Ben geldiiimmm 🌀
Sınır zaten azz ne kadar hızlı biterse bölüm o kadar çabuk gelirrr 🦕
Keyifli okumalar dilerim muaahh 💦
Bölüm sınırı: 10 OY - 20 YORUM 🦋
🎶
🎧 Olivia Rodrigo - Jealousy 🎧Derin bir nefes aldım ve sakince konuşmaya başladım: "Direkt konuya gireceğim, Sümeyye. Bana net bir cevap vereceksin, tamam mı?" dedim ve başımı ellerimin arasına aldım.
Düşündükçe deli oluyordum.
"Tamam, merak ettiğin şey nedir?"
"Deniz ne zamandan beri uyuşturucu kullanıyor?"
Sümeyye'nin anında nasıl panik olduğunu an be an gördüm. Bu beni daha da gererken, sinirle kafama vurdum ve "Uzun zamandır değil mi? Uzun zamandır!" diye bağırarak ayağa kalktım.
Sümeyye'nin cevap vermemesi beni daha da sinirlendiriyordu. "Söylesene, sana ne zamandır diye sordum."
Sümeyye korkuyla ayağa kalktı ve omzuma elini koydu. "Alaz, lütfen önce bir sakin ol, öyle konuşalım." Omzumdaki elini sırtıma getirdi ve sandalyeye doğru yönlendirdi.
"Bak, Alaz, bunu nasıl öğrendin bilmiyorum ama madem artık biliyorsun, bana bu konuda yardımcı olacaksın. Tamam mı?" dedi ve serçe parmağını uzattı.
"Neye yardım edeceğim?" diye sorduğumda elini anlına vurdu.
"Biz şuan neyi konuşuyoruz, Alaz?"
Derin bir nefes aldım. "Deniz'in uyuşturucu problemini." dedim ve arkama yaslandım.
"Ee, tamam, iste sende bana Deniz'in uyuşturucuyu bırakmasında yardım edeceksin." dedi ve elini yanağına koyup devam etti.
"Öncelikle ben bunu kendim başaramadım. Ne dediysem, ne yaptıysam dinlemedi. 3 senedir bu hapları kullanı-"
"Sen şaka yapıyor olmalısın! Ne demek 3 senedir kullanıyor. Bunun ne kadar uzun bir süre olduğunun farkında mısınız siz?" diye kendimi tutamayıp bağırdığım da eliyle sessiz ol işareti yaparak susmamı söyledi.
"Bak, böyle biz hiçbir şey konuşamayız, Alaz bey. Sizin susup beni sakince dinlemeniz lazım. Anlaştık mı?" dedi ve elini tekrardan uzattı.
Bu sefer elini tuttum ve "Anlaştık" diyerek konuşmasını bekledim.
"3 senedir kullanıyor. İlk başlarda düşük dozlu içiyordu ama 1-2 hafta önce birkaç doz daha etkilisini aldı ve şu an çok pişman." dedi ve yüzünü sıvazladı.
"Neden?" diye sorarak devam etmesini sağladım.
"Hapı değiştirmeden önce haftada en fazla 2 kere falan içiyordu. Ama şimdi 2 günde bir kullanması gerekiyor." dedi ve sustu.
"Ee."
"Bize 1 hafta boyunca kalmaya geldiğinde bana dediki, "kanka, hap içmeden kaç gün dayanabileceğimi deneyelim mi?" Korksam da tamam dedim.
"Kaldığı gün 1 tane hap kullandı ve ilk gün 24 saat boyunca hiçbir şey olmadı. 2. güne geçtiğimizde, içinde bir istek olduğunu ama bastırabilecegini söyleyip geçiştirdi." derin bir nefes aldı.
Dinledikçe göğüs kafesim sıkışmaya başlıyordu.
Neredeyse nefes bile almadan Sümeyye'nin anlattıklarını dinliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yangın +18
Mystery / Thriller"Sadece sen Deniz.." diyerek elini yanağıma koydu. "Sana ihtiyacım var, yanımda olmana ihtiyacım var" Ilk defa kahve gözlerinden yaş aktığını gördüm ve ben ilk defa verdigim bir karardan ölesiye nefret ettim...