Jungkook szemszög:
Már lassan egy éve folyamatosan kapok kisebb üzeneteket a szekrényembe.. Eleinte azt hittem a lányok akarnak bepróbálkozni, de lassan rájöttem, hogy itt csak egy személyről van szó. Minden kis üzenet feldobja a napomat, hiába tűnhet parának. Nyilván, nem az ókorban vagyunk, jöhet a kérdés, hogy miért nem ír csak rám instán egyszerűen vagy jön ide hozzám, ha már egy suliba járunk, de engem nem zavar. Aranyosnak találom és titokzatosnak. Senkinek se meséltem még ezekről, kivéve Namnak. Mintha a bátyám lenne, meg azért valakinek el kell áradoznom, hogy éppen mit kaptam. Eddig mindig az öltözékemről kaptam bókot vagy éppen, hogy máshogy lett beállítva a hajam, de így is tetszik neki féleség üzenetek voltak, vagy hogy reméli jó napom lesz. Jól esnek az efféle észrevételek, mert a többi baromnak körülöttem, semmi sem tűnik fel. Kitudja, ha bejönnék két fejjel, azt se vennék észre. Na igen.. Ahhoz képest, hogy milyen haveri köröm van, nagyon is szeretem a nyálas dolgokat.
Egy ideje hallgatom a többiektől, hogy egy srác a szekrényemnél matat folyamatosan, de nem kell félnem, mert elintézik mindig. Hirtelen csak egy okét tudtam kierőszakolni magamból, mert próbáltam feldolgozni, hogy bizony egy fiúval van dolgom. Az udvarlóm egy faszi.. Végig abban a hitben éltem, hogy lány! Mondjuk a sulit elnézve.. Itt egyik lánnyal se járnék jól. Nagyon éretlenek és a falra tudnék néha mászni egy-kettő viselkedésétől. De akkor is, egy fiú?! Emlékszem, már majdnem mondták a nevét is, de inkább elkussoltattam őket, hogy nem vagyok kíváncsi rá. Magamtól akarok rájönni! Na meg lőttek volna az egésznek, hogy azon kattogjak ki volt. Mindig figyelek, hogy vajon ki lehet aki hajt rám. Mikor azt hittem lány volt, könnyű dolgom volt, mert nem zavart, ha őket figyeltem. Viszont mostanában folyamat ott kötök ki, hogy bámulok egy srácot és mikor rám néznek, csak kínosan elrántom a fejemet.
Valahol nagyon tudni szeretném ki az, de közben meg nem is. Félek ha megtudom, csalódni fogok, mint az állat.. Mondjuk nem tudom mit várok, ha eleve egy srác a hódoló! De ezen inkább nem szoktam nagyon gondolkodni, de tisztában vagyok azzal, hogy heteró vagyok. Nam viszont váltig állítja, hogy fix mind a két irányba nézegetek, mert már ettől is irtóznom kéne.
Utoljára tegnap kaptam cetlit, de arra nem volt semmi se írva csak egy folt volt. Parán hangzik, de vagy egy csúnya szín ez vagy véres. Nagyon gondolkodtam, hogy mit csináljak vele. Eddig minden cetlit elraktam egy kis dobozba, de ezzel tényleg nem tudtam mi legyen. Sőt most sem..
Tegnap még Jiminnel is összetalálkoztam. Nem ismerem a srácot, de egy évfolyamon vagyunk és ő sem ismeretlen a lányok körében, párszor hallottam már a nevét. De rendesen be is égettem magam majdnem.. Mikor megláttam az ajkát, eszembe jutott a cetli és hogy a többiek vigyáznak a szekrényemre, mint valami rossz biztonsági őrök. Nagy az egybeesés.. de kétlem, hogy ő lenne. Helyes és szerintem Kimmel járnak. Valamiért kezem hamarabb cselekedett, így majdnem végig simítottam sebes ajkán, de szerencsére hamar észbe kaptam és kínomban csak elsiettem.
