Matthy
We zijn 4 weken verder. Ik ben volledig uitgerust en mn enkel is ook weer zo goed als heel. Af en toe heb ik er nog last van, maar t gaat wel. Nu zitten we in walibi voor een video. "Raoul ik moet barven" zeg ik. "Ga even lekker zitten maatje, kan je hier niet zo goed tegen?" Ik schud mn hoofd en ga zitten. Ik krijg wat drinken van Koen. Ik drink rustig ervan en blijf zitten.Milo is geweest en nu moeten we weer. Ik ga naast Raoul zitten en de ronde start, waarna ik meteen weer eruit ga. Ik voel me alles behalve goed. Als eindelijk de misselijkheid weg is ga ik op de bank liggen. Allemaal zwarte vlekjes zijn in mn zicht. Ik leg me op mn rug en sluit mn ogen. Mn hand op mn voorhoofd, hopend dat t weggaat, maar t word alleen maar erger. Voor ik t weet is alles al zwart.
Robbie
"Hey!" Raoul roept meteen naar ons. "Hij reageert niet" zegt Raoul. Ik loop meteen naar Matthy en hurk voor hem neer. "Hm? Lieverd kun je in mn hand knijpen als je me hoort?" T probleem is alleen dat ik niks voel. "Jongens kunnen jullie eventjes gaan" vraag ik. Ze staan op en lopen weg. Ik merk dat Matthy moet braken, dus leg ik hem in een zijligging en trek zn kaken open. Mn duim stop ik in zn mond, waarna al t braaksel eruit komt. "Doe maar rustig lieverd, ik ben bij je" fluister ik.Langzaam komt Matthy bij. Arm joch is eventjes een drie kwartier out geweest. "Hm?" T komt er zwak uit. "Hey schat, je bent niet goed geworden en flauwgevallen dus blijf maar lekker liggen oke. Wij gaan die verstoppertje nog opnemen en als er iets is, moet je bellen oke" zeg ik. Hij knikt en stopt zn duim in zn mond. Ik doe mn jas uit en leg die onder Mat zn hoofd als kussen. "Doei schat" zeg ik. Hij knikt en legt zich met zn gezicht richting mij. Zn oogjes zijn dicht en hij ligt er vredig bij.
"Waar is Matthy" vraagt Milo. "Die ligt eventjes lekker op t bankje, maar wij kunnen gewoon opnemen. Als er iets is belt hij me" zeg ik. Ze knikken en we beginnen de video.
"Hey schat, gaat t nog" vraag ik als ik gevonden ben en al naar Matthy loop. Hij knikt en gaat rechtop zitten. "Zullen we al naar de auto lopen, dan komen de jongens dalijk ook" vraag ik. Hij knikt en gaat staan. Ik leg mn hand op zn onderrug en samen lopen we in zijn tempo naar de auto. Onderweg komen we Koen nog tegen, die Matthy een knuffel geeft, maar je merkt dat Matthy echt niet lekker is. "We gaan alvast naar de auto" zeg ik. Hij knikt en we lopen door. Als we in de auto zitten, doet Matthy zn schoenen uit en trekt zn knieen op. Hij legt zn hoofd erin en ik wrijf rustig over zn rug. Al snel merk ik dat de jongen slaapt. Hopelijk snel weer beter.
520 woorden
Ja bankmichels je ziet t goed. Ik ga nu saaf verdienen
JE LEEST
sjans in visé/bankzitters fanfiction
Fanficdit is gebasseerd op 'sjans in visé van John Tana' alleen dan mijn versie, dus je leest maar gewoon en komt er wel achter hoe het loopt, want waarschijnlijk als je t liedje hoort snap je niks van wat die man zegt, maar daar letten we niet op