Pov Matthy
Het is inmiddels al 12:15. Bij het strand zit een tentje dus daar gaan we met z'n alle lunchen. Iedereen doet weer even iets aan en we pakken de spullen in. "Gaat goed?" Vraag ik terwijl ik naar Nova loop. "Ja! Hoezo?" Vraagt ze. "Nee gewoon Mooizo." Zeg ik. We lopen met z'n alle naar het tentje. Nova en ik zitten naast elkaar. We bestellen eerst allemaal wat te drinken. We kletsen gezellig en bespreken een beetje wat we morgen gaan doen. "Would you also like to eat something?" Zegt het meisje die daar werkt. "Yes, of course!" Zegt Milo. "Vreetzak." Zegt Nova zacht. "Wat?" Zegt Milo. "Huh?" Zegt Nova. We lachen allemaal. "I would like a sandwich." Zegt Koen. "for me too." Zegt robbie. "and also for me!" Zegt Raoul. Nova en de rest van de meiden hebben allemaal een salade. Milo en ik hebben een ander soort broodje.Morgen gaan we naar een stadje met ze alle. We splitsen wel op. De meiden gaan samen shoppen en de jongens en ik, want we moeten nog een video opnemen. Inmiddels hebben we het eten en zitten we allemaal lekker te eten! Nova zit naast mij ook rustig te eten dus daar ben ik blij om. "Zullen we naar het huisje?" Vraagt Raoul als iedereen het eten op heeft. "Ja isgoed!" Zeg ik. "Koen jij rijd hè!" Zegt Milo. "Jaja." Zegt hij. We betalen even met de Bankzitters pas en gaan dan richting het busje. Weer zingen we mee op Bankzitters liedjes.
"Wat gaan we eten?" Vraagt Robbie. "We kunnen voor vandaag misschien wel iets koken?" Stelt Nova voor. "Ja ik vind t goed." Zegt Jamie. Iedereen vind het goed. "Wie doen er boodschappen dan?" Vraagt Lieke. "Ik en mat kunnen het wel doen?" Zegt Nova en ze kijkt mij vragend aan. "Ja isgoed." Zeg ik. "Oké top!" Zegt de rest. De rest chilt een beetje bij het huisje en Nova en ik gaan boodschappen doen.
Nova en ik kleden ons nog even snel om, want onze kleren waren nog helemaal nat. Nova heeft een rokje aan met een wit topje wat haar heel leuk staat. En ik heb een beige korte broek met een wit shirtje aan met bank erop natuurlijk. "Klaar?" Vraag ik. "Yes let's go!" Zegt ze. We stappen in de bloedhete auto.
Na een tijdje zijn we weer terug. We hebben heel veel eten gehaald en voor het avond eten hebben we pasta met nog een paar kleine hapjes enzo. Raoul en Lieke gaan koken dus dat is natuurlijk heel lief! "Mat zullen we even zwemmen?" Vraagt Nova. Ze loopt naar me toe en slaat haar armen om me nek heen. "Isgoed." Zeg ik. Ze geeft me een kusje op m'n mond en we lopen allebei naar de kamer om ons weer om te kleden. Als we ons allebei hebben omgekleed til ik Nova op. "Hahaha wat doe je?" Vraagt ze lachend. "Ga je zo zien." Zeg ik. "MATTHY ZET ME NEER!" Zet ze wanneer ze doorheeft wat ik wil doen. "Zeker niet." Zeg ik. Ik doe met m'n voet de deur open en loop naar het zwembad. "MAAATTHYYY." Schreeuwt ze. Iedereen kijkt en lacht. "Sorry schatje." Zeg ik nog even en ik gooi dr in het zwembad. Wel zachtjes natuurlijk hahaha. "Oh Mat echt je gaat spijt krijgen hiervan!" Zegt ze wanneer ze weer boven water is. "Dat gaan we nog is zien." Zeg ik en ik spring ook in het water. Als ik boven water kom zwem in naar Nova. Ik kom dichterbij en ze wilt me een kusje geven. Net op dat moment spettert ze heel mn gezicht nat. "Hahaha lekker voor je." Zegt ze. "HAHAHAHA MATTHY!" Hoor ik Koen schreeuwen vanuit het huisje. "Je word gewoon afgewezen door je eigen vriendin sukkel!" Roept Raoul die ook staat te kijken. We gaan allemaal helemaal stuk. We klote nog een beetje in het water en dan zwemmen we weer naar elkaar toe. In een stuk van het zwembad kan ik staan maar Nova is ruim 20 centimeter kleiner dus die kan nergens staan. Als ze bij me is slaat ze haar benen om mij heen en doet ze haar armen om mn nek. "Wil je nog wel een kusje?" Vraagt ze lief met een schuin hoofd. "Zeker." Zeg ik en we zoenen. "BOOMMEETJEEE!" Roept Robbie en hij komt heel hard aangerend. "Oh nee." Zegt Nova. Robbie springt in het water. "Jezus Robbie hahah." Zegt Nova. Jamie komt er ook bij en we gooien met ze 4en over met een grote bal. "Jongens over 5 minuten eten!" Roept Lieke. "Oké!" Roept Jamie. Charlotte, Milo en Koen die lagen te zonnen gaan al zitten. En wij gaan ook allemaal uit het zwembad. We pakken nog even een handdoek om ons een beetje af te drogen en dan gaan wij ook zitten. Lieke zet een grote pan pasta op tafel. Raoul pakt nog even borden en bestek. "Eetsmakelijk!" Zegt Lieke. "Super lekker Liek!" Zegt Nova. "En ik!" Zegt Raoul. "Sorry Roelie." Zegt ze."Oeh ziet er goed uit jongens!" Zegt Charlotte. Iedereen schept op en we beginnen met eten. "Heel lekker!" Zegt Koen. "Ja zeker!" Zegt Robbie.
Pov Nova
We eten pasta, m'n favoriet. Het eten gaat wel makkelijker nu op vakantie ofzo. En ik denk dat we gewoon zometeen hier gaan zuipen dus daar heb ik echt nu al zin in. "Wie wilt er allemaal bier of iets?" Vraagt Robbie en hij staat op. De jongens willen allemaal bier en wij nemen allemaal een wijntje. Robbie pakt alles en Raoul helpt of course. Raoul schenkt voor iedereen de wijntjes in. "Dankjee!" Zegt iedereen. Ik geniet zo erg van alchohol, het klinkt echt alsof ik zo'n junkie ben maar alsnog.Pov Milo
We hebben al het eten op en iedereen zit nu aan het bier/wijn of ander drinken. Ik zie Nova al snel haar wijn achter over gieten. Ze heeft al lang geen alcohol meer gehad en ik weet dat ze hier nog meer van houd dan ik. Meestal vind ik het nooit zo'n heel goed idee als Nova zoveel drinkt, omdat ik bang ben dat ze zo weer out is. Maar ze heeft nu een goed bodempje en ik kan het haar ook niet verbieden dus ik laat dr maar even lekker genieten.Let it hurt
Then let it go
JE LEEST
SAVED BY MATTHY
ActionNova is het zusje van Milo. Het gaat niet goed met haar dus komt Milo weer een keer langs. Hij besluit om Nova mee te nemen naar Casa del Huts. Daar ontmoeten Nova en Matthy weer na een lange tijd. Misschien word dit wel wat denk Milo