Na een tijdje word ik weer wakker, en ik lig niet meer in Matthy zijn armen. Ik draai me om en zie dan dat Matthy al mijn kleren in zijn kast op hangt. "Oh shit heb ik je wakker gemaakt?" Zegt hij als hij me ziet. "Nee hoor." Zeg ik. "Heb je een beetje lekker geslapen?" Vraagt hij als hij ook op bed komt zitten. "Ja eigenlijk wel." Zeg ik. "Mooi, ik was alvast even je kleren in m'n kast aan het doen dan hoef jij dat niet meer te doen!" Zegt hij lief. "Dankje Mat dat vind ik lief." Zeg ik. "Geen probleem!" Ik stap uit bed en ga even naar zijn badkamer om even te plassen en m'n haar goed te doen. "Mat waar had je m'n toilettas?" Vraag ik. Ik besef me nu dat daar ook dingen in zitten die hij niet mag zien. "Oh in de badkamer gezet!" Zegt hij. "Oké dankje." Ik loop naar de badkamer en doe snel m'n toilettas open. Gelukkig zitten m'n jointjes etc er nog in. Ik pak ff mn borstel eruit en kam mijn haar.
Pov Matthy
Nova was inslaap gevallen dus ik ging alvast even haar kleren opruimen. Toen zag ik haar toilettas liggen. Ik weet dat het heel brutaal is om tussen iemand spullen te kijken maar ik kon me niet tegen houden. Er zat wat make up in, borstel, tandenborstel en een paar joints. Ik schrok best erg en het is ook heel slecht voor je natuurlijk maar ik heb ze dr gewoon ingelaten. Ze zou het anders meteen door hebben.Pov Nova
Als mijn haar aan het borstelen ben hoor ik Koen. "Waar is Nova?" Vraagt hij. "Ff in de badkamer wat dan?" zegt Matthy. "Oh ja we gaan eten dus komen jullie?" Zegt Koen. "Ja we komen." Zegt Matthy. "Noof?" Zegt Matthy. "Ja?" Zeg ik terwijl ik de badkamer uit kom. "Het eten is klaar ga je mee?" Vraagt hij lief. "Ja isgoed." Zeg ik en we lopen samen naar beneden. Als we beneden komen zitten de jongens al aan tafel en zie ik dat spinazie met pasta eten. Ik ga tussen Milo en Raoul inzitten en Matthy zit naast Koen. Raoul schept voor iedereen op. "Genoeg?" Vraagt hij als hij mij opschept. "Ja dankjewel." Zeg ik. We beginnen met eten en de eerste paar happen gaan best redelijk. Ik zie wel in m'n ooghoek dat Matthy de hele tijd naar mij kijkt maar goed. De jongens kletsen een beetje maar ik hoor t eigenlijk niet. "Nog een paar happen Noof!" Zegt Raoul die naast mij zit. Raoul is zo lief de jongens zeggen ook dat hij eigenlijk de papa van de groep is. Ik eet nog 3 happen en daarna kan ik het echt niet meer. "Ik kan echt niet meer." Zeg ik zacht tegen Raoul. "Maakt niet uit je hebt t goed gedaan!" Zegt hij.Na een tijdje zijn ook de jongens klaar en gaan Koen en Raoul afruimen. "Dus wat gaan we nu doen?" Vraagt Matthy. "Voetbal kijken!!" Schreeuwt Koen vanuit de keuken. "Vind je dat ook goed?" Vraagt Matthy aan mij. "Ik ga ff rondje lopen." Zeg ik. "Hoezo?" Vraagt Milo. "Gewoon daar heb ik zin in." Zeg ik. "Oké tot straks." Zegt hij. Ik pak mijn AirPods en doe mijn schoenen en jas aan. Ik stap de deur en ga lopen. Ik ken de buurt eigenlijk niet maar ik weet wel dat ergens hier in buurt een coffeeshop zit. Ik pak ff mijn telefoon en zoek de straat op. Het is ongeveer 30 minuten lopen maar dat is wel prima.
Als ik ben aangekomen staat er een aardige jonge achter de kassa en een paar rare oude mannen staan in de winkel. Ik koop een paar jointjes en op de terug weg rook ik er 1 op. Ik begin me echt steeds slechter te voelen maar daardoor voelt het juist zo goed. Ik moet nog ongeveer 5 minuutjes lopen naar Casa del Huts.
Als ik bij Casa del Huts ben bel ik aan. Milo doet open. "NOVA!" Roept Milo terwijl ik letterlijk voor zijn neus sta. "Hoi Milo." Zeg ik. "Nova waar ben je geweest?" Vraagt hij. "Gwn rondje lopen?" Zeg ik en ik loop langs hem. "Waarom ruik je naar wiet?" Vraagt hij. "Ik ruik niet naar wiet." Ontken ik. "WEL NOVA!" Zegt hij op een boze manier. "BEMOEI JE ER NIET MEE MILO!" Schreeuw ik en ik ren naar boven naar Matthy zijn kamer.
JE LEEST
SAVED BY MATTHY
ActionNova is het zusje van Milo. Het gaat niet goed met haar dus komt Milo weer een keer langs. Hij besluit om Nova mee te nemen naar Casa del Huts. Daar ontmoeten Nova en Matthy weer na een lange tijd. Misschien word dit wel wat denk Milo