1. Cesaret

1.8K 28 44
                                    

Yine ve yinee "Doğruluk mu? Cesaret mi?" oynuyoruz.

Ben, Buket, Erdem.

Ben Çilek. Feride Çilek Öztürk. Yakınlarım Çilek diyo. 22 yaşım var. Babam vefat etdi. Annemle kalıyorum. Ne fakirizz, ne zengin. 12 yaşında erkek kardeşim var. Açık kahve saçlarım, ceylan gözlerim var.

Buket Karaca. Birlikde tasarım öğrencisiyiz. Birlikte büyüdük üçümüz. Komşuyuz. Esmer, kıvırcık saçları, Japonlara benzer gözleri varr.

Erdem Yelkıran. Komşum. Bilgisayar mühendisi öğrencisi. Kumral.

"Evet, Çilek. Sıra sende kanka. Doğruluk mu cesaret mi?" dedi Buket.

"Hmmm. Cesaret olsun barriii. "Bu pencereden aşağıya atla" diyecek haliniz yok ya))" dedim.

"Kanka, bu pencereden aşağıya atla." dedi Erdem.

Buket kahkaha atdı.

"Pislik." deyip Erdeme vurdum. Güldüm.

"Rastgele bir numara yaz:))" dedi Buket.

"Neee?? Ya "bu pencereden aşağıya atla" deseydin daha kolay olurmuş ya! Aa. Bu ne biçim şey. Oynamıyom." diyip kalkarken.

"Olmaz kanka. Yaz işte nolcak." dedi Buket.

'Olmaazz. O zaman anneme söyliyim." dedim.

"Ayy çüşş. İyi söyle." dedi Buket.

"Tm. Anneeee." dedim odadan çıkıp.

"Efendim kızım." dedi annem.

Annem Lale Öztürk. Babam da Bedri Öztürkdü.

Annemi çok seviyorum. O esmer. Ona benzememişim. Halama benzemişim. Babam tarafa da deyile bilir.

"Kızz. Çileekk. Sence kırmızı oje mi, mor oje mi?" dedi halam.

İyi insan lafının üstüne gelirmiş. Halam da kumral, benimki kadar olmasa da ceylan gözlü. İsmi Yasemin Öztürk.

"Hiç biri. Bordo oje!" dedim. "Annee. Buketlerle dc oynarken, cesaret dedim ve bana "rastgele numaradan birine yaz" dedi. Yazıyım mı?" dedim anneme.

"Olmaz! Numaranı falan yayar." dedi annem.

"Yaa amaa. Yeni numarayla yapsam? Nolur nolur nolurrr?? Nütfeeennn. Pleaseee." dedim anneme. Konuşmayı çok seviyordum hihii.

"Ayy. Tamam. Git napıyorsan yap!" dedi annem.

"Canımsın yaa!!" dedim annemi öperek.

"Kız, bana öpücük yok mu?" dedi halam.

Öpdüm onu da.

"Kız yavaş, oje sürüyom aa." dedi.

Yukarı çıktım.

Kardeşim okulda, eğer burda olsaydı burnunu sokardı.

"Annem izin verdi. Ama kendi numaramla yazmıycam. Yeni numarayla yazıcam." dedim.

"Pekii." dedi Buket.

Telefonu açtım. 05067***** numarasından 05089***** diye bir numaraya yazdım.

Ben: Selam! Size dc oyunu yuzunden yaziyorum. Kimsiniz bilmiyorum. İt is really. Cinsiniz ne?

Bekledim..... Saat 18:45di.......

Yine bekledim. Aga yazdığım insan yaşlı çıkmasın? Umarım kızdır.

Saat 20:34.

Galiba yazdığım insan yoğun işte çalışıyor, ya da ailesi var. Ayy yeto.

Saat 21:40

05089*****: Selam.
05089*****: Dc ne demek?
05089*****: İsmin ne? Tanışıyor muyuz? Cinsin ne lan? Köpek miyim ben? Senin cinsin ne?

Bir kez cesareti seçtim-|yarı texting|Where stories live. Discover now