9

510 28 0
                                    

Amint összeszedtem magam rendesen, felkelek és rám néz csillogó szemeivel. Huncutul elmosolyodom és ujjamat hasfalán végig húzom, ahol nedve is van, majd lenyalom ujjamat hümmögve.

-Finom.-Nézek vörös arcára, majd felemelem menyasszony pózban. Ajkaira puszilva indulok a fürdőbe és addig hozzám búj. A fürdőbe érve rakom a mosógép tetejére, majd megengedem a meleg vizet, hisz az előző már kihűlt. Ránézek és látom, hogy engem nézve lóbálja lábait, mire elmosolyodok. Előbb még alattam nyögött, most meg mint egy kisgyerek. Tényleg nem értem sokszor, hogy hogy érdemeltem ki a szeretetét ennek az angyalnak.

Amint megtelt a kád meleg vízzel újra, felemelem majd kimosom gyors. Szokásához híven most is zavarban volt és puszikkal leptem el.

Amint végeztem vele, gyors megfürdettem mindkettőnket és láttam, hogy Jimin mindjárt elalszik.

-Fáj a hátsóm.-Motyogja nyakamba kapaszkodva mikor elindulok vele a szobába és jól megtörölgettem.

-De megérte.-Kuncogom el magam és lerakom az ágyra. A szekrényhez megyek pizsamát keresni, majd egy pólómat és egy alsót adok rá. Én maradok egy szem alsónál és elfekszek mellette. Jimin hamar megbetegszik, így inkább ráerőltetem a pólót, nehogy megfázzon.

Szinte azonnal hozzám bújt mikor lefeküdtem és mosolyogva magamhoz ölelem és betakarom magunkat.

-Aludj jól kicsim.-Mondom hajába puszilva, de választ már nem kapok csak halk szuszogását hallom, ami megint mosolyt csal az arcomra

Másnap reggel mikor kinyitom a szemeimet, meglátom az angyalkámat és elmosolyodom. Olyan kis édes. Lassan megsimítom puha arcát és halkan megszólalok reggeli rekedtes hangomon.

-Baba, ébresztő. Elkésünk a suliból.-Puszilok kívánatos ajkaira. Lassan mocorogni kezd és nyújtózkodva nyitja ki szemecskéit.

-Jó reggelt.-Karolja át a nyakam és kómás fejjel néz.-Mesélsz a suliról?-Kérdi halkan

-Persze.-Mosolyodom el újra.-Van egy legjobb barátod, Taehyung. Már nagyon hiányzol neki. Eléggé visszahúzódó vagy, de ez is csak aranyossá tesz.-Puszilok orrára.-Néhányan féltékenyek amiért velem jársz..De engem nemigazán izgat. A lényeg, hogy az enyém vagy.

-Értem..Van még tíz percünk összebújni?-Kérdezi reménykedve. Megrázom a fejem kuncogva, mire pufogva elengedi a nyakam és a szekrényhez trappolva kezd magára venni ruhákat.

-Azok nem nagyok rád egy kicsit?-Kérdezem kuncogva, mikor végez. Ezek az én ruháim és eléggé lógnak rajta..de kurva cuki.

-Azok nem nagyok rád egy kicsit.-Mélyíti el a hangját, hogy utánozzon és kinyújtja a nyelvét.

-Te kis pimasz..-Kelek fel, mire lép egyet hátra. Elmosolyodom huncutul és egyre közelebb megyek, míg nem kenem fel a falra.-Ha most nem lennénk késésben..Nagyon nagy büntit kapnál.-Morgom fülébe, mire nyel egyet.-Menj a táskádért és vedd a cipőd. A suliban veszek reggelit.-Markolok fenekébe. Halkan felnyög édes hangján és bólint. Amint hátrébb léptem, kisiet jó fiúk módjára. Kuncogva nézek utána és gyors magamra kapkodom a ruháimat, majd táskám megfogva megyek le hozzá cipőmet felhúzni.-Meg vagy kicsim?-Fogom meg kezét.

Jimin pov.:

-Igen.-Bólintok egyet mosolyogva és állára puszilva indulok el. Egész úton kérdezgetek mindenfélét és mikor a sulinál vagyunk, közelebb lépek hozzá. minden olyan idegen..

-Minden rendben?-Simogatja kézfejemet hüvelykujjal és aggódva néz rám.

-Igen. Csak ijesztő így, hogy nem emlékszem semmire és senkire.-Motyogom halkan.-Kookie, kérhetek valamit?-Kérdezem halkan és miután bólintott, füléhez hajolok.-Szeress örökre.-Súgom neki, mire megérzem karjait derekam körül.

-Örökké.-Súgja vissza mosolyogva és magához szorít óvatosan. Elmosolyodva bújok hozzá és beszívom illatát. Így teljes biztonságban vagyok. Remélem tényleg sose válunk el egymástól.
-Elkísérlek az osztály termedbe, aztán szünetekben találkozunk.-Simogatja hajam, mire bólintok egy aprót.

Lassan sajnos elválok tőle, majd kezemre fogva húzni kezd. Sokan meglepetten néznek, amit nem értek, de azt meg főleg nem, mikor szúrósan néz pár lány. Ennyire akarják Kookot? Hát..már az én nyuszim.
A terem előtt megáll és tenyerei közé fogja arcomat, majd megnyomkodja széles mosollyal. Cuki.

-Ha bármi baj van, hívj, írj vagy kiabálj, én azonnal itt leszek baba.-Mondja és minden  egyes szó után puszit nyom ajkaimra. És ez az édes srác dominál felettem..hol érdemeltem ki?-Az én termem az emeleten van most, de szünetben sietek le, hogy ne kelljen várnod. Tae már bent van és ne ijedj meg, kicsit lökött, de így imádod.-Nyom egy hosszabb csókot számra, majd lassan elenged.

-Minden rendben lesz apuci.-Kuncogok halkan, mire látom, hogy beharapja a száját a szóra.

-Ezt nyögd majd otthon is.-Súgja, majd fenekem megpaskolva megy el.

Kissé vörösen álldogálok még, majd lassan bemegyek és valaki leránt magához egy székre és magához szorít.

-Úgy aggódtam te törpe érted!-Nyom egy nyálas puszit arcomra és eszembe jut ki is ez.

-Törpe a nénikéd te alien!-Csapom tarkón és elmosolyodom.-De hiányoztál nekem.-Csipkedem meg az arcát kuncogva, majd amint becsengettek, a tanárra figyelek. A szünetben Kook lejött, de aztán el kellett sietnie, mert az órája valamiért előbb kezdődött. Adott pénzt, így elmentem a büfébe, de megszeppenve veszem észre, hogy bizony a falhoz vagyok nyomva. Egy csapat fiú vesz körbe és sértegetni kezdenek, majd ütni. Olyan ismerős a helyzet..
Jungkook nevét szipogóm folyamatosan és mikor meglátom a nyuszim, már ott vagyok, hogy elveszítem az eszméletem.

 -Jimin!Kelj fel!-Kezdte valaki rázni a vállaimat.Lassan kinyitom íriszeimet, de a hirtelen fényviszonyok miatt vissza is csukom.Sajog minden egyes porcikám és ennek okozója nem más, mint Jeon és a bandája.Valószínűleg most az orvosiban vagyok megint miattuk.Még csoda, hogy nincs az egyik ágyra rá írva a nevem.Amolyan törzsvendég féleség vagyok a suli orvosánál.-Hála az égnek felébredtél, már azt hittük mentőt kell hívnunk.-Hallottam meg a nővér hangját.
Miért ismerős ez a helyzet?

Várjunk..Kook nem bántott..nem is tudja a létezésem..Csak egy újabb gyönyörű álom az én édesemről..Nem baj, enyém leszel nyuszim.

Elkuncogom magam és lassan felkelek az ágyból. Ránézek a nővérre és Taere.

-Jól vagyok. Mehetünk Tae?-Kérdezem mosolyogva és lassan ki sántikálok vele.

-Megint kikezdtél valakivel?-Kérdi barátom segítve a cuccaim cipelésében.

-Csak Kookienak hagytam üzenetet és néhány idióta azt hitte lopni akarok. Miért lopnék az én kedvesemtől?-Kérdezem összeráncolt szemöldökkel.

-Jimin, menj és beszélgess vele. Teljesen odavagy érte, de egy szót nem váltottatok még.-Sóhajt halkan.

-Majd annak is eljön az ideje, Tae..majd annak is

Szooo ne haragudjatok, hogy nem hoztam részt hónapok óta, csak a nyaram elég elcseszett volt és jahh. Próbálok sűrűbben hozni részt eskü~

Szeress! {Jikook FF. 18+}Where stories live. Discover now