11

343 25 1
                                    

Vacsora után lezuhanyozunk és bármennyire is akarok egyedül fürödni, Tae betolakodik már csak azért is. Seggemet sikeresen megvédem tőle, így nem sikerült a zuhanyt oda raknia. Félek, hogy képes lenne azt is feldugni nekem...eh.

Amint végeztünk a fürdéssel, fáradtan fekszem az ágyba már pizsamába és Tae kb rám veti magát.
-Jó éjt törpe!-Ölel szorosan és szinte egyből meghallom a horkolását. Hogy tudd ilyen hamar elaludni? Én még vagy egy fél órán át gondolkodok mindenféle faszságon.. ez meg.. komolyan egy alien.
Halkan sóhajtva hunyom le a szemeimet és hozzábújva próbálok elaludni, ami nem nagyon megy. Folyton Jungkookon kattog az agyam. Hány menetet bírna? Belém férne az ökle? Ha szeretne, szorosan ölelne mindig? Tud takarítani? Vajon most alszik vagy pornót néz?
Fix mérges lennék, ha azt nézne, miközben együtt vagyunk.. minek az a szar, ha itt van az én dugni való fenekem? Nem vagyok egoista, de amekkora teherautóm van már.. Remélem ő szépeket álmodik.. és nem valami ribanccal. Nem vagyok féltékeny.. Hisz Kook közelében szinte egy lányt se lehet látni. Inkább a haverjaival van és tanul. Múltkor bekötötte a cipőfűzőjét és az a kéz.. fojtásra találták ki! Vagy fenekelésre! Meg persze ölelésre.
Szerencsére nem sok ilyen idióta gondolat jut már eszembe, mert elalszom és csak reggel Tae mély hangjára kelek.. faszt. A horkolására.

Megcsapom egy párnával amolyan jó reggelt, ideje felkelni hatással és lassan a fürdőbe csoszogok összeszedni magamat, de kb még semmit se látok. Hallom Tae morgását, de egyből elmosolyodom, mikor meghallom, hogy megint nekiment az ajtónak. Sose tanulja meg, hogy nem befele nyílik..

-Aludni akarok.-Nyafog Tae és ő is elkezd fogat mosni. Ilyenkor eskü édes..de mikor horkol..na baszki akkor csapnám agyon.

-Majd órán úgyis alszol.-Kuncogok halkan és amint kész vagyok, a szobába megyek felöltözni.

-Jimin!-Kiabál be, majd meg is jelenik egy borotvával.-Ezzel szeded le a szőrt ott lent is?-Kérdezi felvont szemöldökkel.

-Az anyámé.-Vigyorodom el, mire Tae grimaszolva öklendezik.-Hát barátom, ez sem a te napod!-Megyek ki nevetve a szobából.-Siess! Megcsinálom a reggelit, ha nem leszel kész, itt hagylak!-Szólok vissza és a konyhába megyek kaját csinálni. Halkan kuncogok, mikor eszembe jut Tae arca, majd elrakom a kajánkat és felveszem a cipőmet. Szerencsére nem kell rá várnom és egy pár perc múlva már el is indulunk a suliba.

-Na, beszélsz a hercegeddel?-Kérdi teli szájjal, mert már most megéhezett.

-Nem tudom.. lehet megpróbálok.-Sóhajtok halkan.-Remélem ma jó napom lesz.-Pillantok rá egy halvány mosollyal.

-Én is! A boldog Jimint jobban bírom.-Mosolyodik el és kidobja a szalvétát a közeli kukába.-Suli után meki?-Nézd meg..most fejezte be az evést, de már ezen jár az agya.

-Te fizetsz!-Bólintok egyet és megállok a piros miatt.

Egész úton továbbra is semmitérő dolgokról beszélünk, de egyikünket se zavarja ez. A lényeg, hogy tudunk beszélni egymással.

A suliban lassan bemegyek a terembe, Tae meg elmegy hugyozni. A helyemre leülve pakolok elő és egyből Kookon kezdek agyalni.. megint. Sóhajtva kezdem magamnak a lehető leghalkabban motyogni, hogy hogyan is szólíthatnám meg és kizárok mindenkit körülöttem.

-Szia én vagyok a cetlis fiú...Nem jó.. kattantnak nézne.. Szia.. jó a far...dehogyis...Szia, tetszik a hátsóm.. Várj mi? Jézus..-Motyogom halkan és homlokon csapon magamat.

-Kezdhetnél egy egyszerű, "szia Jimin vagyok"-kal.-Ül le mellém Tae kuncogva és összeborzolja a hajamat.

-Nem is vagy te olyan buta!-Nézek Taere mosolyogva.-Nem túl egyszerű? Nem akarom, hogy bénának tartson..de azt sem, hogy túl extrának! És mit vegyek fel? Hazakéne szaladnom valami ruháért.. Vajon milyen hamar érek haza futva? Melyik szünetbe menjek? Tae segíts!-Nézek rá boci szemekkel és kissé szenvedve

-Szóval te egy köszönés miatt hazaszaladnál átöltözni?-Vonja fel a szemöldökét és halkan sóhajt, mikor bólintok.-Ne stresszelj ennyire rá. Csak köszönni fogsz neki és talán beszélgettek. Nem randira készülsz.

-Tudom! De félek, hogy elrontom.-Húzom el a számat és a padra hajtom a fejemet.-Akkor nem öltözök át...és megelégszem egy "szia, Jimin vagyok" szöveggel. Plusz nem teperem le.. és nem könyörgök, hogy dugjon meg.-Sorolom halkan és Taere nézek.

-Ügyes Jiminie. Nem is vagy olyan veszett ügy.-Simogatja tovább a hajamat, mire lehunyom a szemeimet.-Pár pislogás és csak annyit veszek észre, hogy az esküvőtökön állok, mint tanú.-Kuncogja el magát.-Mert ugye én leszek a tanú?-Néz rám szűkített szemekkel.

-Ki más lehetne?-Nyitom ki a szemeimet és felvonom a szemöldökömet.-De ez még messze van.. előbb valahogy elkéne hangoztatni az első sziánkat.-Mosolyodom el és lassan hátra dőlök a székben.-A tanár megint késik.-Nézek az ajtóra, hisz még mindig nem jött be rajta. Mikor Taetől nem kapok választ, sóhajtva fordulok felé és látom meg, hogy máris bealudt. Kell a tehetsége..

Amint megjött a tanár, megbökdösöm, hogy felkeljen, majd egész órán jegyzetelek és néha.. vagyis mindig, Kookra gondolok. Óra végén Tae sok sikert kíván és még persze kihagyhatatlanul a seggemre is csap...csak nehogy visszacsapjak egyszer. Ajkam harapdálva megyek ki lassan a teremből és halkan motyogom a "szia, Jimin vagyok" szövegemet, miközben Kookot keresem a tekintetemmel. Percek múlva meghallok mögülem egy hangot, mire kissé lefagyok, mert elég gúnyos hang volt.

-Csak nem a kattant Jiminie? Már magadban is beszélsz?-Nevet fel a haverjaival együtt és jó párszor meglök "véletlen".-Esetleg a képzeletbeli barátaidnak beszélsz? Kattos Jimin.. Nem gondolod, hogy suli helyet diliházba kéne menned?-Vonja fel a szemöldökét, én meg nem tudom hova nézzek. Rosszul esnek a szavai, de mit tudok csinálni? Nem szaladhatok el.. előbb Jungkookkal kéne beszélnem.. megígértem magamnak, hogy szóba állok ma vele..

Nem akarok csalódni magamban..

Szeress! {Jikook FF. 18+}Where stories live. Discover now