Hoofdstuk 17

438 18 0
                                    

Matthy zet de camera aan en vertelt waar we hebben verstopt enzo. "Wanneer wil je t eigenlijk bekend maken?" Vraag ik. "Ik wil dat pas doen als jij t ook wil." "Zullen we nog eventjes wachten?" "Tuurlijk neem je tijd." En hij geeft me een kusje. Na een 45 minuten zijn alleen Matthy en ik nog over. "JA gevonden!" Roept Milo. "Ik schrik me dood joh!" "Nou ben ik zo eng Nova?" "Ja best wel." "En, wat hebben jullie hier allemaal uitgespookt?" Vraagt Robbie. "Nou niet zoveel, wachten op Milo wat ERG lang duurde." Zeg ik lachend. "Ja ja geloof er niks van + ik heb jullie gewoon optijd gevonden dus niet zeuren!" "Nou mensen bedankt voor het kijken! Druk nog even op dat belletje en ABBONEER NOU MENSEN!" Zegt Koen. "DOEI!" Schreeuwt Robbie nog even en dan gaan de camera's uit. We stappen met ze alle de bus weer in.

"Zullen we langs de Maccie rijden?" Vraagt Milo die rijdt. "Dikzak." Zegt Robbie. "Moet ik er langs rijden of niet?" "Ja!" Schreeuwt Koen. Milo rijd naar de Macdonald's. "Raoul wat wil jij?" "Friet met een Quarter pounder." "En jij Robbie?" "Friet en kipnuggets." "Matthy?" "Macchicken en friet." "Koen?" "Friet en 1 Big Mac." "Nova?" Voordat ik iets kan zeggen schreeuwt Koen door de auto dat hij nog 10 Big Macs wil. Wat een mongool. Als Koen stopt met schreeuwen vraagt Milo het nog een keer. "Ik hoef niks ik eet thuis wat!" Lieg ik weer. "Zeker?" "Ja,ja zeker!" Milo geeft alle bestellingen door en die van zichzelf. Hij rijd door naar het volgende raampje en hij pakt alles aan. De hele auto meurt nu naar Mac. "Jezus kan hier een raam open?" Vraag ik. "Hahaha ja Milo doe ff alle ramen open!" Zegt Matthy. Milo doet alle ramen open. We staan op de maccie parkeerplaats zodat iedereen ff rustig kan eten. "Wil je echt niet een frietje?" Fluistert Matthy zacht tegen me. "Neehoor!"

Na een tijdje heeft iedereen op en rijden we verder. Als we aankomen is het 15:30. "Nova moet ik iets voor je maken?" Vraagt Raoul meteen als we binnen lopen. "Uhmm nee ik maak zelf wel wat!" Zeg ik. "Ja? Ik wil het met alle liefde maken!" "Nee nee hoeft echt niet!" "Oké!" "Ey boys er is voetbal gaan we kijken?" Zegt Koen. "JAA!" Schreeuwt Robbie! "Met bier!" De jongens zeggen de tv aan en gaan voetbal kijken. Matthy komt nog even naar me toe gelopen terwijl ik in de keuken sta. "Lukt t schatje?" "Ja!" "Ik ga zo ff naar boven is dat goed? Ben best moe." "Isgoed wij gaan voetbal kijken, app of roep je als er iets is?" "Ja zal ik doen!" Hij heeft me nog een kusje en gaat dan bij de andere jongens zitten. Ik pak een bordje en een cracker. Ik maak het, alleen ben zeker niet van plan om t op te eten. Mijn ogen branden op de jongens. Opeens juichen de jongens heel hard, perfect moment om te prullenbak open te doen en mijn cracker weg te gooien. De jongens hebben niks gemerkt en ik loop naar boven. Ik ben echt zo moe. Ik plof neer op bed en kijk een beetje TikTok enzo.

Na een uurtje ofzo hoor ik de deur open gaan. Het is Matthy. "Hey alles goed?" "Jahoor hoe was voetbal?" "Ja beetje saai het is nog steeds alleen t is niet meer leuk." "Oh hahah." "Ik moet zo ff boodschappen doen, wil je mee?" "Ja isgoed!" Ik stap uit bed en doe ff mn haren. Ik loop achter Matthy mee naar beneden. "Tot zo!" Roepen we. "Doeg!" Roepen de jongens. We stappen in Matthy zijn auto. De albertheijn is echt maar 6 minuten rijden. Dan rommelt mijn buik opeens heel erg. "Heb je genoeg gegeten vandaag?" Vraagt Matthy bezorgd. "Ja." Zeg ik geïrriteerd. "Zeker?" "JAHA!" Zeg ik boos. Matthy kijkt me aan maar zegt niks. Als we bij de albertheijn zijn stappen we allebei uit. We hebben verder niks tegen elkaar gezegd. "Sorry van net dat ik zo geïrriteerd reageerde." Zeg ik. "Maakt niet uit, ik ben niet boos maar bezorgd hè." "Ik weet het sorry." "Maakt niet uit. We geven elkaar en knuffel en lopen naar binnen.
Willen jullie misschien een sterretje achter laten? Ly

SAVED BY MATTHYWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu