Ook ik stap uit bed en kleed me om. Het word vandaag 18 graden best warm dus. Als we allebei klaar zijn gaan we naar beneden. We zijn de eerste beneden dus we gaan alvast voor iedereen een ontbijtje maken. Normaal doet Raoul dat maar die is bij Lieke. Eigenlijk maken we het zelfde als altijd niet zo bijzonder. Voor mezelf zet ik een pak crackers op tafel en komkommer. "Goeiemorgen!" Zegt Robbie die van de trap af komt lopen. "Goeiemorgen!" Zeggen Mat en ik. Even later komen Koen en Milo ook naar beneden en zitten we met ze alle te eten!
"Zullen we vanavond uit?" Vraagt Koen. "Jaaaaaaaa!" Zeg ik. "Zo jij hebt dr zin in!" Zegt Robbie. "Ja vroeger ging ik vaak uit! Maar daarna kon het niet meer dus ben al heel lang niet geweest!" Zeg ik. De jongens lachen. "We moeten nog wel een video opnemen boys!" Zegt Milo. "Wat gaan jullie doen?" Vraag ik. "We hebben een soort quiz wat de kijkers over ons denken!" Zegt Matthy. "Hahaha leuk!" Zeg ik. "Ey Hoelaat komt die boomer want die moet er wel optijd zijn." Net als Robbie dat zegt horen we de deur open gaan. "Goeiemorgen!" Schreeuw Raoul vanuit de hal. "Goodmorning boomertje!" Zegt Milo. We lachen en Raoul komt ook aan tafel zitten en eet ook een broodje. "We gaan vanavond uit!" Zegt Robbie. "Ah leuk!" Zegt hij.
Tijdskip naar de avond
Het is 20:00 en ik ben me aan het klaarmaken voor het uit gaan. Ik heb niet zoveel avond gegeten, eigenlijk niet slim maar goed. Ik heb een zwarte broek aan met een wit satijnen topje. Ik ben even in de badkamer m'n make up aan het doen en dan komt Matthy opeens achter me staan. Hij pakt me bij m'n heupen. "Je ziet er mooi uit." Zegt hij lief. Ik draai soort van half om en kijk hem aan. "Dankje." Zeg ik en ik geef m een kusje op z'n mond. "Was dat alles?" Zegt hij sip. "Ja ik moet m'n make up doen!" Zeg ik lacherig. "Hoe gaan we er eigenlijk heen?" Vraag ik. "Eigenlijk gaan we meestal lopen het is 10 minuutjes lopen en is meestal wel grappig als we allemaal dronken zijn hahaha." Zegt hij. "Hahah leuk!" Zeg ik.Pov Matthy
Na een tijdje is iedereen klaar en gaan we richting die kant op. Het is echt een paar minuten lopen en op de terug weg als iedereen bezopen is is altijd wel lachen. Als we er zijn is het best druk. "Ey jongens komen jullie een drank halen!!" Roept Nova. "JAA!" Zeggen Koen en Robbie. Nova loopt voorop naar de bar. Ik denk dat ze er iets te veel zin in heeft. "Ey kan jij ook een beetje op haar letten vanavond? Ik denk dat ze helemaal naar de klote gaat." Zegt Milo als hij naast me komt lopen. "Ja tuurlijk, vind ze het zo leuk dan?" Vraag ik. "Nou ja joint, drinken het is beetje het zelfde ze kan dr hoofd gwn leeg maken en ja ze vind het ook heel leuk." Zegt hij. "Oké komt goed ik let op dr!" Zeg ik. Nova die besteld allemaal shotjes. Voordat ik het weet zie ik dr al 3 shotjes achter over werken. Ze kokhalst en lacht met Robbie en Koen. "Ey pas je wel beetje op jezelf?" Vraag ik. "Jaahaa." Zegt ze."Ey mat!" Zegt Nova na een tijdje. "Ja gaat t goed?" Vraag ik als ik naar dr toe loop. "Kom dansen!" Zegt ze. Ik pak dr bij dr heupen en zij doet haar handen om mijn nek heen. We dansen samen en na een tijdje komen we dichterbij elkaar. We zoenen. Nova gaat ervoor en het word een steeds ruigere zoen. Ze is echt heel dronken. Ik hoor dat de jongens achter mij aan het fluiten zijn naar ons. Na een tijdje stopt ze. "Wat is er?" Vraag ik. "Ik voel me echt niet goed." Zegt ze. Ze rent naar de wc en ik ren achter dr aan. Ze hangt boven het toilet en alles komt eruit. Ik hou dr haren vast en aai over de rug. "Het is oké." Zeg ik om de te kalmeren. "Wil je naar huis?" Vraag ik als ze klaar is. "Neee tuurlijk niet!" Zegt ze en ze staat op. "Kom we gaan weer drinken!" Zegt ze. "Ho ho ho, jonge dame jij kan eerst ff rustig aan doen." Zegt. "Nouu." Zegt ze. "Een glaasje water." Zeg ik als we weer zijn terug gelopen naar de bar. "Hier alsjeblieft!" Zegt de jongen die dr staat. "Dankje!" Zeg ik. "Hier drink maar ff op." Zeg ik en ik duw het glas in Nova dr handen. "Dankje Mat." Zegt ze. Ze drinkt het snel op en dan komt Milo aanlopen. "Gaat alles goed hier." Vraagt hij. "JA!" Zegt ze. De andere jongens komen er ook aan en Nova is al afgeleid en is met Koen aan het praten. "Ze is tering bezopen ze heeft net gekost dus nu heeft ze water. "Dankje maat! Wil ze niet naar huis?" Vraagt Milo. "Nee dat wou ze absoluut niet!" Zeg ik lachend. "Ahhaha nou kijk maar als t niet meer gaat moet je naar mij gaan en ga ik met dr naar huis!" Zegt hij. "Oh ja ik kan ook mee met dr dan kunnen jullie nog ff hier zijn als t niet meer gaat." "Top!" Als ik achter me kijk besteld Nova weer allemaal drank. "Ga je dit allemaal zelf op drinken?" Vraag ik. "Jaaa je mag wel een slokje hoor!" Zegt ze lachend. "Nee hoeft niet, maar het lijkt me geen goed idee als je dit allemaal zelf gaat opdrinken." Zeg ik duidelijk. "Wat ben je saai mat!" Zegt ze. "Hahaha sukkeltje." Zeg ik. "Hè pas op hè!" Zegt ze. "Voor wat?" Zeg ik uitdagend. "Voor mij je gaat nog wel zien meneertje!" Zegt ze. "Oeeeh mat!" Zegt koen. "Hahaha hou je bek joh." Zeg ik.
Na een tijdje ben ik samen met Koen naar de wc gegaan. Als we terug komen komt Milo naar me toe gerent. "Waar is Nova?" Vraagt hij. Shit.
JE LEEST
SAVED BY MATTHY
AkcjaNova is het zusje van Milo. Het gaat niet goed met haar dus komt Milo weer een keer langs. Hij besluit om Nova mee te nemen naar Casa del Huts. Daar ontmoeten Nova en Matthy weer na een lange tijd. Misschien word dit wel wat denk Milo