"Kıvanç, bu ne demek oluyor? Aldatıyor musun beni?" dedi Asel gözü dolu.
Demin Mertle flörtleşen, bakışan dedemdi zaten.
Kıvanç derin bir nefes aldı. Bileğimi elinden ayırdım.
"Ne aldatması lan? Ben seni sevmiyorum bile!" dedi Kıvanç.
"NİŞANLIYIZ BİZ! NİŞANLI! SAHTEDE OLSA 2 HAFTA SONRA EVLENCEZ! O ZAMAN NAPACAKSIN?" dedi Asel bağırarak. Gitti.
"Bir şey yapmayacağım." dedi Kıvanç.
Derin ofladım. Giderken elimi yine tutdu. Bu sefer ona tokat atdım. Sert... Hem de az kalsın uzun tırnaklarım yüzünü yırtıyordu. Ama yırtmadi tabiki de...
"Ayy... Ayy... Ben.. Ben öyle sert vurmak istemedim." dedim. "Acıdı mı?"
"Hayır, Çilek hayır.." dedi.
"Napim. Acısın." dedim. "Ayrıca Çilek ne? Feride. Unutdun mu?!"
"Hayır, aklımda. Ama ben Çilek demek istiyorum." dedi sırıtarak.
"Sen bk yiyon." dedim.
"Nç. Patrona???." dedi Kıvanç.
Güldüm.
"Evet!" dedim gülerek.
Kıvanç gülümseyerek bana bakıyordu.
"Baksana. Fotoğrafını çekeyim." dedi Kıvanç.
"Ne? Niye?" diye sordum.
"Çok güzel görünüyorsun." dedi Kıvanç.
Ben şok.
"Tamam.. Çek." dedim gülerek falan.
Fotoğrafımı çekti. Birden telefonum çaldı. Buket.. LAN BEN ONU UNUTDUM!
"Alo. Kanka." dedim. "Unutdum ya. Köpek vardı sevimli. Onunla oynamaya dalmışım. Tamam geliyorum."
"Köpek? Ne demeye çalışıyorsun?" dedi Kıvanç şaşırarak.
"Hiç birşey patron bey." güldüm. "Güle güle. Gitmem gerek. Fotoğrafları atarsın."
"Tamam." dedi.
"Ha bu arada.. Tokat için üzgünüm." dedim. Kıvanç kaşlarını kaldırdı şaşırırmış gibi. "Gerçekten.. Aslında "beni niye öpmek istedin?" falan deyecekdim. Ama demedim... Çünki unutdum! Beni niye öpmek istedin?"
Güldü Kıvanç.
Birden telefonu çaldı.
"Buna bakmalıyım." dedi. Açtı. "Efendim anne. Tamam." dedi sinirle.
O sıra ben kaçtım tabii. Hahaha. Ama sorunun cevapini merak ediyorum..
Buketin yanına geldim.
"Nerdesin lan sen? Bir az daha gelmeseydin gidecektim!" dedi Buket sinirle.
"Muah." dedi arabaya binerek.
"Sabır." deyip göz devirdi Buket.
Eve vardık. Benim küçük evimdeydik. Kiyafetleri deyişip uyuduk.