14

142 7 0
                                    

Tánc után kivételesen, ma Taehez megyünk át, ha már a szülei dolgoznak estéig. Legalább addig se hallgatom anyám hülyeségeit. Amint beértünk a szobájába, kényelmesen eltehénkedem az ágyán és a telefonomat bámulva hagyom, hogy rám feküdjön.

-Tae...van egy újabb ötletem, hogy mit kezdjek az életemmel!-Mondom széles mosollyal és rá pillantok.-Beiratkozok a rajzklubba! Igen, tökéletes!-Fekszem oldalamra sóhajtva, ezzel legurítva magamról, aminek köszönhetően csúnya pillantásokkal ajándékoz meg.

-Nem is tudsz rajzolni! A kutya rajz nálad olyan, mint egy döglött teve! Ne nevettess már!-Csípi meg az arcomat mosolyogva.

-Legalább tudok rajzolni egy tevét!-Húzom fel az orromat, mire Taenek muszáj hozzá tennie, hogy döglött tevét csak, de egyből elkussol amint meglátja a tekintetemet.-És kitudja! Lehet tök jól rajzolok, csak eddig rosszul álltam hozzá! Kész Picasso lehetek! Amúgy is kellett már egy újabb hobbi!-Bólogatok elégedetten és szinte már kezdem elhinni a hazugságomat, egész addig, amíg Taenek muszáj megint kinyitnia a száját.

-Remeg a plafon már, szóval bökd ki az igazat! Helyes a tanár vagy köze van Jeonhoz?-Vonja fel a szemöldökét, én meg csak megforgatom a szemeimet.-Jó bocsi a feltételezést! Elfelejtettem, neked csak a kölyök létezik!

-Gondolom egy kicsit se lehetséges, hogy valami újat akarok kipróbálni és nem minden Jungkookról szól az életemben!-Morgom elfordulva tőle, teljesen megsértődve.-Igazán köszönöm! A legjobb barátom ilyen velem!

Sóhajtva ölelek magamhoz egy párnát, mire megérzem a kezét derekamon és simogatni kezd.-Ne haragudj! Csak megleptél.. Azt hittem nem szeretsz rajzolni.. És neked teljesen elég a tánc! Nem akartam fasz lenni.. De halál komolyan elhittem, hogy csak miatta akarsz menni a klubba!-Fordít maga felé bűnös tekintettel, de egyből összeráncolja a szemöldökét, amint meglátja a mosolyomat.

-Mert miatta is megyek! Az egyik csaj kirakta, hogy éppen tart az óra és ki volt a háttérben? A nyuszim! Muszáj beiratkoznom!-Vigyorgok idétlenül és összenyomom Tae arcát.-Most megharagudtál rám? Néha én is szívathatlak!-Kuncogok halkan és a homlokára puszilok.-Legközelebb ne találd ki egyből, hogy mit miért akarok és akkor nem lesz ilyen! Megbeszéltük?-Vonom fel a szemöldökömet mosolyogva. Igazából mindegy mit válaszol, mert úgy is az lesz amit mondok. Tudja ki a makacsabb kettőnk közül..

-Néha komolyan elgondolkodom, hogy minek szólalok meg! Lásd kivel van dolgod, megbocsájtok kivételesen!-Mondja nagylelkűen és a hatás kedvéért a mellkasára fog.

-Ahh köszönöm! Nem tudod, hogy mennyire hálás vagyok a kedvességedért! Már kezdtem megijedni, hogy kiteszel a házból és soha többet nem láthatlak!-Ülök fel kuncogva és megkeresem a távirányítót.-De most már igazán nézhetnénk valami filmet! Csak ne engedd, hogy elaludjak közben, mert anyám kinyír, ha nem megyek haza! Folyton azzal cukkol, hogy összekéne költöznünk, ha már mindig együtt vagyunk!-Nézek rá mosolyogva, majd benyomok egy jó kis vígjátékot. Ha akarnék, se tudnék elaludni mellette.. Film közben be sem áll a szája, muszáj mindent kommentálnia. Nincs olyan, hogy a nevezetes Kimnek ne lenne valami szava egy filmnél!

A film vége fele nekem kellett végül megbökdösöm, mert eléggé laposakat pislogott már szegény, de muszáj kiengednie, pedig szívesen hagynám aludni. Míg nyújtózkodik, cuccom összeszedve indulok le cipőm felvenni és mosolyogva guggolok le a kutyusához. Néha elgondolkodom, hogy miért mindig hozzánk megyünk.. Pedig egész nap tudnám babusgatni ezt a dögöt.. Lehet emiatt. Tae fél, hogy ellopom! De jól teszi.. Egyszer tényleg felkapom a szőrgombócot és elszaladok vele. Mikor leér végre az álomszuszék, mosolyogva veszi fel Taniet megpuszilgatva.

-Szép vagy, előbb mész Jiminhez, mint a saját apádhoz!-Méregeti sértetten a kutyát, majd sóhajtva ölel meg engem is.-Vigyázz magadra hazafele! Majd reggel szokásoskor találkozunk!

-Rendben anya, vigyázok magamra!-Nézek rá pimaszan, majd kilépve az utcára, teszem kezeimet zsebre és elindulok haza. Még nincs este, de kezd lehűlni az idő.. Igaz nincs ellenemre, inkább a hideget kedvelem. Nem szeretek izzadni, persze megvan az a helyzet is ahol nincs ellenemre.. Mondjuk az ősznek köszönhetően, nemigazán kell félnem, hogy túl melegem lesz az időjárástól. Ősz.. hamarosan szülinapom lesz, ami csak annyit jelent, hogy Tae "meglepetés" bulit tart. Csak azt remélem, hogy most nem nálam tervezi megint.. Rendesen kiakadtak anyuék, arról nem is beszélve, hogy másnaposan nem a kedvencem a takarítás.

Egész úton a holnapról álmodozom.. Remélem Jungkook mellett lesz szabad hely! Ha nem, akkor elintézem, hogy legyen. Ki kéne csípnem magam és elő kéne vennem a bátor énem előtte. Nem makoghatok örökké a közelében. De nem is vethetem magam egyből az ölébe.. Majd megtalálom az egészséges közép utat valahogy.

Amint hazaértem, köszönök anyuéknak, majd mosolyogva megyek be a konyhába a finom illatot követve. Nekem is meg kell tanulnom ilyen jól főzni, mint anya! Néha próbálkoztam a főzéssel, de sosem sikerült megközelíteni anyu tehetségét. Amint merek magamnak egy kis rament, leülve kezdem tömni magam, mint aki nem evett napok óta.

-Milyen napod volt fiam?-Jön be apa is a konyhába és a hajamba simít, mire muszáj elmosolyodnom. Apa mindig is a gyengébb szülő volt.. Örülök is, hogy csak egy álom volt mikor Kookkal együtt voltam. Nem tudom mit kezdenék nélküle.. Hamarabb elmondanám neki, hogy meleg vagyok, mint anyának, az egyszer fix.

-Fárasztó! Suli után elmentem táncolni és jött velem Tae is! Még van házim is..De azt mindjárt megcsinálom! Neked a munka? Kibírható volt?-Kérdezem kíváncsian, az evést folytatva.-Anyu?

-Szokásos volt igazából! Anyád meg lepihent, mert fájt a feje! De akkor egyél aztán csináld meg szépen a házid!-Puszil a fejemre egy halvány mosollyal. Evés után felmenve dobálom le a cuccaim, majd elindulok a fürdőbe. Tény.. van házi, de majd Tae szépen megadja nekem.

Amint beálltam a zuhany alá, sóhajtva engedem meg a vizet és lehunyt szemekkel élvezem. Mocskosul várom már, hogy Kookkal együtt zuhanyozzak.. Érezni akarom mindenhol az érnitését.

Ajkam harapdálva dőlök a csempének ,majd sóhajtva simítok le magamra. Nemigazán volt időm mostanában magammal foglalkozni, de minél tovább játszadozom a gondolataimmal, annál hamarabb kerülök gondba.. Tagomra fogva kezdem lassan mozgatni a kezemet, közben hátra döntve fejem, hunyom le a szemeimet és ajkam megnyalva képzelem magam elé Jungkookot.. Ahogy lassan elém térdelve kezével kezd kényeztetni, tartva folyamatosan a szemkontaktust majd ajkai közé engedve markol combomba. Túl gyönyörű látvány.. Tenyeremet ajkaimnak nyomva nyöszörgök halkan gyorsítva a kezemmel és légzésem is egyre szaporább. Erősebben számba harapva szisszenek fel halkan, hisz sebes, de nem nagyon foglalkoztat. Mellkasom és nyakam simogatva koncentrálok Kook arcára folyamatosan, közben jó párszor magamra szorítok nevét nyöszörögve, míg hamarosan el nem élvezek sikeresen. Enyhén pihegve mosolyodom el halványan, majd zuhany után elfekszem az ágyban kényelmesen. Mióta róla álmodozok hamarabb elmegyek. Vagy neki vagy a csodálatos képzelőerőmnek köszönhető..


Szeress! {Jikook FF. 18+}Where stories live. Discover now