Saat sabah 08:45 di. İşe gidicem. Acaba yazsam mı? Yok be. Bana ne. O yazsın. Ayrıca kimsd yazmaya da bilir. Sonuçta birbirimizin hiçbirşeyiyiz.
Telefonuma mesaj geldi birden.
Mafya mı??: Günaydın.
Mafya mı??: Yüzünü ne zaman göre bilirim?Ben: Gubaydin.
Ben: Gubaydin.
Ben: Gunaydin.
Ben: Pqrdon.
Ben: Yyzumu niyr gornej istuiyorsub?Mafya mı??: Herkes konuştuğu insanın yüzünü görmek ister)) Sen de benim kim olduğumu öğrenmek istiyorsun.
Ben: Phahaha. Tamam bir gun hatırlat atiyim fotograf.
Ben: Bu arada yasin kwcti?Mafya mı??: Hiç beklemiyordum tamam demeni.
Mafya mı??: 27 yaşım var. Söylemiştim. Doğduğum günü falan da öğrenmek ister misin?)) Ama belki magazinlerden bilirsin.Ben: Evet soyledigin simdi aklima geldi. Magazinle ilgilenmiyorum. Soylemek istiyirsan soyleye bilirsin dogum gunuhu.
Mafya mı??: Gerçekten şaka gibi kızsın. 23 nisan 1997 doğdum.
Ben: Evet saka gibi kizim.
Ben: Boga burcuymussun hmmm guzel hfyugiggiighih.
Ben: Sornqdin ama soyliyim. 7 ocak 2002 dogdum. Oglak burcuyum.Mafya mı??: Çok küçükmüşsün benden. Kardeşim yaşındasın.
Ben: Sevgilin var mi?
Mafya mı??: Napıcaksın?
Ben: Eger yoksa nikahima alicsm. Aa bu nasi sory? Konusuyiruz diye soryyyorum. YEnge kiznasin? Vjcgvhvubu
Mafya mı??: Yok sevgilim. Sence sevgilim olsa seninle konuşur muyum? Ben sadık adamım kızım.
Ben: Ne bilim... Tamam gorusuruz. Fotograf aklimds. Ben atincs sen de atcan haa.
Mafya mı??: Tamam. Atacağım. Görüşürüz.
Ben: Görüşürüz.