Hoofdstuk 2

872 10 0
                                    

Nadat ik mijn joint op heb ga ik op bed liggen. Ik moet binnenkort ook echt mijn kamer opruimen. Het is net een zwijnenstal. Maar ik heb de energie er voor gewoon niet. Ik ga even op bed liggen tot dat ik een appje van Milo krijg.

Milo
Hey zusje, je kan bij ons terecht! We komen je morgen ophalen om 11:00 is dat oké voor jou?
Ik
Hey miel, ja dat is oké tot morgen :)

Ik heb echt zin om Matthy weer te zien. En de rest natuurlijk ook. Ik vind het wel eng, bang dat ze me gek vinden enzo.

Tijdskip de volgende dag

Het is de volgende dag en ik word wakker. Ik merk dat mijn spanning hoog zit, ik probeer een beetje afleiding te zoeken en ga alvast een koffer zoeken en mijn koffer inpakken. Ik pak ook mijn toilettas en stop er een paar jointjes in, een scheermesje en natuurlijk tandenborstel enzo. Na ongeveer 22 minuutjes ben ik op. Het lukt echt niet meer en de stress word steeds hoger.

Inmiddels is het 11:00 en hoor ik Milo. Ik ga naar beneden en vraag even of hij mijn koffer kan tillen. "Heb je alles?" Vraagt hij. "Ja ik denk het wel maar het werd even teveel dus weet niet zeker." Zeg ik. "Oké geen stress als je iets bent vergeten halen we dat wel even op." Zegt hij terwijl hij m'n koffer pakt en me aankijkt."Ja." Zeg ik heel zachtjes. "Heb je d'r wel zin in?" Vraagt Milo. "Wat nou als ze me raar vinden, als ze het helemaal niet willen, als z-." Voordat ik m'n zin af kan maken onderbreekt Milo mij. "Hey hey, het is oke. De jongens vinden het super dat je komt het komt echt goed ik beloof het Noof." Zegt hij lief. "Oké dan." Als we samen naar beneden lopen zeg ik mijn moeder nog even gedag en stappen we de auto in op naar casa del hutsss.

POV Milo
Nova en ik zitten met haar in de auto. Ik heb het zo met haar te doen. Niemand verdient deze pijn en al helemaal niet mijn lieve zusje. Nova zit naast mij een beetje hopeloos uit het raam te kijken. "Matthy vind het heel leuk dat je weer komt Noof." Zeg ik. Ik hoop dat ik dr daar mee misschien een beetje opvrolijk, want die 2 vinden elkaar al jaren leuk. "Echt?" Zegt ze verast. "Ja echt." Zeg ik. "Ik heb ook echt zin om hem te zien." Zegt ze. "Vind je hem nog leuk Noof?" "Uh ja nou ik heb hem allang niet gezien maar ja eigenlijk wel. Maar ik denk dat voor nu een relatie wel veel word en überhaupt wie wil er een relatie met iemand van 19 die alleen in bed ligt?" Zegt ze terwijl ik de pijn in haar stem hoor. "Ik snap je, maar het kan ook juist helpen!" Zeg ik. "Ja weet niet." Zegt ze terwijl ze weer uit t raam kijkt.

POV Nova
We zijn bijna aangekomen bij Casa del Huts. Ik ben echt zo zenuwachtig, hoe dichterbij we komen hoe meer de spanning word. Ik merk dat mijn ademhaling toe neemt en dat mijn handen beginnen te trillen. Milo ziet het, en parkeert snel bij de oprit. "Nova kijk me aan en doe met me mee." Zegt Milo terwijl hij mijn handen vast heeft en we ademhalings oefeningen doen. Na een tijdje ben ik al rustiger en geeft Milo me een knuffel. "Het komt goed Noofje echt waar!" Zegt hij. Milo is echt een schat, ik heb hem al zo lang niet gezien en ik voelde me ook heel schuldig daar door. Maar hij is echt de beste broer die je kan wensen. We stappen allebei uit en Milo pakt mijn koffer en hij belt aan. En dan doet Matthy open. "Joo Mat." Zegt Milo. "Hey miel en Nova!" Zegt hij. "Leuk om je weer te zien kom verder." Ik loop naar binnen en kijk Matthy aan en lach lief maar hem. Ik heb nog niet eens met hem gepraat en ik merk meteen dat ik hem al heb gemist. Nou ja. Ik loop verder naar binnen waar de andere jongens op de bank zitten. We zeggen allemaal even hoi en dan gaan we zitten met ze alle. "Nova wil je wat te drinken?" Vraagt Matthy als hij in de keuken staat. "Uh doe maar water." Zeg ik. "Nova waar ga je eigenlijk slapen?" Vraagt Koen opeens. Ik merk opeens nu hij dat vraagt ik hele erge spanning krijg. Ik haat het zo erg ik weet niet eens waarom. Milo ziet het en ik kijk hem vragend aan. "Uh shit helemaal niet over na gedacht." Zegt hij. Matthy komt terug uit de keuken en geeft het water aan mij. "Je mag ook bij mij?" Zegt hij. "Uhhhh." "Of ik ga op de bank en dat jij in mijn bed gaat." "Nee nee dat hoeft echt niet ik vind het wel oké hoor." "Nou top!" Zegt Milo.

POV Matthy
Toen nova binnenkwam schrok ik best wel, ze zag er echt niet best uit en ze rook ook naar wiet ofzo. Ik heb aan haar voorgesteld of ze bij mij wou slapen, volgensmij vond ze het wel prima! "Zal ik je anders ff laten zien waar mijn kamer is?" Vraag ik aan haar. "Ja isgoed." Zegt ze. En we lopen samen naar boven terwijl ik dr koffers mee neem. "Nou hier mag je de komende tijd slapen hahaha." Zeg ik. "Echt lief van je dankje." Zegt ze lief. "Doe gerust je kleren in mijn kast dat is net zo makkelijk." Zeg ik. "Okee." Zegt ze

Pov Nova
Matthy en ik zijn op zijn kamer, echt lief dat ik hier mag slapen. Hij heeft ook gezegd dat ik zijn kast mag gebruiken. Dus ik buk voor over naar mijn koffer en doe hem open. Als ik weer overeind kom word ik opeens heel licht in m'n hoofd en zie ik zwart voor m'n ogen.....

SAVED BY MATTHYWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu