"Dus? Is het weer goed tussen jullie?" Vraagt Milo. "Ja!" Zeggen we allebei. "Mooizo komen jullie zo nog wel wat eten?" Vraagt hij. Matthy antwoord ja. Milo kijkt mij ook aan. "Ja." Zeg ik zachtjes. Dan loopt hij weer weg. "Gaat het wel?" Vraagt Matthy en hij loopt naar me toe. Ik haal mijn schouders op. "Je kan alles tegen mij zeggen hè wat is er?" Vraagt hij nog een keer. "Ik weet niet ik voel me gewoon kut. Ik wil gewoon afvallen en ik heb geen honger." Zeg ik terwijl ik naar beneden kijk. Hij pakt mijn kin zachtjes zodat ik hem aankijk. "Sorry." Zeg ik zacht. "Hè ik ben echt niet boos, ik weet niet precies hoe je je voelt maar ik ben er altijd voor je. En je hoeft echt niet af te vallen. Je bent zo perfect je bent het mooiste meisje die ik ooit heb gezien." Zegt hij lief. Een traan rolt over mijn wang. Met zijn duim veegt Matthy de traan weer weg. Hij geeft me een knuffel. "Gaan we zo naar beneden iets proberen te eten?" Vraagt hij. "Mmh." Zeg ik. "Nova ik ben zo trots op je echt waar." Zegt hij. "Ik hou van je." Zeg ik. "Ik meer van jou." Zegt hij. Ik trek me uit de knuffel. "Hè dat kan niet!" Zeg ik lachend. "Zeker wel!" Zegt hij ook lachend. Hij tilt me op en legt me zachtjes neer op bed. Hij hangt boven mij. Ik bijt op mijn lip en kijk hem aan. Dan zoent hij me. Ik zoen mee en het zoenen veranderd al snel in tongen. "Zo kom we gaan naar beneden!" Zegt hij ja een tijdje en hij staat op. "Nouuuu." Zeg ik en ik trek een zielig gezicht. "Ander keertje!" Zegt hij met een knipoog. "Oké deal!" Zeg ik. We lopen samen naar beneden waar de rest van de jongens nog steeds zitten. "Zo het stelletje is weer goed?" Vraagt Robbie die inmiddels ook beneden zit. "Zeker!" Zegt Matthy en hij slaat een arm op me heen. "Nova ik heb een bakje yoghurt met fruit voor je!" Zegt Raoul. Meteen voel ik me weer kut. "Ja." Zeg ik zacht. Ik ga zitten naast Milo en Raoul zet het bakje voor m'n neus. "Alsjeblieft." Zegt hij. "Thanks." Matthy krijgt ook een bak yoghurt van Raoul maar wel een grotere. De rest van de jongens hebben al gegeten denk k. Ik begin het bakje yoghurt te eten. Het staat me echt tegen maar ik moet het echt op eten. De andere jongens zijn gwn aan het kletsen, wat ik ook fijn vind, want ik vind het heel vervelend als ze de hele tijd op me letten. Matthy let wel op me maar dan vind ik wel schattig ofzo. Na een paar minuten heb ik m'n yoghurt op. Het schuld gevoel daarna is echt het aller ergste, het liefst ren ik naar boven en kots ik alles uit. Maar ik blijf zitten. Het stemmetje in m'n hoofd word steeds erger. "NOVA!" Zegt Milo opeens. Hij haalt me uit m'n gedachtes en ik schrik me de pleuris. "Gaat het, we riepen je echt 10 x?" Zegt Koen. "Oh ja sorry ik zat uh ik m'n gedachtes." Zeg ik. De jongens kijken een beetje raar en bezorgd maar ik negeer het.
Pov Matthy
Ik vind het echt zo zielig voor Nova, ze is zo mooi, lief en gewoon perfect. Ik haat het echt als ze slecht over zichzelf praat. Ik ben wel heel trots op dr. Ik zat er te denken om weer op vakantie te gaan. Maar nu wel gewoon met alle Bankzitters en ook de vriendinnen van Robbie, Raoul en Milo. Koen is nog single dus die heeft pech. Nova is naar boven omkleden en ik en de jongens zitten hier nog. "Zullen we binnenkort op vakantie?" Vraag ik uit het niets. "Wat? Wanneer dan en waarheen?" Vraagt Milo. "Weet niet gewoon Spanje ofzo, en dan ook met jullie vriendinnen." Zeg ik. "Ja lekker dan." Zegt koen. "Hahaha jammer Koentje." Zegt Raoul. "Maar ik vind het leuk!" Zegt Robbie.De jongens en ik hebben echt een uur naar vakanties gekeken, we kwam er redelijk snel uit. Een grote Vila voor 10 personen in Barcelona. We gaan over 1 week al. "Zal ik het Nova vertellen?" Vraag ik. "Ja tuurlijk!" Zegt Milo. Ik loop snel naar boven. "Hey schatje." Zeg ik. "Heyy." Zegt ze. "Ik heb heel leuk nieuws!" Zeg ik. "Oeh wattan?" Ze gaat rechtop in bed zitten. "We gaan over een week met alle Bankzitters en onze vriendinnen naar Barcelona!" Zeg ik. "OMG SERIEUS?" Vraagt ze enthousiast. "Jaa echt waar!" Ze geeft me een knuffel. "Vet leuk!" Zegt ze. "Ja hè dat dacht ik al dat je het leuk zou vinden!" Zeg ik. "Dan kan ik ook de vriendinnen van Milo, Robbie en raoul ontmoeten!" Zegt ze. "Jaa!"
Beetje saai deeltje dit, maar de vakantie word echt ziek leuk! Misschien komt er vandaag nog een ander deel en anders morgen! Want anders heb ik er vandaag echt 3 geüpload hahaha!
JE LEEST
SAVED BY MATTHY
AksiNova is het zusje van Milo. Het gaat niet goed met haar dus komt Milo weer een keer langs. Hij besluit om Nova mee te nemen naar Casa del Huts. Daar ontmoeten Nova en Matthy weer na een lange tijd. Misschien word dit wel wat denk Milo