela vstek "tvl že by byl gay?" Začne se smát se svými kamarádkami a koukají přitom na mě. Nejradši bych teď za nima šel a dal jim pořádnou přednášku o tom proč se nesrat lidem do života. I když sem slavný je snad na mě s kým budu chtít strávit svůj čas a do koho se zamiluji, nečekal sem že by byli fanoušci tak homofobní.
Své oči dám pryč s Calina i s blbky v davu. Calin teď dohrál track a přichází nejlepší na konec.. Růže
Chtěli jsme ji dát ke konci, vždy když tenhle náš společní track zpíváme jsme oba šťastný a rádi že jsme tu jeden pro druhého. Dává nám to hezké vzpomínky na naše první začátky když jsme spolu začli chodit. Konečně sem se zase trošku svěřil Calinovi a už před ním nedělám že je všechno v pořádku, což sem opravdu dost rád.
Jdu ke Calinovi a před dav lidí
"C:Tenhle track jsme vydali pár měsíců zpátky, a chci ho dát na konec této show.. tak si to pojedeme všichni pořádně užít" všichni už si začli zapínat blesky na mobilech. Slyším začátek písničky.. Růže
Calin jde blíže ke mně
"Přestaň se na mě tak teple koukat"
Řekne co nejvíc potichu aby nám nikdo nerozuměl, skoro ani já ho neslyšel. Nad jeho větou se usměju a rozjezdu se blíže k lidem pod stage.

1:12
Už máme dávno po show.. bylo to úžasný. Jsme v nějakým baru kousek od místa kde jsme vystupovali, Calin nepije protože řídí. Říkal sem mu že půjdem někam na hotel aby takhle pozdě neřídil ale prý za to nebudem utrácet že to klidně od řídí. Jsme oba dva střízliví upřímně na nic nemám chuť proto se zeptám Calina jestli už nechce jed, docela se tu oba nudime. Ze všemi se rozloučíme a jdem směrem k východu.
"Pojďte madam"
Calin mi podaří dveře abych mohl projít
"O děkuji. Vy jste takový gentleman"
Začneme se smát.

1:30
Ještě asi dvě ulice a budem u auta. Zrovna jsem řekl Calinovi nějakou stroku s mého dětství na kterou sem si vzpomněl. Docela jsme se zasmali ale teď je mezi námi trapné ticho.
"Hele.."
Calin zastaví a kouká na mě, také zastavím a otočím se na něj
"C:Víš že tu nikdo není?"
"Je půl druhé ráno.. jasný že tu nikdo nebude"
"No takže.."
Calin se rozejde a nastaví mi ruku, usměju se na něj a propletu si ji s tou svou.. je pravda že tohle běžně za denního světla dělat nemůžeme..

Přejdeme silnici a před námi vidíme nějakou postavu.. je v tmavém oblečení a zahalená, v právé ruce něco drží.
Oba trochu znervózňíme ale za údajnou postavou je parkoviště kde máme auto, a jiná cesta než kolem něho není.
Když už jsme od podivné postavy pár metrů. Už podle chuze je vidět že je to muž..
Ten se začne smát když kolem něho procházíme.
"Tak to je ta tvá buzna?" Řekne
"Co prosím?" Zastavím a otočím se na muže
"Ty drž hubu! Seš mi úplně ukradenej.. já mluvím na svýho syna" muž si sundá kapucu
Calin udělá pár kroků blíž a pustí moji ruku. Hned sem ho poznal, co tu ale dělá? Vsak-.. bydlí 10minut od Kroměříže...  To si ten hajzl fakt zjistil že tu má Calin dnes koncert aby mu svůj názor šel říct do očí? Co si tak pamatuji s Calinova vyprávění jak to u nich chodilo, nedopadne to dobře..
"Co tu sakra děláš?"
"Co si myslíš?.. Viděl sem že můj syn má dneska konecert.. tak sem tě chtěl vidět. Když sem se dozvěděl že si vlastne gay!"
"Tobě může být úplně jedno co jsem.. já jsem teď šťastný, a to že tobě to vadí mě nezajímá. Sem rád že si zase někde chlastal když jsme tam přijeli, myslel sem že se budeš chovat trošku normálně a že to pochopíš, ale ty si stejný hajzl jako si vždy byl!" Otec Calina vypadá dost naštvaně. Stojíme ve tmě pár metrů od lampy takže mu nevidím do obličeje. V jedné ruce ale vidím že drží bejzbolku, a proto mi nepřijde vůbec dobrý nápad se s ním dál bavit..
"P: Caline pojď nemá to cenu"
"Počkat to si ty jo? No to mi mohlo být jasný když sem vás viděl držet se za ruce. Ty seš ta buzna co ho udělala i s mého syna"
Ukazuje na mě bezjbolkou, Calin si ale stoupne predmne
"Dej to dolů a vůbec s ním nemluv. Zakazují ti to"
"Takže si teď chceš hrát na drsňáka?"
Otec začne pochodovat s místa na místo..
"C:Přestaň s tím divadlem a vypadni. Nech nás na pokoji"
Calinuv otec se začne smát, uslyším za sebou nějaký kroky, než se otočím muž výši asi o hlavu mi dá pod krk nůž.. Calin se rychle otočí na mě, jeho fotr ho však ale strčí a on spadne na zem.
"Zůstaň na té zemi!.. Takhle to dopadá když neposloucháš rodiče viš. To že se stal nějakým raperem sem přetrpel.. ale gay s tebe nebude!"
"Nech ho prosím bejt. Hlavně mu neubližuj, on za nic nemůže přestaň trestat jeho.. já sem tvůj syn tak proč ho musíš do prdele ohrožovat!"
"Já vím.. ale mě je úplně jedno co on může nebo nemůže, vstaň!"
Calin se zvedne a otočí se na mě.. matně vidím jeho slzy v očích
"Promiň.. moc mě to mrzí" řekne když se zvedá..
Jeho otec ho vezme rukou pod krkem..
"Víš měl sem tě docela rád.. to tvé trpění nejvíc. Čekal sem že až vyrosteš budeš někdo lepší.. tak teď poznáš bolest."
Muž co mi držel nůž pod krkem odstoupí ale pořád s ním na mě míři
"Otče! Přestaň.. nech ho být, Petr za nic nemůže přestaň!"
"Drž hubu!" Řekne chlap co teď má nůž namíření na Calina.. bouchne ho silou do břicha a on si bolesti klekne na kolena...
"Takže Petr?.. moc mě to mrzí bude to trochu bolet.."
"Drž hubu"
"Ach jo.. vy mladí jste furt tak nevychovaní"
Jeho otec kolem mě právě projde s bejzbolkou.. je mi jasné co chce udělat, a proto jenom čekám kdy to přijde.. Calin brečí a omlouvá se mi, s každým slovy ale dostává další rány... Když i mě ukapne první slza dostanu ránu bezjbolkou.. upadnu na zem..
"Vstávej! Vstávej zkus být trochu jako chlap!"
Řve na mě otec Calina.. vstanu ale hned dostanu další ránu..
Calin se snaží vstát a běžet za mnou.. bohužel hned ale dostane ránu a chlap nad nim mu vyhrožuje nožem.. kdyz už otec Calina od hodí bejzoblku dostávám od něj rány pěstí, snažím se bránit ale je opravdu dost silný a já už nemám žádnou sílu.. nemůžu otevřít oko a cítím krev která mi teče s nosu.. je mi hrozně blbě a mám pocit že každou chvíli omdlim.. "Už ses vzpamatovat! Už víš že seš nic! Už to vidíš že vy jste jenom nechutní a jste nuly!" Řekne a ječí na mě, já však nemám co říct..
Calin ječí a prosí otce ten však nic neříká a ignoruje ho. Bouchne vší silou chlapa nad sebou, dostane však nůž do ruky, běží a vrazí do otce který se skací na zem.
"Přestaň! Petr není žádná nula! Je to někdo koho miluju.. změnil a zlepšil mi život k lepšímu a mě je úplně jedno co si myslíš. Tvůj názor je mi úplně ukradenej! Ale tohle si nenechám líbít.."
Calin vypadá opravdu naštvaně.. já už však nemám sílu mu nějak pomoct.. vidím dost rozmazaně a pomalu ztrácím vědomí a jenom slyším rány.. a potom uslyšim jeho.. slyším že pláče a s někým mluví. Moc mě mrzí co se stalo a že mu nemůžu pomoct.

***

RůžeKde žijí příběhy. Začni objevovat