Nası ya? Hâlâ şoktaydım.. Bana sevgilisi olmadığını yazmıştı.
Ben: Sevgilin var mi?
Mafya mı??: Napıcaksın?
Ben: Eger yoksa nikahima alicsm. Aa bu nasi sory? Konusuyiruz diye soryyyorum. YEnge kiznasin? Vjcgvhvubu
Mafya mı??: Yok sevgilim. Sence sevgilim olsa seninle konuşur muyum? Ben sadık adamım kızım.
Sadıkmış! Mal! Ben de onu bekliyorum. Mal!
"Lan. Kadın sesi miydi o?" dedi Buket.
"Evet." dedim. Yukarıya çıktım.
~
Banyodan çıkmıştım. Üzerimi giyip aşağıya indim.
"Aşkm. Çilek kim?" dedi Asel.
Asel sahte nişanlım. Benim evime gelmişti. Çilekden ona ne lan.
"Konuştuğum birisi." dedim.
"Aradım onu. Ve ona "Siz kimsiniz? İsminiz Çilekmiş? Benim ismim oersj. Nişanlımın numarası sizde niye var? Ve niye konuşuyorsunuz? Bir daha yazma Kıvança!" dedim.
"Ne? Ne yaptın? Ne yaptın? Lan sana ne?" dedim.
Telefonumu alıp odama çıktım. Çileğe yazdım.
Ben: Deminki hadise için gerçekten çok çok özür dilerim. Aselin nişanlım demesine bakma. Sahte nişanlım. Aramızda hiç bir zaman aşk olmadı. Eğer olsaydı ve ben Aseli ciddiye alsaydım sana baştan yazardım. Lütfen.. Buluşabilir miyiz?
~
Telefonuma mesaj geldi.
Mafya mı?: Deminki hadise için gerçekten çok çok özür dilerim. Aselin nişanlım demesine bakma. Sahte nişanlım. Aramızda hiç bir zaman aşk olmadı. Eğer olsaydı ve ben Aseli ciddiye alsaydım sana baştan yazardım. Lütfen.. Buluşabilir miyiz?
Köpeğim gelmiş yalvarıyor.. Ne diyorum ya ben..
"Noldu? Bir şey yazdı mı?" dedi Buket.
"Evet." dedim ve mesaji Bukete gösterdim.
"Ohaa... Yuh yani. Sahte nişanlı mı? Kaçıncı devirdeyiz lan." dedi Buket.
Kıvança yazdım.
Ben: Beni ilgilendirmez. Sahte de olsa nişanlın var. Artık konuşmayalım.
Yazdım..
Bir kaç dakika geçti.
05089*****: Lan. Sahte. Sahte. Bunun bizim konuşmamızla ne alakası var?
Ben: İstemiyorum. Güle güle.
05089***** kullanıcısını engellediniz.