Už uběhl týden, byl i další majáles konkrétně tady v Brně. Moc jsme si to s Calinem užili!
12:03
Po včerejšku sem byl opět mrtvý, už asi dva dny na mě občas lezou divné myšlenky, myslel jsem že už je to minulost.. ale zase to začíná být horší a hroši.
Otočím se vidím že Calin ještě spí, využiji toho a rychle vstanu.Ty si myslíš že tě má rád?
Co když se jenom přetvařuje?
Určitě si už za pár dní najde bydlení a na tebe zapomene
Jsem opřený o kuchyňskou linku, nahrnou se mi slzy do očí, nechci si ubližovat, rychle hledám své prášky.
12:25
Sedím u stolu, doufám že začnou co nejrychleji působit, dám si hlavu do dlaní, potřebuju se uklidnit.
"Dobré rá- Péťo?"Zvednu hlavu vzhůru, mám pohled na rozespalé ho Calina, nechci mu nic říkat. Tohle je jenom maličkost, za chvíli to přejde, proto začnu zývat
"Dobré ránooo"
Řeknu a přitom se protahuji"Jsem ještě ze včera mrtvý.. jsem vzuhuru asi deset minut, chtěl sem
Tě vzbudit ale byl si roztomilý
když si spal"Uculím se na Calina a doufám že mi to sežere
"C: Dobře.. haha moc vtipní,
dáš si vajíčka?"Huvv.. odychnu si, nechci mu lhát to bych si nedovolil. Ale nechci aby se o mě bál.
A on by se o tebe snad bál?
Drž hubu.
13:18
Zrovna něco řeším přes ig zprávy s Markem, možná spolu budem mít track, přemýšlí že bych byl na fetu.Čekám až za mnou přijde Calin, neměl sem teď čas se ho na něco zeptat, furt jsme teď někde byly a něco řešili co se týče hudby.
"C:, co děláš?"
"Zrovna nic. Jenom sem něco
řešil s Markem"Calin přijde k gauči kde sedím a zezadu mě obejme, dá mi pusu do vlasů a přeskočí gauč a sedne si vedle mě.
"Víš chtěl jsem se na něco zeptat"
"C: ano?"
"Já teď trošku přemýšlel, jak si zjistil že se ti líbí kluci?.."
Celkem nevím proč mě zajímá Calinova orientace, ale zajímá mě jestli se mu líbí i holky.
"C: noo... Ani nevím, když jsem tě poznal neřekl sem si hned že se mi líbíš.. asi půl rok zpátky jsem si začal všímat, že mě už ani ty holky moc nezajímají každá stejná, když sem si uvědomil že se s tebou chovám trošku jinak, a že je něco špatně, uvědomil sem si to. Radši sem to chtěl skrýt což byla chyba.
Teď to vím, jsem pořád na holky ale i na kluky.. proč se ptáš?""Ani nevím.. zajímalo mě to, já bych si asi nikdy neřekl že se mi budou líbit kluci, a že budu v páru se svym nejlepším kamarádem. Už pár týdnů zpět sem nad tím přemýšlel, taky sem bi. Jsem rád že jsem to zjistil že se ti líbím, změnil si mi život k lepšímu."
Políbím Calina
"C: vlastně jsem ještě chtěl říct, už sem se trošku koukal po nějakých těch bytech, zatím sem nic nenašel tak-"
" Ty fakt něco hledáš? Já myslel že je rozhodnuto!"
"C: jak?"
"Že od teď bydlíš semnou"
"C: počkej a tobě by to nevadilo? Budu samozřejmě taky platit nájem já se jenom nechtěl nějak vnucovat.."
"Však seš můj přítel, je to možná trochu na rychlo, ale chyběl by si mi, a já budu jedině rád."
"C: děkujuu.. miluju tě"
Calin mě obejme, aaa.. jak já
miluji jeho vůni.*****
Budu ráda za nějaký názor jak se vám to zatím líbí :D
ČTEŠ
Růže
Romance"vyběhl jsem ze svého domu a běžel po schodech, uviděl jsem ho, nechtěl jsem s ním mluvit, už tak mě to ničí.. sklopím hlavu zpět na podlahu a probíhám kolem něho, on mě chytne za ruku, otočím se na něj. Dívá se mi do očí a já do těch jeho, v těch j...