Alperden:
Feridenin yanına gitdim. Feride demeye alışık değilim.
"Çi-Feride. Napıyorsun sen burada?" dedim. Bu ne olm. Aklıma Çalıkuşu geldi. Sabır.
"Sana ne beee????" dedi Feride. Sarhoştu.
"Niye bu kadar içtin?" dedim.
"Sana neeeeğ???" dedi Feride. "Ben sana soruyo muyum?? Sen de içiyosun."
"Kimle gidiceksen eve?" dedim.
"Sana ne, Kıvanç?!" dedi Feride. Ha? Kıvanç mı?..
"K-Kıvanç mı? Feride!" dedim. "Patronun olarak sana yardım etmek istiyorum. "Sana ne" demesen olmaz mı?
"Feride? Patronum? Siz her çalışanınıza böyle "patronunuz olarak" yardım mı ediyorsunuz? Hayır olmaz. Derim." dedi Feride.
Yere düşecekken belinden tuttum.
"Kendinde değilsin. Eve götürücem seni." dedim.
"Waoww. Hayırdır? Patronum? Size ne?" dedi Feride.
Asena geldi.
"Çilek.. Eve gidelim mi?" dedi Asena.
"Olurr." dedi Feride.
"Ama abimin arabasıyla." dedi Asena.
Güldüm. Yaşa be!
"Eğh. Sen de gelirsen giderim. Ama sadece evime!" dedi Feride.
"Tamam." dedi Asena.
Arabama bindik. Eve vardık.
Ferideyi odasına götürdüm.
"Sana "Kıvanç" demek değişik." dedi Feride. Sana da "Feride" demek değişik be ceylan gözlüm.
Yatağına oturdu.
"Sana tokat atdım. Acıdı mı?" deyib yüzümü hafif okşadı Feride. Noluyo lan!?
"Yoo. Acımadı.." dedim. Kalbim acıdı. Acımışdı lan aslında. Eli sertdi...
Doğru lan! Ben dün Ferideyi dudağından öptüm.. O da bana tokat atdı.. Hakettim mi lan ben o tokatı? Ama güzel, dolgun, kırmızı dudaklarını öpmesem olmazd-
"Seninle kavga etmemde senin hatan yok. Benim hatam. Ama bunu sarhoş olsam bile söyleyemem. İyi geceler." dedi Feride.
Şaşırdım.
"İyi geceler." dedim ve odadan çıktım.
Asena burda kaldı.
Ben arabama binib evime gittim. Hâlâ söylediği sözü düşünüyordum.
Seninle kavga etmemde senin hatan yok. Benim hatam. Ama bunu sarhoş olsam bile söyleyemem.
Bu ne demek lan?
~
Sabah saat 07:00. Erken uyanmaya alışkın olduğum için zile gerek yoktu.
Bu gün küçük kardeşim Alara ve anneannem İzmirden gelecekler. Yaz için gitmişdi. Alaranın 8 yaşı vardı. Ben 19 yaşındayken doğulmuşdu. İlk başlarda onu sevmemiştim. Ama bu aralar çok seviyorum onu.
Saat 09:00da gelecekler. Onları havaalanından ailenin büyük evladı olarak ben karşılayacağım.
Saat 08:20. Yavaş yavaş çıkmaya hazırlandım.
Saat 08:40. Havaalanına vardım.
Bekledim.
Saat 09:10. Uçak durdu. Alaram beni görüb koşarak bana doğru geldi.
"Abii." dedi ve bana sarıldı.
"Güzelimm." dedim ve ben de ona sarıldım. "Hoş geldiniz, anneanne." dedim ve anneanneme de sarıldım.
"Hoş bulduk oğlum." dedi anneannem gülerek.
Bavulları arabaya koyub arabaya bindik.
Eve vardık. Kardeşimle anneannemi eve bırakıp işe gittim.
Saat 10:30.