Bu sefer biraz daha uzun bir bölümle geldim (azıcık dkaslkdks)
Vote vermeyi ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen yavaş yavaş büyüyoruz ve ben iyiki yazmışım diyorum :)
Keyifli okumalar dilerim. 💦
Ig: ua_eliff (takibinizi alirimss)
🎶
🎧 Rota - Son kez 🎧Birden elini yüzüme doğru uzatınca irkilerek geri cekildim yüz hatlarinin değişimini an be an izledim gülümseyen yüzünden, tatlı halinden eser kalmamıştı. Açıkçası bu hali ondan biraz korkmama neden olmadı degil.
Çene kasları iyice belirginleşmisti."Deniz yapma şunu, yapma ki bunun sorumlusunu bulup sana dokunan o ellerini götüne sokmayayım"
Sinirlendiğini anlamıştım ama bu kadar açık konuşacağını da tahmin etmemiştim.
Daha önce sadece bana vurmak için kalkan eller yerine şefkatli ellerin yüzüme yaklaşması alışık olduğum birşey olmadığı için böyle tepki veriyordum ve o da bunun farkındaydı.
"Yapabileceğim birşey yok, travmalarımla başa çıkamıyorum annem öldükten sonra.." birden ona içimi dökmeye başladığımı fark ettim bu çocukta beni ona çeken birşey vardı ama onu tanımadan hayat hikayemi anlatamazdım ki.
"Neyse boşver çokta önemli birşey değil." Diyerek konuyu kapatmaya çalıştım ama o öğrenmek için israr edecek gibi duruyordu.
Dediğim gibide oldu..
"Deniz her ne olduysa, neler yaşadıysan bana anlatmanı istiyorum."
"Anlatmak istemiyorum Alaz, hem sana önemli birşey olmadığını söyledim uzatmasan olmaz mı?" Ağlamak üzereyim ama ağlarsam herşeyi anlatacağımı bildiğimden kendimi tutum.
"Tanrı aşkına Deniz sen delirdin mi?"
Dediğinde anlamayarak kaşlarımı çattım."Kollarımın arasında ölüyordun ve sen hâlâ bana önemli birşey değil diyip duruyorsun."
Sol gözümden bir damla düştüğümde kendimi tutamadım ve ağlamaya başladım.
"Kendini hiç mi umursamıyorsun Deniz, canın senin için bu kadar mı değersiz?" Diye isyankar bir şekilde konuştuğunda dayanamayıp yüksek sesle konuştum.
"Evet aynen öyle Alaz değersiz, annem öldüğünden beri gözümde hiç birşeyin değeri yok anladın mı YOK!" diye yüksek sesle konuştuğumda rahatsız olmuş gibi yüzünü buruşturdu ve boğazını temizledi.
Daha sonra yüzü yumuşadı ve bana şefkatle baktı.
Ahh boşa demiyorum bu çocukta birşey var diye...
"Anlat Deniz o zaman, annen neden öldü? neden bunları yaşadın daha da önemlisi neden şiddet görüyorsun?"
Söyledigi her kelimede kanım çekilmeye başladı. Ben daha çok ağlamaya başladığımda..
"Korkma." Diyip bana yaklaştı ve sıkıca sarıldı.
Kokusunu içime çektiğimde sigarayla karışık parfüm kokusunu aldım. Kafam göğsünde olduğu için saçlarını koklayamıyordum.. of yaa o güzelim portakal kokulu saçlarında mahrum kalmıştım.
Kendimden hiç beklemediğim birşey yaparak geriye cekildim ve tatlı bir tebessümle saçlarına baktım.
O da benim beklemediğim birşey yaparak elimi tuttu ve saçlarına götürdü. Heyecandan ellerim titrerken Alaz halime gülüp elini elimin üzerinden çekti ve saçlarıyla oynamam için kafasını eğdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yangın +18
Mystery / Thriller"Sadece sen Deniz.." diyerek elini yanağıma koydu. "Sana ihtiyacım var, yanımda olmana ihtiyacım var" Ilk defa kahve gözlerinden yaş aktığını gördüm ve ben ilk defa verdigim bir karardan ölesiye nefret ettim...