Selamlaaarrr 2 gündür yoktum kusura bakmayın lütfen.
Çok hastayım ve bende bölümleri gece 1-2 gibi yazıp sabah yayınlıyordum ama hastalaninca gece aşırı zorlandım şimdi biraz daha iyiyim ve yeni bölümle sizlerleyiiimmm ❄
Vote ve yorum yapmayı unutmayınnn.🌀
Öptüm mmuaaahh 💦
Ig: ua_eliff (takip edin lutfeennn)
🎶
🎧 Lana del rey - Radio 🎧"Madem bir cevap istiyorsun anne... Biz Deniz ile sevgiliyiz ve bu ilişkiye sizin engel olmanıza izin vermeyeceğim."
Ter içinde uyandığımda hemen bulunduğum odaya baktım ama kimse yoktu üzerimdeki ağırlığa baktığımda Alaz'ın aynı şekilde uyuduğunu görmüştüm.
Merak ettiğim tek şey vardı, Aylin onun gerçekten annesi miydi?
Rüyamda olduğu gibi yan taraftaki masaya baktım ve oradan telefonu alıp saate baktım.
Saat 8 olmuştu babamlar delirecekti.
Şifreyi girmeyi denedim ama onun hakkında hiç birşey bilmediğim için başarısız olmuştum aklıma gelen şeyle gülümsedim ve kilit ekranından kamerayı açtım en azından rüyamda olan birşey gercekte de olsun.
Fotoğrafı çekip telefonu geri yerine koydum.
Kapı yavaşça tıklatıldığında gelmesini söyledim ama o anda ellerimi Alaz'ın saçlarından çekmek için hamle yapmıştım ki Alaz elini elimin üzerine koydu ve elini çekmedi, bu hareketi beni mest ederken güldüm ve kafamı kapıya çevirdim.
Sümeyye kapıda bize sessizce çığlık atarak bakıyordu onun bu hâline kahkaha atmamak için ağzımı tuttum ve Alaz'ı işaret ederek işaret parmağımı dudadığımın üzerine koyup susmasını söyledim.
Basını onaylar anlamda sallayıp parmak ucunda yanıma geldi.
"Kızım kim bu adaaam ne işi var koynunda" diye kulağıma fısıldadığın da ağzını tutup dudaklarımı büzüştürdüm.
"Ne yani benim koynumda kimse olamaz mı" diye dalga geçtiğimde "şaka yapıyorum kızım aaaa, gel buraya essek seni " diyerek üzerime eğildi ve sıkıca bana sarıldı.
Geri çekildi ve etrafına bakındı. Camın yanındaki sandalyeyi aldı ve yatağın yanına ters koyup öyle oturdu.
"Anlat bana restoranda neler oldu ve bu yunan tanrısı gibi adam kim?"
Elimle anlima vurup "Ben zaten çok az sey hatırlıyorum aşkım ya" diyip gözlerimi kapattım.
*.*
Sümeyye'ye olanları anlattığımda ağzı açık bir şekilde beni dinledi ve yanlışlıkla "Kızım resmen filmlerdeki gibi olmus sansa baaaaaakkk" diye yüksek sesle konuştuğunda Alaz rahatsız olmuş gibi sesler çıkararak gözlerini ovaladı.
Kafasını kaldırıp gobeginde uyuduğu kişiye baktı ve o mükemmel gülüşüyle gülümsedi bende ona baktığımda Sümeyye aramıza girip "gunaydin enişte uyandığına göre sesli bir şekilde konusabiliriz" diyerek elleriyle alkış yaptığında ona durması icin garip hareketler yapmaya başladım ama beni gram takmıyordu.
Halimi gören Alaz büyük bir kahkaha patlatip yüzüme doğru kendini kaldırdı ve "sorun yok güzelim arkadaşın sonucta" diyerek yüzünü yüzümden uzaklaştırdı ve yataktan kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yangın +18
Mystery / Thriller"Sadece sen Deniz.." diyerek elini yanağıma koydu. "Sana ihtiyacım var, yanımda olmana ihtiyacım var" Ilk defa kahve gözlerinden yaş aktığını gördüm ve ben ilk defa verdigim bir karardan ölesiye nefret ettim...