VOTE VE YORUM VERMEYI UNUMAYINNN 🌀
IG: ua_eliff (takip ediinnn)
Keyifli okumalar dilerimm 💦
🎶
-Yanımda kal-
🎧Harun koçak&Gökhan Türkmen🎧Numaranın tamamını yazdığımda hâlâ annem yazısı duruyordu. Nefesim sıkışmaya başladığında o ıhtimal beni yiyip bitirdi. Derin nefes alıp titreyen ellerime hakim olmaya çalıştım, annem yazısının üstüne tıkladım ve isim soyisim bilgilerine baktım.
Kaydetme şekli: Annem.
İsim: Aylin
Soyisim: AlminGözümden bir damla düştü ve telefonun ekranına damladı.
Yüzümü yavaşça Alaz'ın yüzüne baktığımda camdan dışarı baktığımı gördüm. Kendimi tutamayıp hıçkırdığım da hemen kafasını bana çevirip yüzüme baktı, ağladığımı görünce büyük adımlarla yanıma geldi ve yatağın üzerine oturup bedenini bana çevirdi.
Ellerini yüzüme yavaşça kaldırıp elleriyle yanaklarımı tuttu böyle yapınca daha çok ağlamaya başladım.
Ne olmuştu bana bilmiyorum.
Bu hissetigim sey aşk mıydı?
Kimse bana aşık olmanın canımı bu denli yakacağını söylememişti...
Alaz ne yaptın sen bana?
Hiçbir erkekten sevgi görmediğim için mi sana karşı böyle hissediyordum?
"Bu hayatta hep ulaşılması imkansız olan seyleri mi severiz Alaz?" Diyerek sorduğumda şaşırmış bir şekilde yüzüme baktı.
Sanırım o benim hissettiklerimi hissetmiyordu. Haklıda, kim yeni tanıştığı birine aşık olurdu ki?
Gözlerimden akan yaşları baş parmağıyla silip gözlerimden öptü. Dudaklarıyla birleşti göz yaşlarım. Bir elini boynuma indirdi ve boynumun arkasına dogru ilerletip başımı göğsüne yasladı.
Kollarımı beline sardim o da bana sıkıca sarılıp saclarımı okşadı.
Üvey annemin oğlunun kolları arasında ağlıyordum hemde ona aşık olduğum için...
Ben Alaz'a değil, ben onun sevgisine aşık olmuştum.
Her yaptığım hatada babamdan bayılana kadar dayak yerken Alaz'ın bana karşı olan tavırları ve şefkati kendimi bi nebzede olsa özel hissetmeme neden olmuştu.
Ben aşk nedir bilmez bir kızdım ne daha önce bir erkeğe aşık olmuştum ne de daha önce bana birisi aşık olmuştu.
Çirkin olduğum için degildi onların bu tavırları, içime kapanık olduğum içindi herşey.
Bir kerede cesaretli olmak istemiştim ama pişman olmuştum.
Alaz gibi birisi benimle çıkmayı bırak benimle görülmek bile istemezdi ki.
Kafasını eğip kulağıma "telefonuma numaranı kaydet artık hep benimle birlikte olacaksın, seni bu şeylerle yanlız başına bırakmak istemiyorum kıvırcık" diye fısıldadığın da şaşkınlıkla gözlerimi açtım.
Yüzüne bakmak için göğsünden kafamı kaldırmak istedim ama o daha sıkı bastırıp "şştt itiraz kabul etmiyorum" diyerek konuşmama izin vermedi.
Tam bunu nasıl yapacağımızı düşünürken kapı öyle bir açıldı ki yerimden sıçradım.
Babam gelmişti..
"Noluyor lan burada" diye bağırdığında şiddetli bir şekilde titremeye başlamıştım kendimi kontrol edemiyordum.
Neredeyse 1 gündür uyuşturucu da alamıyordum bayılma olasılığım çok yüksekti ama kendimi sıktım ve dayanmaya çalıştım.
"Size soruyorum lan sen kimsin" diyerek babam iyice bağırdı.
Alaz'ın kolları gevsediginde kolunu sıktım beni bırakmaması için içimden yalvardım eve gidince babam beni öldürürdü, heleki bu gördüğü görüntüden sonra ben bitmiştim.
Alaz bir eliyle elimi tuttu ve diger eliyle de yanağımı tutarak yüzümü yüzüne kaldırdı ve yine tatlı bir şekilde gülümsedi. Birşey yapacaktı ama davranışlarından ne yapacağına anlam veremedim.
Öylece masum masum yüzüne bakarken. "Korkma, Ben yanındayken sana kimse zarar veremez deniz gözlüm" diyerek göz kırptı.
o an hiç beklemediğim birşey yaptı.
Dudaklarını dudaklarıma öyle bir degdirdi ki sanki canımı acıtmak istemiyor gibi davranıyordu..
Ben tam onun öpüşüne karşılık vermiştim ki kapıdan yeni giren Aylin'in çığlığı Alaz'ın dudaklarını dudaklarımdan çekmesine neden oldu.
"Alaz, Deniz? Neler oluyor be burada"
Şuan Aylin'e kafa göz dalabilirim Gerizekalı kadın 5 dakika sonra gelseydi ne olurdu ki.
Alaz'ın gözlerine büyülenmiş gibi bana bakarken gülümsedi ve bana göz kırpıp kafasını kapıya doğru çevirdi.
"Alaz gerçekten sensin. Oğlum napıyorsun sen Allah aşkına Deniz'i öpmek ne aklını mı kaçırdın" diyip yüzüme sanki beni öldürecekmiş gibi bakmaya başladığında ben yine aptal gibi titremeye başladım.
Alaz elimi sıkarak varlığını belli etmeye çalıştı ama panik atağım yavaş yavaş kendini belli etmeye başlamıştı bile.
Gözlerimi kapattım ve içimden saymaya başladım deliler gibi titriyordum.
Alaz durumumu fark edip bana sarıldı ve kulağıma fısıldadı.
"Söylediklerimi unutma bebeğim, ben yanındayım saçının tek bir teline bile zarar veremezler." Biraz bekledi ve saçlarımı okşayarak kulagima fısıldayarak konuşmaya devam etti.
"Sakinleş lütfen ve gözlerini aç Deniz."
Yavaşça gözlerimi açtım ve yüzümü Alaz'a kaldırdım. Bana güç vermek istiyormuş gibi gülümsedi.
Aylin yüksek sesle aramıza girdi ve "Farkındaysanız biz buradayız biriniz burda ne haltlar döndüğünü anlatabilir mi!?" Diye bağırarak bizim yan yana olmamıza dayanamıyor gibi bir nefes aldı.
Bu kadından nefret ediyorum..
Alaz buz gibi bakışlarını Aylin'e çevirip
"Bir açıklama mı istiyorsun anne?" Diye sordu.Anne diyişi tamamen hayal kırıklığı ve tiksinti doluydu ama içim onun bu kadına anne demesini kaldıramıyordu.
"Bi zahmet oglum az önce odaya girdiğimde öpüşüyordunuz. Bu gördüklerimin bir şaka olduğunu söylemeni bekliyorum çünkü senin Deniz gibi salak biriyle işin olmaz" diyerek yine bana üstten üstten bakmaya başladı.
Alaz'ın elimi tutan eli sıkılaşmaya başladı bunu isteyerek yapmadığına emindim çünkü canımı acıtacak derecede çok sıkıyordu.
Diğer elimi, elimi tutan elinin üzerine koydum ve "sakin ol Alaz, söyledikleri benim için önemli degil." Dediğimde yüzünü bana çevirdi ve elini gevşetti ama bırakmadı yüzünü tekrar Aylin'lerin olduğu tarafa çevirdi.
Elimi iki kere sıktı ve bu sanırım "söyleyeceğim şeye hazırlıklı ol" demekti.
Ama hiç işe yaramamıştı. Söyledigi sey bayılmama neden oldu.
"Madem bir cevap istiyorsun anne... Biz Deniz ile sevgiliyiz ve bu ilişkiye sizin engel olmanıza izin vermeyeceğim."
Devam edeceeekkk...
Ig: ua_eliff (bi takibinizi alirimss)
Vote ve yorum atmayı unutmayın. Lütfen desteğinize ihtiyacım var :')
Öpüldünüzzz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yangın +18
Mystery / Thriller"Sadece sen Deniz.." diyerek elini yanağıma koydu. "Sana ihtiyacım var, yanımda olmana ihtiyacım var" Ilk defa kahve gözlerinden yaş aktığını gördüm ve ben ilk defa verdigim bir karardan ölesiye nefret ettim...