Uběhly dva dny a už je majáles!
S Calinem jsme už na cestě. První zastávka Praha.
Zbývá 15min a budeme na místě, dlouho jsem teď zase neměl koncert kde bylo tolik lidí. Tohle je vždy velký místo a hrozně moc lidí, začínám pociťovat stres, už teď?Proč už teď?
14:04
Calin si toho asi všimne a položí mi svoji ruku na mé stehno"C: V pohodě.. bude to dobrý, taky mám strach, ale užijeme si to uvidíš!"
zrovna stojíme na semaforu a proto se na mě otočí.
Dám svůj pohled pryč se stromů venku a podívám se mu do očí, má pravdu, konečně koncert na který sem se dobře vyspal, mám dobrou náladu a jedu tam s člověkem kterého moc miluju, a díky němu jsem opět šťastný. Nikdy bych nečekal že tohle bude jenom představa ale i realita.."Děkuju.. máš pravdu"
Oba se na sebe usměje, a já Calinovi dám malí polibek.
16:36
Už tu jsme asi přes dvě hodiny.
Dal sem si pár panáků, abych neměl takovou trému, pokecal jsem teď s Nikem kterého sem zas dlouho neviděl, Calin na nás koukal, že by žárlil? Nechtěl sem tomu věnovat pozornost, ale asi ano. Dost mě to potěšilo a překvapilo, bylo to roztomilý.17:45
Za 20minut jdu na stage, mám strach, už mám na sobě přidělaný mikrak, neni mi opět dobře. Cítím zase ten hrozný stres, miluju koncerty ale tohle je vždy
na mě trochu moc lidí."C: Petře, bude to v pohodě, hned jak tam výjdeš všechen stres spadne"
Upřímně bych ho teď nejradši políbil, bylo by mi hned lépe, jsem rád že je tu semnou, jako přítel i jako můj nejlepší kamarád..
Bez jakýchkoliv slov Calina obejmu"Nejradši bych te teď políbil, a líbal tak dlouho jak to půjde.. "
Mluvím Calinovi do ramene"C: já taky, hrozně moc"
Calin se odtáhne s našeho objetí a kouká kolem sebe, když si všimne že na nás nikdo nekouká, spojí naše rty na pár vteřin.. usměju se do malého polibku. A pak i na Calina.
"C: dobře beru zpět, opravdu bych
to nevydržel"
Začneme se smát." Stein!.. Stein27!"
Už slyším lidí ječet, ani nejsem ještě na pódium a už je mi líp, Calin mi dost zlepšil náladu a stres ze
mě opadl." C: Tak bež!"
Calin uhne a tak mi uvolní místo na vyběhnutí schodů. Proto vybyhám na horu a slyším za sebou svůj song.
"Ahooj Prahooo.. yeaaa! pojď! pojď!..
DTB FOR LIFE-"Skáču do rytmu písničky a lidi taky, hrozně si to užívají. Řvou text písničky a já už nemám stres a užívám si opět tenhle úžasný moment.
***
Tak po dlouhé době, aspoň trochu kratší část!
ČTEŠ
Růže
Romance"vyběhl jsem ze svého domu a běžel po schodech, uviděl jsem ho, nechtěl jsem s ním mluvit, už tak mě to ničí.. sklopím hlavu zpět na podlahu a probíhám kolem něho, on mě chytne za ruku, otočím se na něj. Dívá se mi do očí a já do těch jeho, v těch j...