-Megint min gondolkodsz ennyire?-Kérdezi Nam visszarántva a tegnapi nap történéseiből és arcom meglátva egyből elmosolyodik.-Csak nem egy újabb szerelmes üzenet a Rómeódtól?-Néz kíváncsian, mire megrázom a fejemet.
-Nem a Rómeóm! És de! Valami olyasmi! Csak nem tudom mi a pontos üzenet!-Sóhajtok egy nagyot és a suli előtt leülök egy padra.-Csak egy vöröses/bordós folt volt a cetlin.. Gondolom valami olyasmit jelenthet, hogy nincs jól, vagy nagyon szerelmes.. ahj nem tudom Nam!-Nézek rá szenvedve és hátra dőlök.-És zavar, hogy nem tudom! Nem vagyok mágus! Ha valami gondja van, akkor tessék leírni egy nagyobb lapra!-Nyavajgok tovább neki, miközben rágyújtok.
-Mit érdekel téged, hogy mi baja van? Tudtommal eddig csak az tetszett, hogy törődött veled! Most meg aggódsz érte? De hát a nagy Jeon érez valamit a kis pasija iránt?-Kérdezi cukkolva és elmosolyodik.-Lehet rossz cetlit rakott a szekrényedbe! Megeshet ilyen is, nem? Ne gondold túl! Amúgy meg ha annyira érdekel, akkor kérdezz rá!
-Emlékeztetlek, hogy anonim és nem vagyok varázsló, hogy kiderítsem ki az!-Húzom el a számat.
-Látszik, hogy téged csak a helyes pofidért szeretnek!-Paskolja meg a combomat egy feladó sóhajjal és felém fordul.-Hagyj neki egy cetlit te is! Ha legközelebb hagyna neked valamit, akkor megtalálja a tied és talán válaszol neked! Vagy kinevet, hogy nem az az első üzeneted felé, hogy ki a fasz vagy!
-Ez nem is rossz ötlet..-Gondolkodom el egy halvány mosollyal és elégedetten nézek rá.-Van nálad toll? Nálam csak füzet van, otthon maradt a tollam!-Veszem el a táskáját, hogy kutakodjak.
-Minden nap ezt mondod! Legalább nekem ne hazudj! Szülinapodra egy toll készletet kapsz!-Morogja miközben keresem a tollat, majd amint visszaadtam neki a táskát, írok egy kis cetlit, hogy minden rendben van e vele.-Egy kis szívecskét is rajzolj oda te romantikus fiú!
-Fogd be! Haverként gondolok rá! Még mindig egy srácról beszélsz!-Nézek rá szúrósan és elteszem a tollat. Akkor már megtartom..
-Tudom, tudom!-Forgatja meg a szemeit, majd elindulok a suliba. Amint a szekrényemhez érek, beteszem a cetlit, hogy ez legyen a legjobban látható, ha valaki kinyitná. Mondjuk tudja a fene, hogy hogyan tudja ő is kinyitni a szekrényemet.. Jobb ha nem tudom!-Mondjuk azért jobb, ha szólsz a többieknek, hogy ne szadizzák a cetlis fiúd! A végén elijesztik és nem tudod mire verni többé magad!-Jegyzi meg Nam már a terem fele menve.
-Vágom.. Már terveztem beszélni velük! Majd kitalálok valamit! Mondjuk, hogy valami tantárgyból hagy nekem jegyzeteket vagy nem tudom. Megoldom!-Nézek rá mosolyogva, majd a terembe érve dobom le magamat a székre. Remélem több ilyen üzenet nem vár vagy rosszabb.
YOU ARE READING
Szeress! {Jikook FF. 18+}
FanfictionJimint mindennap bántalmazzák, főleg egy Jungkook nevű fiú..vagyis, egészen addig ebben a hitben él, míg vissza nem tér a valóságba és eszébe nem jut, hogy kettejük közül csak egyik ismeri a másikat. Jimin szinte megőrül a nyuszi fiúért..Még ő sem t...