Bu sefer hemencecik yeni bölümü attimmmm 💦
Keyifli okumalar dilerimm 🌀
Oy ve yorumları unutmayın. 🦋
Yıldıslarım sınır koymak zorundayım kusura bakmayınnn. ❄
Sınır: 10 vote 20 yorum 💨
🎶
🎧 Sezen aksu - Ben kedim yatağım 🎧"Emre, bu yaptıkların artık fazla oluyor. Siktir git buradan yoksa elimden bir kaza çıkacak," Alaz'ın sesi kararlıydı ve beni korumaya kararlı bir şekilde savaş veriyordu.
Emre, Alaz'ın kararlı tavrına rağmen soğuk bir şekilde güldü. "İşte bu, oyun daha da eğlenceli hale geldi. Canım kardeşim, küçük fareye aşık olmaya başlamış, aman ne güzel. Ama unutmayın, bu sadece başlangıç."
"Emre ne saçmalıyorsun bilmiyorum ama Deniz ile uğraşmayı bırak, o senin oyuncağın değil!" Emre'nin bağırarak konuşmasına karşı kulaklarımı kapatarak başımı eğdim.
"Ama senin oyuncağın olmuş ha Alaz? Peşinde sürükleye sürükleye Leman'ın odasına kadar sokmuşsun. Söylesene kardeşim, buradan sonraki istikamet yatağın mı?" Emre de aynı onun gibi bağırarak konuşunca kendimi tutamadım ve "kesin artık amına koyayım," diye son gücümle bağırdım.
Büyük evde sesim yankılanmıştı ama umursamadım.
Çıldırmak üzereydim, acıyla fısıldadım. "Lütfen yeter, artık susun."
Alaz yanıma gelip bana sıkıca sarıldı ve "Al bu suyu iç, hemen buradan gidiyoruz," diyerek beni oturduğum yerden kaldırdı.
Sudan birkaç yudum aldım, 10 15 saniye sonra yine o tanıdık hisle birlikte gözlerim kocaman açıldı.
Yoksa o?
Kafamın içinde gördüğüm şeylerle keyfim yerine gelirken etrafımda olan her şeyi unuttum ve beni çağıran annemin yanına doğru yürümeye çalıştım.
Ama birden bir şey oldu ve uyuşturucu ile birlikte ilk defa uykum gelmeye başladı. Böyle bir şeyi hiç yaşamamıştım.
Yürüyecek halim kalmadığı için sarsak adımlarla koridorda ilerlemeye çalıştım, ama Alaz durumu fark edip, bir kolunu diz kapağımın altından geçirip diğer koluyla da sırtımdan tutarak beni kucağına aldı.
Kafasını yüzüme eğdi ve şefkatle yüzüme baktı. Kafasının etrafında kediler görmeye başlamıştım.
Çok komik görünüyordu. Ellerimi kediyi tutmak için kaldırdığımda Alaz elimi ısırmaya çalıştı ve ben buna katıla katıla güldüm.
Uyuşturucunun etkisiydi...
Acınası halde olduğumdan da emindim.
Kulağıma doğru eğildi ve "Başını omzuma yasla ve uyumaya çalış Deniz. Sümeyye'nin evine götürüyorum seni," dedi ama geri çekilirken neredeyse hissedilmeyecek kadar küçük bir öpücük kondurdu yanağıma.
Belki de kendim kafamda kuruyordum. Dudağı değmiş olabilirdi ama bilinçli yapmış da olabilirdi. Kafam zaten yarı güzeldi.
"Bana aşıksın biliyorum," dedim ve elimle gözlerimi kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yangın +18
Mystery / Thriller"Sadece sen Deniz.." diyerek elini yanağıma koydu. "Sana ihtiyacım var, yanımda olmana ihtiyacım var" Ilk defa kahve gözlerinden yaş aktığını gördüm ve ben ilk defa verdigim bir karardan ölesiye nefret ettim...