VOTE vermeyi ve YORUM yazmayı unutmayınnn. 🌀
Normalde bugün bölüm gelmicekti ama kıyamadım. (Kısa oldu ama idare edin)
Keyifli okumalar dilerimm 💦
Ig: ua_eliff (takibinizi alirimss)
🎶
🎧 Velet - Sarıl bana 🎧"Selam güzellik, ben Alaz ama sen bana kahramanım da diyebilirsin."
Kahramanım mı ne diyordu bu be??
Konuşmadan önce öksürüp boğazımı temizledim ve "Merhaba Alaz, öncelikle bana ne oldu tam olarak hatırlamıyorum bende Deniz Almin ve ayrıca ben neden buradayım?" Diye sorduğumda hâlâ elimi tutuyordu benim için endişelenmiş gibi bir hali vardı ama bu adamı daha önce hiç bir yerde görmemiştim, tanımadığım bir erkeğin benim için bu kadar endişelenmesi bi tık saçma geldi.
Elimi elinin içinden çekmek için parmaklarımı oynattım. O da hâlâ elimi tuttuğunu fark edince hemencik elimi bıraktı ve "Pardon, unutmusum." Diyerek kendini açıklamaya çalıştı.
Sorun olmadığını söyleyip tekrardan bana ne olduğunu sormak istedim ama dalmış gibi bir yüzle bana bakıyordu."Alazz huu huu beni duyuyor musun? Sana, bana ne olduğunu sordum." Diyerek elimi yüzüne yaklaştırıp önünde sağ sola sallayıp dikkatini üzerime topladım.
"Suan burada konuşmayalım. Dinlenmen gerekiyor, birazdan seni odaya çıkaracaklar orada yanında olacağım merak etme." Diyip tatlı bir şekilde gülümsedi.
Ay anam babam bu çocuk çok tatlıydı yaa.
Deniz mal mısın kızım kendine gel elalemin oğluna ne diye tatlı diyosun.
Içimden kendi kendime kızarken birden elini yüzüme doğru uzattı ben ani refleksle ellerimi yüzüme kapattığımda yaptığım saçmalığı anlayıp acaba anladı mi diye hemen ellerimi yüzümden çektim ve Alaz'a baktım.
Kaşlarını çatmış ve sinirli bir şekilde yüzüme bakıyordu. Ellerini sedye gibi olan yatağın üzerine koymuş sıkıca sıkıyordu, sanırım şiddet gördüğümü ve kendimi korumak için böyle yaptığımı anlamıştı yoksa bu kadar sinirlenmezdi.
Ben masum masum ona bakarken
"Her ne sikim yüzünden böyle bir refleks gösterdin bilmiyorum ama ögrenecegim Deniz." Diyerek sinirle derin bir nefes aldı ve konusmama izin vermeden sözlerine devam etti."Biliyorum beni tanımıyorsun ama benden korkmana gerek yok. Sana zarar vermeyeceğim... Şimdi izin verirsen başlığın yuksekligini başına göre ayarlayacağım."
"Peki, tamam" diyip bana dokunmasına izin verdim.
Bir elini kafamın arkasına yerleştirip diger elinide yanağıma doğru koydu ve başımı yastığa yerlestirdi. ellerini çekip yandaki kumandadan düğmelere basıp başlığı yukarı yavaş yavaş kaldırdı.
"Rahat hissettiğinde dur de" diyip düğmelere basmaya devam etti. Yarı yatıyor pozisyona geldiğimde durmasını söyledim. Elindeki kumandayı bıraktı ve yüzümü incelemeye başladı.
Durumdan rahatsız olup kıpırdanmaya başladım. Ne bu hint dizilerinde olan bakışmalar gibi oturmuş birbirimizi izliyorduk ki?? Rahatsız olduğumu anlamış olacak ki ayağa kalkıp bana baktı.
"Güzelim, doktorlar birazdan gelip seni özel odaya alırlar, bir yarım saat gecikeceğim. Sizin restorana görüşmeye geldiğim adamla bi telefon görüşmesi yapmam gerekiyor." diyip hem ameliyathane gibi hemde düz hastane odası gibi olan yerin kapısından dışarı çıktı sanırım burası zengin insanlar için ayrılmış olan bir odaydı çünkü daha önce böyle bi yere gelmemiştim.
HASSIKTIR lan o bana sizin restorana görüşmeye geldiğim adamı mı arayacağım demişti.
Ayrıca ben nerden onun güzeli oluyordum hayırdır abicim!
1 saat önce yaşadıklarım, Alaz'ın kucağında oluşum üstüne üstlük bunlar yetmezmiş gibi herkesin içinde onun ellerinin arasında panik atak geçirmem...
Lanet olsun Tanrım, utançtan kafayı yiyeceğim.
Bi kaç tane hemşire gelip beni sürüklenen sedye ile son derece lüks bir odaya getirdiler. Sanırım Alaz denen adam oldukça zengin ve bir o kadarda yardım sever olmalıydı. Çünkü kim benim gibi birine hem yardim edip hemde lüks hastane odasında kalmasına izin verirdi.
Sanırım kimse..
Düşündükçe kafam allak bullak olmaya başladı. Biraz dinlenmek için yana dönüp kafamı yastığa koydum gözlerimi kapattım ve annemi düşünmeye başladım..
Dakikalar içinde uyku beni kollarının arasına aldı.
*.*
Yüzümde gezinen sey yüzünden rahatsız olup gözlerimi açmadan yüzümü kaşımaya çalıştım. Bir el ellerimi tutup bana yardım etti. Korkuyla gozlerimi açıp karşımda duran kişiye baktım yine burda yanımdaydı.
Alaz yine yanı başımda bekliyordu. Bugünkü yaşadıklarım aklıma gelince utançla gözlerimi bacaklarıma indirdim ama daha da garip olan sey elimi yine aynı şekilde tutuyor oluşuydu. kaşlarımı çatıp yüzüne baktım o ise bana gülümsüyordu aslında tatlı çocuktu ve gözleri...
"Gözlerin..." hayır hayır hayır ben ne diyordum Tanrı aşkına ya. Artık dediğim kelimenin devamını da söylemem gerekiyordu çünkü yüzüme tatlı bir beklentiyle bakıyordu. Derince nefes alıp devam ettim.
"Gözlerin çok güzel Alaz." diyip tekrardan gözlerimi kaçırdım hâlâ elimi tutuyordu ve elinden kollarına hatta omzuna kadar uzanan damarları çok seksi görünüyordu. Onu inceledigimi fark etmiş olmalıydı ki.
"Sanırım gözlerim hariç başka şeylerimde hoşuna gitmiş ha ne dersin?" Diyip sessizce kıkırdadı.
Siktir ya o kadar mı belli etmiştim.
Diyecek birşey bulamayinca tatlı tatlı gülümsedim. Umarim domates gibi kızarmamışımdır çünkü aşırı derecede utanıyorum şuan.
Birden elini yüzüme doğru uzatınca irkilerek geri cekildim yüz hatlarinin değişimini an be an izledim gülümseyen yüzünden, tatlı halinden eser kalmamıştı. Açıkçası bu hali ondan biraz korkmama neden olmadı degil.
Çene kasları iyice belirginleşmisti."Deniz yapma şunu, yapma ki bunun sorumlusunu bulup sana dokunan o ellerini götüne sokmayayım"
Devam edecekk...
Ig: ua_eliff (takibinizi alirimss)
Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen
Seviyorum sizleriii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yangın +18
Mystery / Thriller"Sadece sen Deniz.." diyerek elini yanağıma koydu. "Sana ihtiyacım var, yanımda olmana ihtiyacım var" Ilk defa kahve gözlerinden yaş aktığını gördüm ve ben ilk defa verdigim bir karardan ölesiye nefret ettim...