Hoofdstuk 33

316 4 0
                                    

Pov Matthy
Ik word wakker, het is nog maar 07:30 maar ik ben al klaarwakker. Nova ligt nog schattig te slapen. Ik besluit maar uit bed te gaan om te kijken of er al iemand anders wakker is. Ik kijk nog even om als ik uit bed stap, maar Nova slaapt nog. Niemand is nog wakker denk ik. Het is nog maar vroeg maar al zo warm. Ik loop wet naar de kamer en doe m'n zwembroek aan, even ochtend zwemmen. "Zoo sexy hoor." Hoor ik als ik me aan het omkleden ben. "Ik dacht dat je nog sliep." Zeg ik. "Je hebt me wakker gemaakt hahaha." Zegt ze. "Oh sorry." Zeg ik. "Nee maakt niet uit." Zegt ze. "Ga je zwemmen?" Vraagt ze. "Ja het is echt al lekker." Zeg ik. "Oeh mag ik mee." Vraagt ze. "Jij altijd." Zeg ik. "Simpppp." Zegt ze. We lachen en kleden ons allebei om. Nova doet dr haar nog even in een knot en dan gaan we naar buiten. "Oeh echt lekker warm al!" Zegt ze. "Ja hè!" Zeg ik. "Mat wat ligt daar op de bodem van het zwembad?" Vraagt ze. "Huh waar?" Vraag ik. "Ja daar zo kijk." Zegt ze en ze wijst ernaar. Als ik een beetje voor over buig duwt Nova me het water in. "LEKKER VOOR JE!" Schreeuwt ze. We gaan allebei stuk en Nova neemt ook een bommetje in het water. "Wedstrijdje wie het snelste 5 baantjes kan zwemmen?" Zegt ze uitdagend. "Oké isgoed." Zeg ik. We zwemmen allebei naar de rand. "3,2,1." Zegt ze en we beginnen met zwemmen. Nova kan echt snel zwemmen en we zijn tegelijk aan de overkant. Allebei draaien we ons om en zwemmen we weer naar de overkant en dat nog 4 keer. Uiteindelijk win ik. "Jij bent ook veel groter." Zegt ze uitgeput. "Ik ben gewoon sneller." Zeg ik. Ze zucht en zwemt de andere kant op. Dan komen Lieke en Raoul naar buiten. "Goeiemorgen!" Zeggen ze. "Goeiemorgen!" Zegt Nova. "Waren jullie al aan t zwemmen?" Vraagt Raoul. "Nee lijkt zo." Zeg ik lachend. "Hahaha leuk." Zegt hij. "Is de rest al wakker?" Vraagt Lieke. Nova haalt dr schouders op en kijkt mij aan. "Nee volgensmij niet." Zeg ik. "Goeieemorgeennn!" Roept Robbie als hij komt aanlopen. "Goedemorgen!" Zeggen we. "Waar is Jamie?" Vraagt Nova. "Douchen." Zegt hij. "Ohh." Zegt ze. "Zullen wij anders al vast ontbijt halen?" Vraagt Raoul als hij Lieke aankijkt. "Ja ik vind het goed." Zegt Lieke. "Wat willen jullie? Gewoon broodjes en dat soort dingen?" Zegt Raoul. "Ja prima." Zeg ik. "Nou gaan wij dan nu?" Vraagt Lieke. "Ja isgoed!" Zegt Roelie. Ze stappen in het busje en rijden richting de supermarkt. "Ik ga d'r uit." Zegt Nova. "Ja ik ook." Zeg ik. We gaan uit het water en drogen op in de zon. We hebben ook een groepsapp met z'n alle dus daar app ik even in dat we straks gaan ontbijten zodat Milo, Char en Koen dan ook weten. Ik heb het wel te doen met Koen, iedereen is hier met z'n vriendin en hij slaapt alleen op een kamer. Ik hoop niet dat hij het heel erg vind.

Tijdskip dat ze hebben ontbeten
Pov Nova
"Zullen we ons klaarmaken en naar het stadje gaan?" Vraag ik. Iedereen vind het goed, we ruimen met z'n alle even af en iedereen gaat naar z'n kamer om zich ready te maken. "Is dit leuk?" Vraag ik aan Mat en ik hou een rokje omhoog met een wit shirtje. "Ja alles wat je hebt is leuk!" Zegt hij. "Okee." Zeg ik. Ik doe het aan, doe m'n haar in staart. Ik doe ook nog een beetje blush en mascara op, een luchtje en dan ben ik klaar. Matthy heeft een donkerblauwe korte broek aan met ook een wit shirtje dus we matchen. Ik smeer m'n armen en benen nog even in en dan lopen we samen alvast naar de woonkamer. Char, Milo, Raoul en Lieke zitten al klaar. "Alleen nog Robbie en Jamie." Zegt Lieke.

Tijdskip zijn in het stadje
We zijn in het stadje aangekomen. We hebben de auto geparkeerd en we splitsen ons nu op. De jongens nemen een video op, Bankzitters pinpas roulette. "Zullen we naar de Zara?" Vraagt Charlotte en wijst naar de Zara. "Jaa Isgoed!" Zeggen we. We lopen naar de Zara.

Eindstand, we hebben heel veel gekocht. Ik heb een spijkerkorte broekje gekocht, een mooie witte satijnen top, een bikini, en nog een zwart topje. Jamie heeft een jurkje gekocht, een blousje en ook een bikini. Charlotte heet het zelfde zwarte topje als mij gekocht en ook een jurkje. En Lieke heeft een bikini, een rokje en hele leuke sandalen gekocht. "Geslaagd zijn we zeker!" Zegt Jamie als we de winkel uitlopen. "Weten jullie misschien nog een leuke winkel voor mannen ofzo, ik wou iets voor Mat halen?" Vraag ik. "Ah wat lief!" Zegt Lieke. Uiteindelijk zijn we naar een soort van Bijenkorf geweest maar dan natuurlijk anders. Ik heb een Ralph Lauren petje gekocht voor Matthy en ook een voor Koen, anders vond ik het zielig. De rest van de meiden hebben ook iets gehaald voor de boys dus dat is leuk. "Omg kijk hoe leuke bikini's daar hangen!" Zeg ik als ik een leuke winkel zie. Of course gaan we daar heen. Ik pak een leuke roze bikini met een leuk printje om te passen. Lieke wachtte even bij m'n pas hokje. "En past ie?" Vraagt ze. "K weet niet hoor staat dit leuk?" Zeg ik onzeker als ik uit het pashokje kom lopen. "Wow meid je bent prachtig staat je heel goed!" Zegt ze. "Aw dankje Liek." Zeg ik. "Je moet deze echt kopen!" Zegt ze. "Okee dan." Hij staat ook we leuk maar ik voel me er gwn niet zo zelfverzekerd in ofzo, niet dat ik dat wel in m'n andere bikini's heb maar ach ja hijs leuk dus ik koop m. "Thankyou!" Zeg ik als ik afreken en we lopen de winkel weer uit.

Dan krijgen we opeens een appje in de groepsapp.

Wij zijn klaar met opnemen, zullen we ergens afspreken en met z'n alle lunchen? Zijn jullie allemaal geslaagd? Vraagt Robbie, ik antwoord terug

Wij zijn zeker geslaagd, en Isgoed wij zijn nu hier. Ik stuur m'n locatie en zij komen hier heen.

its okay to step out someone's life if you feel like you don't fit in anymore.

SAVED BY MATTHYWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu