-15-

127 43 62
                                    

Uzun bir aradan sonra uzun bir bölümle sizlerleyimmm 🦋

(Medya Deniz'in elbisesi)

Özlettim sizleri biliyorum ama kusura bakmayın kendimi iyi hissetmediğim için ara verme kararı aldım ama şimdi tekrardan sizlerle beraberim. 🦕

-oy sınırı-
~10 OY - 20 YORUM~

Iyii okumalarr dilerimmmm 🌀

🎶
🎧Angelicca - Waterfall🎧

Mavi gözlerimden akacak bir damla göz yaşı bile kalmamıştı.

Birden bir şey oldu ve kontrolün bana geçtiğini hissettim.

Sümeyye'nin bağırdığını duyup kanter içinde gözlerimi açtığımda ellerim boğazımdaydı.

Korkuyla doğrulup nefes almaya çalıştım. Sanki rüyamda gördüklerimi gerçekte yaşamışım gibi delicesine öksürük tutmuştu.

Öksürdüğümü duyan sümeyye yatağa öyle bir çıktı ki sanki tramboline zıpladı.

Rüyanın etkisinden miydi bilmiyorum ama korkuyla geri çekilip, istemsiz bir şekilde bağırdım. "Gelme üzerime. Git korkuyorum herkesten git lütfen."

"Deniz benim Sümeyye, burada kimse sana zarar veremez aşkım korkma." Diyerek beni sakinleştirmeye çalışıyordu ama Babam aklıma geldikçe delirecek gibi oluyordum.

Ya gelip onlara da zarar vermeye çalışırsa?

"Gideyim mi ben burdan, ya benim yüzümden sanada zarar vermeye çalışırsa?" Dedim ve eline uzanıp sıkıca ellerini tuttum. "Bana yaptıkları ya da yapacakları umrumda değil ama senin saçının bir teline zarar gelirse, öz babam demem sana yemin ediyorum Sümeyye onu öldürürüm."

Ona sıkıca sarıldığımda söylediklerime şaşırmış olmalı ki başta tepki vermedi.

Kulağıma yaklaştı ve gülerek konuştu "kızım soylediklerin çok havalıydı ama dışarıdaki korumalarım da armut toplamıyor." Diyip geri çekildi ama söylemediği birşey vardı.

Derin bir nefes alarak konuştu.
"Kanka ben birsey diyeceğim ama kızma olur mu?"

Eveett tam da düşündüğüm gibiydi. Sahte bir gülümsemeyle ona baktım ve "söyle Sümeyye'cim söyle. Çıkar bakalım ağzındaki baklayı."

"Kanka o da burada"

Kimden bahsediyordu bu ya.

"Kanka O diyorsun ben nerden bileyim kim olduğunu, düzgünce söylesene kimin geldiğini." Diye sitemle konuştuğumda "tamam tamam söylüyorum, hemen ne sinirleniyorsun Allah Allah bi sakin ol.

"Bak ya hâlâ uzatıyor. Kızım söylesene kimin olduğunu, sen beni çıldırtmak mı istiyorsun."

"Of iyi tamam. Al-"

Kapının açılmasıyla Alaz'ı karşımda görmem bir oldu.

Üzerinde siyah gömleği altında da siyah bir pantolon vardı.

Bu hali gözüme çekici gelmişti ama gözlerimi üzerinden çekip yüzüne baktım.

İyide onun burada ne işi vardı?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yangın +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin