İşteyim.. Saat 13:20. Buketle öğlen yemeği yiyoruz.
"AĞAĞAĞAĞAĞA" gelib yanımıza dedi Kardelen. "Seninle çok konuşmak istedim yaaa. Ama olmadı. Tanışalım mı? Ben Kardelen Asena Karayel. Ama tabi biliyon sen." dedi eliniz uzatıp gülerek.
"Selaam. Memnun oldum. Zaten tanıyorsun. Feride Çilek Öztürk." dedi gülümseyip elini tutub.
"Selam.." dedi Buket kıskanmış gözükerek.
"Selam." dedi Kardelen.
"Ee, Kardelen, benimle niye konuşmak istedin?" dedim.
"Çok hoşuma gittinn. Ayrıca lütfen Asena dee. Çok tatlısın. Çabuk kaynaşırız gibime geliyorr. Ben sana nasıl sesleneyim? Feride mi? Çilek mi?" dedi.
"Pekii. Nasıl istersenn. Çilek diye seslene bilirsinn." dedim.
"Peki. Tamam. Arkadaş olalım mı?" dedi Asena.
"Hayır canım o benim arkadaşım!" dedi Buket.
"Aa Buket. Tabi ki de olabiliriz. Çok sevirinim. Çok enerjik birine benziyorsuunn. Ne burcusun?" dedim.
"Aa.. İsterseniz 3ümüz arkadaş ola biliriz yani. Problem değil. Koç burcuyum. Bu durumda anneme benzemediğime çok mutluyum. Annem akrep burcu. Çok agresif, sert." dedi Asena.
"Hayır canım. İstemez. Sana da yeni arkadaşınla mutluluklar Ferideciğim!" deyip gitti Buket.
"Aa Buket ya öf." dedim.
Buket arkadaşlık konusunda çox toxicdi. Sadece onun arkadaşı olayım istiyordu. Benim arkadaşım olmağını istemiyordu. Klassik terazi burcu:>
"Aa. Ben galiba kötü birşey yaptım.. Ama seninle konuşmak istiyordum napiyim." dedi masum masum Asena.
"Yok ya. Önemli değil. İyi yaptın benimle konuştun. Sevdim senii. Buketin klassik hareketi. Terazi burcu işte. Ondan başka arkadaşım olmasın istiyor. Toxic." dedim.
"Yaa. Bu durumdan sıkılmış gibisin." dedi Asena.
"Sıkıldım tabi. Ben başka biriyle konuşup arkadaş olamaz mıyım ya?" dedim.
"Yaa çok iyisinn. Seni bizim bölgeye şirket sahibi yapmamız gerek yaa. Patron olursun. Abim ve Enverle konuşuyum." dedi Asena
"Oha. Yuh. Yok ya iyiyim böyle ben. Gerek yok." dedim.
"Tamam tatlım ya. İleride olursun. Olursun olursunn. Ay cok iyi olduk biz böyle. Keşke önceden konuşsaymışım seninle. Önceden çok da samimi değildik ya. Gel bi selfie çekelim instaya atalıımm." dedi Asena.
"Olurr." dedim gülerek. Kıskanın köpekler!! Hihihi.
Fotoğraf çektik.
"Çok güzell. Çok güzelizz." dedi Asena.
Güldüm.
Birden Asenaya telefon geldi. Cevapladı. Kapattı.
"Aşkım, benim gitmem gerek, görüşürüz. Fotoğrafı atcaamm. Birlikde zaman geçirelimm. Kafeye falan gidelimm." dedi Asena. "Ya yeni samimi olduk ya. Rahatsız olmuyorsun dimi konuşmama?"
"Görüşürüz. Yok yaa. Çok tatlısıınnnn." dedim.
"Muahh." dedi Asena. "Bayy."
"Baybayy." dedim el sallayarak.
Asena gitti.
Çok geçmeden fotoğrafı atdı.
Kardelen Asena Karayel ismini Asenaa🌝 diye değiştirdin.
Asenaa🌝:
Asenaa🌝: Çok güzelizz💋🎀 Nazar değmesinn💅🏻💅🏻
Ben: Eveettt💅🏻💐💋
Asenaa🌝 "Eveettt" mesajına 💋 emojisi koydu.