Pov Matthy
Ik ben al wakker geworden, Nova ligt jou rustig te slapen. Er komt zometeen een ontbijtje op bed om 09:00. Ik stap alvast uit bed en doe m'n haren een beetje. Dan word er op de deur geklopt. Ik doe open en er staat een vrouw voor met een dienblad vol eten. "Eetsmakelijk!" Zegt ze. "Dankjewel!" Ik ga weer naar het bed en zie dat Nova wakker is. "Goeiemorgen!" Zeg ik. "Goeiemorgen!" "Hier een lekker ontbijtje op bed." Zeg ik en ik ga zitten en geef Nova een kusje op haar voorhoofd. "Aw wat leuk!" Zegt ze en ze lacht lief. We eten het samen op terwijl we een beetje kletsen.Pov Nova
"Ik ga ff douchen mat." Zeg ik. "Zonder mij?" Zegt Matthy en hij trekt een zielig gezicht. "Hahaha mat nu lijk je echt op zo'n fuvkboy!" Zeg ik en ik geef m een duw. "Hahahaha nou." Zegt hij. "Maar je mag best mee." We stappen samen uit bed en hij zet alvast de douche aan. Hij kleed zich uit en ik betrap mezelf op staren. "Staren is onbeleefd mevrouwtje." Zegt hij lachend. Ik trek ook m'n kleren uit en we stappen samen onder de douche. Het is gelukkig een grote douche. Ik wil ze sop pakken die in het hoekje staat maar Matthy pakt hem uit m'n handen. Ik kijk hem verbaasd aan en dan doet hij wat sop op z'n handen. Ik lach even en draai me dan weer om zodat ik met mijn rug naar hem sta. Hij masseert mn hele rug en mn schouders dus ik doe mn ogen dicht en geniet even. Als hij het er af spoelt doe ik ook sop op mn handen en was ik ook zijn lichaam.Na een tijdje zijn we klaar en drogen we allebei ons zelf af. Ik trek schoon ondergoed aan en pak m'n kleren. We pakken ook alvast onze koffers in, want we moeten om 12:00 het hotel uit. We zouden onze koffers nog bij het hotel kunnen zetten zodat we nog iets zouden kunnen doen, maar we hebben besloten om lekker naar huis te gaan.
We zitten nu ongeveer een uur in de auto en Matthy heeft zijn hand op m'n been. "Gaan we het vertellen?" Vraag ik. "Wat wil jij?" "Weet niet echt jij?" "Zullen we het vertellen?" "Ja isgoed!" Na een tijdje val ik in slaap. Als ik wakker word zijn we al weer bijna thuis. "Hè hè eindelijk wakker." Zegt Matthy lachend. "Sorry." "Nee maakt niet uit lekker geslapen?" "Nou niet echt maar ik ben zo moe." "Snap ik, we zijn er gelukkig bijna."
Als we aankomen doet Milo de deur open. "Hey!" Zegt hij. "Hey miel!" Ik loop naar hem toe en geef m een knuffel en het zelfde doet Matthy. "Leuk gehad?" "Jaaaa!" Zeg ik. "Nou je hoort het! Het was heel leuk!" Matthy heeft m'n koffer vast en loopt naar binnen. Daar zitten de rest van de jongens op de bank. "Ik heb jullie wel gemist hoor!" Zegt Raoul. Ik geef iedereen een knuffel en we kletsen een beetje hoe het was. "Maar hebben jullie nu een relatie?" Vraagt Koen nieuwsgierig. Ik word heel rood, matthy ziet het. "Ja!" Zegt hij en pakt me vast en geeft me een kus. "Echt leuk!" Zegt koen. "Gaat ie er toch vandoor met je zusje miel!" Zegt Robbie. "Ja ahah zolang jullie beide gelukkig zijn vind ik het goed!"
Het is inmiddels 18:00. "We eten nasi jongens!" Zegt Raoul die in de keuken staat. "Ik ga naar boven." Zeg ik. "Moet je niet eten?" Fluistert Matthy. "Sorry ik heb echt geen honger en ik ben zo moe." Zeg ik. "Oké geeft niet ik heb trots op je ik kom zo ja?" "Oké." Hij geeft me nog een kusje en ik loop naar boven.
Pov matthy
Nova is net naar boven gegaan. Ze had geen honger zei ze. Maar dat ze deze keer niet eet maakt niet zoveel uit, in Parijs geeft ze gewoon goed gegeten namelijk. "Eten jongens!" Zegt Raoul. We gaan allemaal zitten. "Waar is Nova?" Vraagt Raoul. "Naar boven die had geen honger en ze was moe." "Maar ze moet toch wat eten?" "In Parijs heeft ze goed gegeten en vanochtend dus laat t nu maar ff." "Oké." Iedereen schept voor zichzelf op. "Is er geneukt?" Vraagt Koen opeens.Heel veel suc6 op school moppies, jullie kunnen het loveyou🩷
JE LEEST
SAVED BY MATTHY
AçãoNova is het zusje van Milo. Het gaat niet goed met haar dus komt Milo weer een keer langs. Hij besluit om Nova mee te nemen naar Casa del Huts. Daar ontmoeten Nova en Matthy weer na een lange tijd. Misschien word dit wel wat denk Milo